2024-09-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Hur ska man söka hjälpa när alla man går till är GS. Det finns ingen hjälp att få

Jo jag märkte det när jag försökte få kontakt med andra targeted individuals 2017-2019 det är väldigt många fake targeted individuals som berättar om elektroniska vapen låtsas ha föreningar för targeted individuals men om man kontaktar dem får man överhuvudtaget inget svar.

Många dessutom som vill ha betalt för att dom överhuvudtaget ska svara på e-mail ett klassiskt exempel på en sådan falsk targeted individual är Katherine Horton. Konstigt nog har hon inte gjort en enda ny video sedan hon gifte sig och flytta till USA sluta elektroniska stalking helt plötsligt då hon flyttade? 🤔

Men det finns en riktig targeted individual på Youtube det är en afro amerikansk kvinna som har Youtube namnet our god is our protector. Hon svarar på frågor och du kan få bra råd av henne hur du ska gå tillväga.
Senast redigerad av Anders43J 2024-09-08 kl. 09:50.
Citera
2024-09-08, 15:00
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo jag märkte det när jag försökte få kontakt med andra targeted individuals 2017-2019 det är väldigt många fake targeted individuals som berättar om elektroniska vapen låtsas ha föreningar för targeted individuals men om man kontaktar dem får man överhuvudtaget inget svar.

Många dessutom som vill ha betalt för att dom överhuvudtaget ska svara på e-mail ett klassiskt exempel på en sådan falsk targeted individual är Katherine Horton. Konstigt nog har hon inte gjort en enda ny video sedan hon gifte sig och flytta till USA sluta elektroniska stalking helt plötsligt då hon flyttade? 🤔

Men det finns en riktig targeted individual på Youtube det är en afro amerikansk kvinna som har Youtube namnet our god is our protector. Hon svarar på frågor och du kan få bra råd av henne hur du ska gå tillväga.

Så någon som ger de svar du vill höra är trovärdig men inga andra?
Inte för att vara sån men det påminner mycket om en diagnos.

Du vet vissa kommer till insikt att de är sjuka och får den hjälp de behöver och slutar sen tramsa som exempelvis du gör just nu.

Vad får du ut av att skada andra som du drar ner i skiten? Är det något sexuellt hos dig som triggas när du lyckas skada en annan person?
Citera
2024-09-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
GS är skapat i hypergame-spel där ingen kan hjälpa oss än vi själva. Utfall hos psykiatri och polisen (fängelse) är noga utstuderat och säkerligen förväntat i deras utfallsmatris. Därmed är det klokt att samla bevis och presentera det framför att berätta om all GS-stimuli som sker mot en. I bästa fallet kan du berätta det i tredje-person som att GS sker mot någon du känner.

Det tog mig fem år av öppna psykologiska operationer innan jag fann ternerna GS och TI på internet genom Google-sök om "organiserad stalking".

Att få "hjälp" av psykolog och terapi kan underlätta men problemet är att GS-stimuli kommer fortsätta. Det bästa vi kan göra är att bygga mental motståndskraft och ignorera deras påverkansförsök. Hur som helst kommer de samla information om oss och använda det i psykologiska operationer oavsett vad vi gör i hypergame-spelet.

Kolla in den här videon https://youtu.be/gJ0SP4sT1mk?si=ixW7P59loP2nOD6G

Det är Renata som är en kristen afro amerikansk kvinna hon har varit targeted individual ända sedan 70 talet, hon säger mycket samma saker som du ochså säger hur man ska reagera som targeted individual för att undvika trubbel.

Mycket av det som gang stalkers gör är psykologiska taktiker för att få en targeted individual att reagera så att dom ska kunna ha möjlighet att sy in en på psykvården.

Dock anser hon ochså att gang stalking till största delen är spirituellt vilket jag ochså kommit fram till 🤔

Hon säger att det kan vara svårt att se skillnad ibland mellan vardagliga händelser och iscensatt gang stalking 🙄

Men hon har däremot lärt sig att se skillnaden till exempel sjukdomar som kommer lämpligt till vissa livshändelser speciellt om det är något viktigt som du håller på att uppnå.
Senast redigerad av Anders43J 2024-09-08 kl. 19:19.
Citera
2024-09-08, 21:46
Medlem
Citat:
Hon säger att det kan vara svårt att se skillnad ibland mellan vardagliga händelser och iscensatt gang stalking

Åfan - vilket revolutionerande rön du kommer med.

