2024-09-09, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
pussade ni varandra hångel eller typ slickade ni varandra i mun hångel?!

Tungan i munnen hångel. Detta var på någon ZTV festival för typ 20år sedan. Men det var så sjukt random och det var över lika fort som det hände. xD
Citera
2024-09-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
När jag jobbade i kvartersbutik på 90-talet kom clownen Manne in och köpte en banan.
Wow, en stor kulturpersonlighet
Citera
2024-09-09, 10:31
Medlem
Mascaras avatar
I början på 90-talet var jag på en restaurang i Malmö.
Behövde gå på toa och eftersom det var damtoan var det givetvis kö.
Före mig i kön stod en tjej och när en toa blev ledig undrade hon om jag kunde passa dörren åt henne för hon ville inte låsa dörren.
Tjejen var Annika Jankell.

Många år senare var jag hemma hos en kompis.
Min kompis undrar om någon har en historia att berätta om någon kändis man träffat på.
Jag berättar historien och Annika Jankell och toadörren.
Då säger en annan av tjejerna att hon har också vaktat toadörren åt Annika Jankell, men i Stockholm.
Citera
2024-09-09, 10:40
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mascara
I början på 90-talet var jag på en restaurang i Malmö.
Behövde gå på toa och eftersom det var damtoan var det givetvis kö.
Före mig i kön stod en tjej och när en toa blev ledig undrade hon om jag kunde passa dörren åt henne för hon ville inte låsa dörren.
Tjejen var Annika Jankell.

Många år senare var jag hemma hos en kompis.
Min kompis undrar om någon har en historia att berätta om någon kändis man träffat på.
Jag berättar historien och Annika Jankell och toadörren.
Då säger en annan av tjejerna att hon har också vaktat toadörren åt Annika Jankell, men i Stockholm.

Fobi över att toadörren skall gå i baklås.
Citera
2024-09-09, 12:21
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag stod visst bakom någon sportbollskommentator som hette Staffan eller Stefan eller något i taxfreekön på en Vikinglinebåt för drygt 10 år sedan när jag bodde i ett halvår i Sverige och ville se vad grejen var med kryssningar. Min polare som jag reste med och som tjatade med sig med på kryssningen blev helt salig av det som om det var Gud Fader själv han sett. Sportbollskommentatorn var gråhårig och hade mustasch handlade ett paket lakritspipor minns jag för min polare har tjatat om det flera gånger sedan dess.
Jag menar, ingen vettigt kultiverad person ser på sportboll eller ännu mindre bryr sig om vem som pratar. Om det ändå varit Bruce Springsteen eller Mick Jagger eller någon annan stor musiker hade jag förstått den uppståndelse som min polare kände.

Vad är detta för virrigt brandtal... tänk att det finns människor som avskyr sport så mycket att man spyr galla om det på det sättet.
Citera
2024-09-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Kan ha varit han men jag minns inte att han hade några glasögon. Hörde heller inte hans röst eller det kanske jag gjorde men lade inte märke till det.
Förklara gärna ditt epitet "legenden".
Jag menade förstås legendaren! Han har varit SVTs huvudkommentator under väldigt lång tid. Många OS och Fotbolls VM/EM har han refererat.
Citera
2024-09-09, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Loffe Karlsson, Bengt Sändh och Bert-Åke Varg på ett hak i Spanien för tio år sedan. Trevliga gubbar, förutom Sändh som var lite grinig.

Christer Glenning på Arlanda nån gång på 90-talet. Lång jävel.

Christer Pettersson på Märsta-pendeln i slutet av 90. Stirrig och hög.
Är nog ganska många som träfafat Loffe Karlsson, en rejält trevlig fylltratt på sin tid.
Träffade honom på mitt stamhak på den goda tiden, han gjorde ett gästspel på teatern i min dåvarande hemstad.
Genuint trevlig och utåtriktad person.
Citera
2024-09-09, 14:30
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jag har rökt weed med Håkan Hellström i kungsparken i gbg för över 20 år sen.
Kände vagt till honom då.
Nån jag kände hade gjort en video åt honom som hette typ lipa inte gbg eller nåt. Så efter Nefertiti rökte vi oss glada intill kanalen nära rövknulltoaletterna när dem fanns.
Obs jag är hetero
Citera
2024-09-09, 14:33
Medlem
Min jobbarkompis kompis tryckte Lotta Engberg i stjärten
Citera
2024-09-09, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Min jobbarkompis kompis tryckte Lotta Engberg i stjärten
Är det stjärten som är det udda stället?
Citera
2024-09-09, 15:09
Medlem
För många år sen ringde en polare och frågade om jag kunde komma över med brass. Det kunde jag så klart. Döm om min förvåning när i polares soffa sitter Dennis Mitchell. Vi rökte ner honom totalt. (För er lite yngre så var DM en berömd friidrottare för 30 år sen.) Tydligen sugen på en holk efter MAI-galan. Otippat.
Citera
2024-09-09, 15:11
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Christer Pettersson på Märsta-pendeln i slutet av 90. Stirrig och hög.
känns väl inte så jävla udda ialf att träffa han där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in