2024-09-10, 21:54
Bannlyst
Jag hamnade som ENSAM person i tysta vagnen ihop med Timbuktu på tåget HBG-Malmö. Han snackade HÖGT och OAVBRUTET i telefonen, på engelska, och var EXTREMT jobbig HELA. JÄVLA. VÄGEN.

Såg inte att det var den lilla kannibal-dvärgen förrän jag reste mig upp, ville snabbt av tåget för att slippa lyssna på honom, och då gav han MIG en konstig blick. En fubbick av rang, "the botten is nådd".

Och Henke Larsson i en tennishall i HBG en morgon/tidig förmiddag. Han var på väg ut och det var som sagt tidigt så vi hejade lojt på varandra på banan men inte mer. Blev överraskad över att han var så kort; hade inget hum om hur lång han var innan dess.

Inget av det på så udda ställen kanske men jag är inte från Malmö/HBG och har inte stött på så många kända personer annars heller så det var lite udda för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Har stött på honom på IKEA flertalet gånger.

Iirc har han ju, iaf enligt hans bok, varit där och snattat minst en gång så...

Edit: och så har jag stött på en skådis som spelade en av de "fula gubbarna" från Lilja 4-ever i Malmö. Hade sett den kanske dagen innan så kände igen honom direkt. Han är ju då ingen direkt kändis, vet inte vad han heter, men han såg ut som att han trodde att jag spanade honom för att eventuellt slå ner/råna honom. Egentligen reagerade jag bara på att jag sett honom stöna i närbild med naken överkropp i en tråkig film. Inte så udda, ÄR förmodligen en malmöit (?), men att känna igen honom var lite "out there".

Min mormor påstod sig ha stött på Rowan Atkinson på gatan i Höllviken. Vet inte om det är/var sant eller om hon såg fel och hon lever inte idag för att jag ska kunna fråga henne. Påminner mig lite om det här replik-skiftet i Notting Hill:

https://youtu.be/-OADNjm_BWU?si=KrvLDSx_zp0qxu4T&t=84
Senast redigerad av annanmedlems 2024-09-10 kl. 22:09.
Citera
2024-09-10, 22:01
Medlem
happyjoys avatar
Göran Persson och Carl Bildt (inte samtidigt) på bataljonshögkvarteret i Bosnien.
Citera
2024-09-10, 22:05
Medlem
HomoHitlers avatar
Annies Massage, Bkk, för runt 9 år sedan, vem möter jag i trappen när jag går ned? Runar.
Citera
2024-09-10, 22:07
Medlem
Mangelinas avatar
Alla är inte "udda ställen", men ändå ☺️:

Varit hos Ingvar Oldsberg i Spanien och sett hans kaffemaskin med bl a Irish Coffe!
Varit i skärgården med Loffe och sett honom spela trumpet naken innan svandyk i havet! Det var hans signum
Bastat med Wilmer X på hotell
Blivit limmad på av Brolin på East, trots att jag hade uppenbar partner
Sett en ung Tilde de Paula fnittra och åma sig i knät på Adam Alsing i ett rökrumKanal i kanal 5:s lokaler.
Samåkt taxi med Sven Melander. Riktig bitterfitta privat.
Varit i Dr Albans skivstudio och bevittnat hur han behandlade sina stackars medarbetare. Han var inte trevlig kan jag lova!
Sett en skitfull Robert Gustavsson tillsammans med Killing-gänget på en bar mittemot Operan. Han var PRECIS likadan på fyllan som han spelar full i Tv tillsammans med minken.

Men min man tar ändå priset som blivit bjuden på av en Whiskey Sour av självaste Sylvester Stallone på en yacht i Monaco. Han var superkort men supertrevlig!
Citera
2024-09-10, 22:07
Medlem
Stötte på Linus Wahlgren och Kim Sulocki på efterfest. De satt i soffan och drog ladd.
Citera
2024-09-10, 22:12
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygkommunist1
Stötte på Linus Wahlgren och Kim Sulocki på efterfest. De satt i soffan och drog ladd.
Fräscht! Du skulle tagit en bild. Stoppa pressarna hade betalat dig en månadslön 😉
Citera
2024-09-10, 22:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det förvånar mig storligen. Ingen av dem verkar vara typen. De är skötsamma och väldigt "ospattiga", diskreta och lugna. Det kanske var för väldigt länge sen?
Jag vet att de jobbar ihop, men känner de varandra såpass?
Känner till detta pga att jag är god vän till folk som jobbar/jobbat med dom.
Citera
2024-09-10, 23:07
Medlem
NeutronStars avatar
Såg SD-höjdaren Rikard Jomshof stå och kyssa en "kvinna" utanför ladyboy-baren Cockatoo i Bangkok. Tio år sen ungefär på Soi Cowboy. Jag hälsade inte.
Senast redigerad av NeutronStar 2024-09-10 kl. 23:14.
Citera
2024-09-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det förvånar mig storligen. Ingen av dem verkar vara typen. De är skötsamma och väldigt "ospattiga", diskreta och lugna. Det kanske var för väldigt länge sen?
Jag vet att de jobbar ihop, men känner de varandra såpass?
Känner till detta pga att jag är god vän till folk som jobbar/jobbat med dom.
Hade ingen aning om att de jobbar med varandra, men det förklarar trots allt varför de satt där tillsammans.
Citera
2024-09-10, 23:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hade ingen aning om att de jobbar med varandra, men det förklarar trots allt varför de satt där tillsammans.
Ja, jo, det gör de och har gjort i en massa år. Hur säker är du på det du sa om deras knarkande? Skulle kunna betta en slant att det inte stämmer nämligen. När var det?
Citera
2024-09-10, 23:30
Medlem
Karppas avatar
Hela Hanoi Rocks på en tågstation i Finland på 80-talet. De hade ännu inte slagit igenom internationellt så de var väl tvungna att ta tåget som en vanlig Virtanen.
Citera
2024-09-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja, jo, det gör de och har gjort i en massa år. Hur säker är du på det du sa om deras knarkande? Skulle kunna betta en slant att det inte stämmer nämligen. När var det?
Alltså, det är ett faktum att de knarkade. De verkade, av allt att döma, rejält nere i träsket. Luska du bland dina kontakter, så kommer du säkert till slut att få en annan bild av dina två skötsamma c-kändisar.

Exakt när detta skedde kan jag såklart inte säga, men relativt nyligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in