Ovan är såklart skrivet väldigt ironiskt. Gang-stalking är vardagliga händelser som feltolkas av TI's som lider av vanföreställningar. Allt händer enbart i era huvuden.

Citat:
Mycket av det som gang stalkers gör är psykologiska taktiker för att få en targeted individual att reagera så att dom ska kunna ha möjlighet att sy in en på psykvården.

Eller så finns det ingen Gang-stalking utan du "reagerar" som du gör för att du faktiskt är sjuk.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-09-08 kl. 21:50.
Citera
2024-09-09, 11:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo jag har sett den filmen och just i den filmen så används en väldigt bekant gang stalking taktik som kallas gaslightning för att han ska börja betvivla sig själv 🤔

Mycket sådant händer faktiskt när man blir gang stalkad till exempel det där företaget som han gör en överenskommelse med när han försöker besöka det där företaget igen för att dom ska avbryta avtalet så är hela våningen tömd alla skrivbord och datorer är borta.

Ett liknande scenario hände faktiskt mig med en fake fastighetsmäklare som ägaren till lägenheten hade anlitat var spårlöst försvunnen 2 år senare han hade dessutom inget företags namn eller bilder på lägenheter i fönstret.

Så det fick dom väldigt bra liknande scenarion händer faktiskt när man blir gang stalkad.

Ibland börjar man undra om man blev född i det här jag menar hur långt går den här sammansvärjningen!? 🤔

Om det är typ 5 % av befolkningen som medverkar i det här för att dom har någon slags vinning av det, dom får olika förmåner bättre jobb osv 🤔

Jag misstänker att en del av mitt släkt kan ha varit med i det här kanske redan före jag föddes.

Speciellt min egen mamma som tycks av någon anledning hata sina egna barn och gör typ allt för att man ska misslyckas.

Jag menar vad är orsaken? Jag tror inte att det är bara så att dom blivit tillsagda det här verkar mer som dom har en övertygelse nästan som en religion.

Jag tror faktiskt att det är så ochså att dom inte enbart arbetar som stasi gjorde utan deras agenda mot mig verkar som både andligt och kroppsligt dom jobbar på två plan så det dom gör är lite David Icke stuff 🤔

Märklig synkronicitet med att din fastighetsmäklare. GS-operationen i sig verkar skapa s.k. artificiella synkronicitet varav en typisk GS-taktik är mimikry som när grannen går ut samtidigt som du från lägenheten. Har du märkt av sådana synkronicitet?

Jag tror att det här kan pågå över generationer så om dina föräldrar är med i "kulten" eller själva GS-måltavlor kan det fortsätta med dig. I mitt egna fall kan jag relatera GS-fall i min barndom efter att min moder berättat det ska skett mot mig och oss. Oavsett har serber varit förföljda i väst till följd av 90-talets Balkankriget där NATO och västerländsk media demoniserat serber som de gör med ryssar idag.

Har du hört märkliga saker från dina föräldrar i relation till din barndom?

5% av befolkningen? Jag har hört från s.k. ex-Illuminati som "Svali" att cirka 1-2% av befolkningen i USA är kopplat till hemliga sällskap - Frimurare etc.

Sedan varför det sker? Troligen en kombination av hypergame-spel och perceptionshantering. Bedrägeri i alla aspekter. GS-handlers ger klara instruktion. Deras mål verkar vara grundat i psykologi och kanske Carl Jungs synkronicitet. GS-operationerna verkar vara inriktade att skapa synkronicitet vilket är också kopplat till schizofreni - här finns sambandet.

Om det är grundat i religion och spiritualitet anser religiösa att synkronicitet (GS-synkronicitet = artificiell synkronicitet) är kopplat till gudomliga budskap och Gud eller liknande. Men i min egna mening försöker de att utföra GS-social engineering för deras agendor genom att bygga GS-nätverk i samhället som de ultimat har kontroll av.

