Citat:
Ursprungligen postat av
Henriksen82
Jag kommer inte sluta upp bakom ett lag där Saletros har gräddfil nej. Det är tydligen viktigare för AIK:are, Sebastian Larsson och JDT att han spelar än att våra bästa är på planen. DET är patetiskt!! Jag hatar MFF men lägger åtminstone det åt sidan då jag vill SVERIGES bästa. Efter ett dygns läsning här och på X har jag förstått att de flesta bara vill sin sketna allsvenska klubbs bästa. Värsta sortens människor.
Nädu, den där funkar inte.
Nu ska jag inte tala för den stora massan, men jag blir oerhört förvånad om någon i våra led blir upprörda om JDT dumpar Ayari, Salétros och/eller Nordfeldt. Vi vill se Sverige vinna,
på riktigt. Vem som levererar segern är mindre viktigt. Du och dina gelikar har däremot gjort det väldigt tydligt att det är viktigare för er att laguttagningen faller er i smaken än att vi radar upp segrar. Det komiska i det hela är att det är ytterst sällan ni faktiskt kan något om fotboll, då den spelare ni vill ersätta besitter nästan alltid en helt annan verktygslåda än den ni vill ersätta med.