Eliten har agendor som är psykopatiska och om de vill programmera/hjärntvätta personer att tro och tänka måste de först hjärntvätta i syfte att få kontroll. Övergripande sett är deras mål att få kontroll och därmed att använda oss i deras agendor/agenda. Jag tror inte att många kandidater finns för extrem GS-operation och därmed investerar de djupt i väldigt få GS-måltavlor som lyckas hålla sig vid liv och utvecklas trots psykologiska trakasserier och trauma. Trauma-baserad kontroll är den effektivaste sätt att bryta ner ens psyke och vilja för att kunna påverka. Familjen är uppenbarligen övertygad att lita på GS-agendan och troligen är de bedragna som exempelvis att det har med Gud att göra i den mening att alla utsatta är "Guds utvalda" enligt Vatikanen (Illuminati) och måste "testas"/"undersökas" av Gud precis som alla görs i Bibeln.
Citera
2024-09-09, 12:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Kolla in den här videon https://youtu.be/gJ0SP4sT1mk?si=ixW7P59loP2nOD6G

Det är Renata som är en kristen afro amerikansk kvinna hon har varit targeted individual ända sedan 70 talet, hon säger mycket samma saker som du ochså säger hur man ska reagera som targeted individual för att undvika trubbel.

Dock anser hon ochså att gang stalking till största delen är spirituellt vilket jag ochså kommit fram till 🤔

Hon säger att det kan vara svårt att se skillnad ibland mellan vardagliga händelser och iscensatt gang stalking 🙄

Men hon har däremot lärt sig att se skillnaden till exempel sjukdomar som kommer lämpligt till vissa livshändelser speciellt om det är något viktigt som du håller på att uppnå.

Renatas videos känner jag väl till. För några år sedan. Mycket av hennes information är logisk och praktisk. Men det är lite för specifik information. Jag tror att hon har varit del av GS-programmet - eller fortfarande är.

Afro-amerikaner är oftast de som är religiöst extrema i GS-sällskapet. De kopplar allt som sker mot det spirituella vilket inte är oväntat eftersom religion bland afro-amerikaner och i Afrika är högst relevant och för katolska kyrkan den viktigaste religiösa marknaden för tillväxt av antal troende då Afrika är en kontinent av misär och söker efter högre meningar.

Religiöst extrema kan enkelt manipuleras att tro de måste trakassera oss för att vi ska "utvecklas" av "misär" men det betyder inte att ateister är immuna mot manipulation att delta. I grunden är det Frimurare och Jesuiter som har övergripande kontroll och de har medlemmar överallt i samhället som i polisen, underrättelsetjänster och dylikt.

Därför är mitt förra inlägg om synkronicitet relevant eftersom det används som en GS-taktik att utföra psykologiska operationer på en övergripande nivå - jag kallar det för GS-synkronicitet eller artificiell aynkronictet. Konstiga sammanträffade som verkar sakna kausalitet men i själva verkar skapat av GS-gruppen. Exempelvis att främlingar har privatkunskap om oss. Det kan tolkas som något spirituellt eller psykologiska trakasserier menat att gaslighta. Det blir inte bättre av att om vi ifrågasätter deras GS-stimuli kallas vi direkt för schizofrena. GS-förövare vet nog om att deras GS-stimuli och GS-synkronicitet som skapas i syfte att få oss bli "galna".

Det är ett hypergame-spel så det spelar egentligen ingen roll vad GS-förövare och samhället tror om oss. Vad vi tror händer oss är av högsta intresse. Jag går mer in på det i mina inlägg på Reddit: https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1f4gsfd/gang_stalking_a_complex_web_of_psychological/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button och https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1f79fhh/how_intelligence_agencies_community_policing_and/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button

Andra GS-taktiker är att ge oss dålig kundtjänst, falskt anklaga oss för saker, stjäla våra idéer, kopiera vårt beteende etc. - det är systematisk förföljelse. Självklart är det oetiskt, olagligt och högst kriminellt men samhället och GS-förövare är tungt manipulerade att tro de GS-agendan som byggs i bedrägeri om att det här är ett måste och kanske har något med Gud att göra. De vill att vi ska anta att GS-operationen inte är orkestrerat av en mänsklig organisation men är övernaturlig i grunden. Annars är vi bestraffade med att beskyllas vara psykisk sjuka om vi inte tror på Gud och att det är övernaturligt. Det är egentligen ett förutbestämt utfall av hypergame-spelet som endast kan vinnas med att bli kristen extremist och tro på Bibeln. Det var Dr Robert Duncans övergripande slutsats i hans bok "Project: Soulcatcher".

I grunden kan det hela vara en täckmantel att utföra psykologisk krigföring öppet mot befolkningen under falska premisser där alla luras genom bedrägeri och perceptionshantering vilket är den mer troliga förklaringen. Sedan kan alla fråga sig varför vissa GS-måltavlor blir utsatta för extrema psykologiska operationer över lång tid vilket i sig kan vara en typ av programmering av ens uppfattning och utfall som förväntas är uppbyggd mental motståndskraft efter all att personen kommit förbi stora delar av GS-programmet med all GS-stimuli under stor förvirring innan GS-termer upptäcks online och GS-måltavlan blir medveten att denne är utsatt för massiva psykologiska operationer i 5-10 år som syftar till att förstöra ens psyke och liv över tid.

Mer därtill kan de endast ge sig på personer med psykologiska och sociala sårbarheter som de förväntar sig kommer att falla sönder av GS-stimuli och därmed kan de fortsätta utverka psykologisk krigföring livet ut utan att någon tror på GS-måltavlan, i synnerhet om denne saknar en stark socialt stödsystem och har en psykologisk profil där denne inte har benägenhet att söka hjälp externt. Tänk om antalet utsatta är mycket större än oss online.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-09 kl. 12:46.
Citera
2024-09-09, 20:13
Medlem
Citat:
Renatas videos känner jag väl till. För några år sedan. Mycket av hennes information är logisk och praktisk. Men det är lite för specifik information. Jag tror att hon har varit del av GS-programmet - eller fortfarande är.

Afro-amerikaner är oftast de som är religiöst extrema i GS-sällskapet. De kopplar allt som sker mot det spirituella vilket inte är oväntat eftersom religion bland afro-amerikaner och i Afrika är högst relevant och för katolska kyrkan den viktigaste religiösa marknaden för tillväxt av antal troende då Afrika är en kontinent av misär och söker efter högre meningar.

Religiöst extrema kan enkelt manipuleras att tro de måste trakassera oss för att vi ska "utvecklas" av "misär" men det betyder inte att ateister är immuna mot manipulation att delta. I grunden är det Frimurare och Jesuiter som har övergripande kontroll och de har medlemmar överallt i samhället som i polisen, underrättelsetjänster och dylikt.

Därför är mitt förra inlägg om synkronicitet relevant eftersom det används som en GS-taktik att utföra psykologiska operationer på en övergripande nivå - jag kallar det för GS-synkronicitet eller artificiell aynkronictet. Konstiga sammanträffade som verkar sakna kausalitet men i själva verkar skapat av GS-gruppen. Exempelvis att främlingar har privatkunskap om oss. Det kan tolkas som något spirituellt eller psykologiska trakasserier menat att gaslighta. Det blir inte bättre av att om vi ifrågasätter deras GS-stimuli kallas vi direkt för schizofrena. GS-förövare vet nog om att deras GS-stimuli och GS-synkronicitet som skapas i syfte att få oss bli "galna".

Det är ett hypergame-spel så det spelar egentligen ingen roll vad GS-förövare och samhället tror om oss. Vad vi tror händer oss är av högsta intresse. Jag går mer in på det i mina inlägg på Reddit: https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1f4gsfd/gang_stalking_a_complex_web_of_psychological/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button och https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1f79fhh/how_intelligence_agencies_community_policing_and/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button

Andra GS-taktiker är att ge oss dålig kundtjänst, falskt anklaga oss för saker, stjäla våra idéer, kopiera vårt beteende etc. - det är systematisk förföljelse. Självklart är det oetiskt, olagligt och högst kriminellt men samhället och GS-förövare är tungt manipulerade att tro de GS-agendan som byggs i bedrägeri om att det här är ett måste och kanske har något med Gud att göra. De vill att vi ska anta att GS-operationen inte är orkestrerat av en mänsklig organisation men är övernaturlig i grunden. Annars är vi bestraffade med att beskyllas vara psykisk sjuka om vi inte tror på Gud och att det är övernaturligt. Det är egentligen ett förutbestämt utfall av hypergame-spelet som endast kan vinnas med att bli kristen extremist och tro på Bibeln. Det var Dr Robert Duncans övergripande slutsats i hans bok "Project: Soulcatcher".

I grunden kan det hela vara en täckmantel att utföra psykologisk krigföring öppet mot befolkningen under falska premisser där alla luras genom bedrägeri och perceptionshantering vilket är den mer troliga förklaringen. Sedan kan alla fråga sig varför vissa GS-måltavlor blir utsatta för extrema psykologiska operationer över lång tid vilket i sig kan vara en typ av programmering av ens uppfattning och utfall som förväntas är uppbyggd mental motståndskraft efter all att personen kommit förbi stora delar av GS-programmet med all GS-stimuli under stor förvirring innan GS-termer upptäcks online och GS-måltavlan blir medveten att denne är utsatt för massiva psykologiska operationer i 5-10 år som syftar till att förstöra ens psyke och liv över tid.

Mer därtill kan de endast ge sig på personer med psykologiska och sociala sårbarheter som de förväntar sig kommer att falla sönder av GS-stimuli och därmed kan de fortsätta utverka psykologisk krigföring livet ut utan att någon tror på GS-måltavlan, i synnerhet om denne saknar en stark socialt stödsystem och har en psykologisk profil där denne inte har benägenhet att söka hjälp externt. Tänk om antalet utsatta är mycket större än oss online.

Mycket av det som gang stalkers gör är psykologiskt men det kan alltså ochså vara så att dom långsamt förgiftar targeted individuals för att få dem att se mer psykiskt sjuka ut 🤔

Till exempel om man under en längre tid exponeras för giftiga kemikalier eller inandning av skadlig gas som har en väldigt långsiktig skadeverkan. Det är så gang stalkers arbetar så när targeted individual får någon fysiska sjukdomar så verkar det som det har uppstått naturligt.

Bensin och avgaser som sätts in i luftkonditioneringen ger Yrsel, huvudvärk, slöhet, omtöckning, medvetslöshet. Eufori och hallucinos alltså mycket sådana symptomer som targeted individuals vanligtvis brukar ha 🤔
Citera
2024-09-10, 11:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Mycket av det som gang stalkers gör är psykologiskt men det kan alltså ochså vara så att dom långsamt förgiftar targeted individuals för att få dem att se mer psykiskt sjuka ut 🤔

Till exempel om man under en längre tid exponeras för giftiga kemikalier eller inandning av skadlig gas som har en väldigt långsiktig skadeverkan. Det är så gang stalkers arbetar så när targeted individual får någon fysiska sjukdomar så verkar det som det har uppstått naturligt.

Bensin och avgaser som sätts in i luftkonditioneringen ger Yrsel, huvudvärk, slöhet, omtöckning, medvetslöshet. Eufori och hallucinos alltså mycket sådana symptomer som targeted individuals vanligtvis brukar ha 🤔

Inget jag erfarit med att bli förgiftad till min vetskap. Men jag tror att det här sker eftersom det finns onda människor som rekryteras till GS-förövare och får en anledning att utföra illegala handlingar för att de blir motiverade och intygade om ansvarsfrihet av GS-handlers att ingen kommer tro GS-måltavlan.

Jag har insett att de utföra djupa psykologiska operationer som efterliknar synkronicitet där associationer skapas djup i psyket och det undermedvetna. Egentligen är nästan all typisk GS-stimuli en form av synkronicitet - konstiga sammanträffande som inte har en uppenbar kausalitet. Att kausalitet saknas förstärks av att GS-förövare förnekar den organiserade naturen och påstår att vi är "psykiskt sjuka".

Hypotes: trauma-baserade psykologiska operationer i syfte att bryta ner en för att sedan bygga upp en enligt GS-gruppens agenda vilket innefattar en typ av programmering (hjärntvättning/beteendeförändring). Mind Control-systemet används under täckmantal av religion och psykiatri - allt för att hålla GS-operationen undangömd i syfte att fortsätta programmeringen.

Är det ett sammanträffande att de kallat vapnet som efterliknar schizofreni för "Voice-of-God"? Inte bara att höra artificiella röster men även uppleva artificiella synkronicitet som ska också vara gudomligt. Både röster i huvudet och synkronicitet är psykologiskt och diagnos-baserat kopplat till schizofreni-symptom. Det betyder att om en GS-måltavla är kristen tror denne att Gud är ansvarig; om ateist är det staten; om agnostiker är det ockult/universum/hemliga sällskap. I annan mening verkar det som att "Gud" orkestrerar GS och allt vi får veta är meddelande från Gud eller änglar (Guds budbärare).

För att utveckla det vidare. Underrättelsetjänster, forskning och militärkomplex har en lång historia av att utföra oetiska operationer mot psykologiska sårbara personer som uppenbarligen inte har socialt stödsystem och låg trovärdighet. Det finns INXX-MBTI personlighet som är mer sårbara till associationer och mönsterigenkänning - främst introverta och intuitiva personligheter i synnerhet med ett högt IQ - ju högre IQ desto bättre effekt har psykologiska operationer av den natur som använder hjärnans mönsterigenkänning för att utföra påverkan like synkronicitet. Vidare används GS-förövare med personlighetsstörningar strategiskt eftersom narcissister är nästan identiska i hur de manipulerar sina offer som GS-stimuli gör. En notis: kristna extremister anser att narcissister är demoner i princip - eller det är vad GS-propaganadan vill få oss tro.

Med det sagt. Den extrema psykologiska operationen jag utsätts för är massiv. Efter all undersökning verkar det som att det här utförs inte av lokala myndigheter i första hand - de ansvarar och sponsrar inte det. Det här är utan tvekan en organisation som verkar globalt och använder alla resurser i samhället för att utföra sina operationer mot en GS-måltavla.

Att tro på Gud är kanske det bästa sättet att acceptera och förstå GS-stimuli. Uppenbarligen är GS-operationen syfte att varje GS-måltavla ska bilda egen uppfattning om det som sker och på egen hand navigera GS-stimuli i livet. I värsta fall gör familjen och nära vänner situationen värre genom att utföra negativa handlingar. Därför är det av ytterst vikt att också omge sig av goda människor eftersom GS-operationen motiverar sociala nätverk att agera negativt mot en. Dr Robert Duncans slutsats var precis att tro på Gud och Bibeln är det bästa sätt att kämpa emot den ondska som GS är och kommer ifrån.

GS-gruppen vill ha kontroll av vår perception och vår tro - vi ska vara under konstant GS-stimuli via vår sociala nätverk och via media. GS-operationen är uppbyggd på en sådan massiv nivå att ingen medelsvensson vill tro på att oetiska, amoraliska och illegala operationer sker öppet. Kort sagt är det psykologisk krigföring maskerat som annat - samma kontrollsystem-"vapen" används för att bryta ner personer i samhället genom att manipulera sociala nätverk och media. GS-förvare motiveras med pengar, beröm, utlovade saker som frälsning, hot, grupptryck, ansvarsfrihet att vara sadistisk, gudomlig mission etc.

Många naiva faller nog mer för att det här handlar om en typ av beteende- och trosförändring - att vi ska skapas att fungera på ett visst sätt genom denna GS-stimuli oavsett hur brutal och psykopatisk det är. Troligen är sponsor kopplade till hemliga sällskap som Frimurare vars mission är "Make Good Men Better" - en form av omvandling av ens person i syfte att uppnå en pånyttfödelse i linje med CIAs ökända Monarch Butterfly där en måltavla blir utsatt för trauma i syfte att bryta ner ego och personlighet för att sedan programmera in nya tron och en ny personlighet eller ha flera sådana.

Men i grunden diskrediterar de GS-måltavlor öppet i media som VICE att vi enbart har vanföreställningar och lider av en psykos och schizofreni. Det är mer än uppenbart att huvudsaken är att hålla denna globala kontrollsystem undangömd genom att ge sig på personer med låg trovärdighet och som kanske redan har psykologiska sårbarheter.

Har du märkt av att personligheter verkar relevanta? Typ att GS-förövare blir i princip agerar som narcissister? Att mina vänner kallar GS-handlers för psykopater. Vi vet att det här är ett djupt psykologisk spel där manipulation av psykologi och perception är central i ett hypergame-liknande operation där GS-måltavlan inte känner till spelreglerna; GS-förövare har instruktioner och reglerna medan GS-handlers är spelmaster med full information som manipulerar spelarna.

Oavsett är GS-operationen skadligt för GS-måltavlor och oavsett vad GS-handlers påstår är det en livsfarlig operation som ämnar att manipulera ens perception och psykologi. Utfall är förväntade men inte givna. Många blir självdestruktiva och även begår självmord. Vissa skadar och dödar andra. De är högst kriminellt och patetiskt att samhället är bedraget och manipulerat att inte se GS för den kriminella verksamhet det är.

Hjärntvättning (psykologisk krigföring) går ut på att få oss tro som sponsorn vill. I grunden vill de att vi ska ha irrationella tron om världen och GS som Dr Robert Duncan skrev. Därför vill de inte avslöja vad GS är och vad målet är.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-10 kl. 12:10.
Citera
2024-09-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
är vardagliga händelser som feltolkas av TI's som lider av vanföreställningar. Allt händer enbart i era huvuden.

Du har delvis rätt men det verkar ändå finnas nån form av watch-list med psykiskt störda, social missfits, rasister, narcicister pedofiler lurendrejare och annat som av ett nätvetk kan klassas som farliga för deras medlemmar.

Anders krigade ju ursprungligen mot sina grannar och omgivning och forrsätter vart han kommer.
E ju som att trampa omkring på ett minfält sen målar de sig narcicistidkt bakom olika etiketter som inteligens, tro, ursprung, experiment eller vad som helst där han och sina likar sätter sig över alla andra och så ska det så klart va illuminati eller något som vill åt honom.
Dock förklarar det inte pundaren utanför, securitasvakterna, butikskassörskan, tanten i lägenheten bredvid, 12-åringarna som pekar mot dåren de hört saker om så det lägger TI-s upp som att dessa måste alla va betalda.
Citera
2024-09-11, 21:20
Medlem
RiktigTIs avatar
En annan sak GS-taktik som GS-handlers ger som GS-instruktion: Att ta reda på det vi vill och sedan uppsåtligen inte ge oss det vi vill - det är ett sätt att bryta ner vår vilja och ego vilket är målet psykologisk krigföring. Det är en typ av provokation eller som GS-förövare kanske blivit manipulerade att se: "testa" vår karaktär troligen i syfte att "utveckla" oss - GS-handlers kan hävda vad som helst för att motivera negativa beteende mot oss. Har någon annan hör det här?
Citera
2024-09-11, 21:44
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
En annan sak GS-taktik som GS-handlers ger som GS-instruktion: Att ta reda på det vi vill och sedan uppsåtligen inte ge oss det vi vill - det är ett sätt att bryta ner vår vilja och ego vilket är målet psykologisk krigföring. Det är en typ av provokation eller som GS-förövare kanske blivit manipulerade att se: "testa" vår karaktär troligen i syfte att "utveckla" oss - GS-handlers kan hävda vad som helst för att motivera negativa beteende mot oss. Har någon annan hör det här?

Ärligt talat, det du beskriver låter som något man skulle hitta i ett dåligt skrivet manus för en konspirationsteoretisk B-film. Att du tror att människor skulle ha tid, ork eller ens vilja att spela ett sådant långdraget och manipulativt spel med dig är faktiskt lite löjeväckande. Det är betydligt mer sannolikt att folk helt enkelt har viktigare saker för sig än att sitta och fundera över hur de ska “testa” din karaktär eller “utveckla” dig. Om du ser sådant här som verklighet är det kanske dags att rannsaka dina egna tankar och hur du tolkar världen, snarare än att måla upp osynliga fiender som troligen inte ens vet att du existerar.
Citera
2024-09-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Ärligt talat, det du beskriver låter som något man skulle hitta i ett dåligt skrivet manus för en konspirationsteoretisk B-film. Att du tror att människor skulle ha tid, ork eller ens vilja att spela ett sådant långdraget och manipulativt spel med dig är faktiskt lite löjeväckande. Det är betydligt mer sannolikt att folk helt enkelt har viktigare saker för sig än att sitta och fundera över hur de ska “testa” din karaktär eller “utveckla” dig. Om du ser sådant här som verklighet är det kanske dags att rannsaka dina egna tankar och hur du tolkar världen, snarare än att måla upp osynliga fiender som troligen inte ens vet att du existerar.

Det är väl tämligen uppenbart att man har en narcissistisk personlighetsstörning om man tror att man är i centrum för en världsomspännande konspiration. Man har en jävligt skev bild av sin egen betydelse om man tror att man är så viktig att hundratals människor lägger ner decenier av arbete på en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in