2024-09-06, 16:36
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har blivit utsatt i 11 år öppet sett och inget ont kommer ske från min sida. Idag är jag fokuserad på att avslöja hela jävla skitet. Dessa fega psykopater ger sig på människor som är sårbara och kan inte försvara sig alls. Det finns inget hederligt eller fint att skada eller döda personer på det här sättet. Därmed måste du själv inse vilka jag går emot i realiteten.

Förutom att det är du som sprider ut att det är farligt att söka hjälp, så du är ju en av dessa som skadar de sjuka.
Detta vet du ju redan om och bara det är en sak du borde söka för.
Citera
2024-09-06, 17:53
Medlem
Citat:
Jag har blivit utsatt i 11 år öppet sett och inget ont kommer ske från min sida. Idag är jag fokuserad på att avslöja hela jävla skitet. Dessa fega psykopater ger sig på människor som är sårbara och kan inte försvara sig alls. Det finns inget hederligt eller fint att skada eller döda personer på det här sättet. Därmed måste du själv inse vilka jag går emot i realiteten.

Inget ont från din sida? Är du seriös?

Du gör din familj och dina vänner illa när du beskyller dem för att gang-stalka dig.
Genom din aktivitet på olika forum sätter du griller i huvudet på psykiskt sjuka och på så sätt bidrar till att de inte får hjälp.

Dina närmaste mår skit pga det du utsätter dem för. Hur fan kan du inbilla dig att du inte gör dem ont? Du har troligtvis inget uppsåt men nog fan gör du dem illa.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-09-06 kl. 18:52.
Citera
2024-09-06, 21:09
Medlem
Citat:
Hur är din förklaring till att min familj har rekryterats i över 11 år? De deltar i att stimulera då och då men utan tvekan får i huvudsak min moder information om mig direkt från en GS-handler troligen via mobilen precis som andra.

Citat:
Jag har blivit utsatt i 11 år öppet sett och inget ont kommer ske från min sida. .

Helt jävla obegripligt hur du får ihop dessa två inlägg. Är du helt okänslig för hur du påverkar andra människor? Du tror seriöst att du kan lulla omkring och beskylla din mor för 11 år av psykisk tortyr utan att det påverkar henne?

Jag vidhåller min ståndpunkt, TI's är självfixerade idioter med empatistörningar och narcissistisk personlighetsstörning.

Du och din morsa har relationsproblem. Inse din roll, lös dem och sluta skyll på Illuminati.
Citera
2024-09-07, 18:11
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2024-09-07 kl. 18:22.
Citera
2024-09-07, 18:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Såg de här videona med din profet

Alex Jones Confesses His Love For Joe Rogan With Tim Dillon
https://m.youtube.com/watch?v=12UeWx2uTl8

Dricksvattnet gör grodor gay med Alex Jones
https://m.youtube.com/watch?v=9JRLCBb7qK8&pp=ygUQQWxleCBqb25lcyBmcm9ncw% 3D%3D

Kom att tänka på dina följare som runkar på polska.

Jag har ALDRIG nämnt eller refererat Alex Jones i denna tråd. Denna inlägg bidrar absolut ingenting till ämnet ifråga.

Mina följare? GS-förövare följer allt jag skriver sedan år 2013 men säkerligen sedan runt år 2006 när jag kan komma ihåg underliga händelser som är typiskt GS-stimuli - alltså sedan jag var en tonåring.

Jag motsätter inte din fakta men min synsätt innefattar en mycket större kontrollsystem än lokala myndigheter. Frimurare och andra sällskap eller utom myndigheter kan spela roll i vilka som utsätts.

GS är oetiskt, olagligt och kriminellt. De som ansvarar måste ställas inför svensk lag med all dokumentation om deras operation för att åtalas för den skada de åstadkommer oavsett vad de bedrar allmänheten om varför GS-måltavlor utsätts. Det är uppenbart att bedrägeri är bakom hur de kommer undan med psykologiska trakasserier.
Citera
2024-09-07, 19:18
Medlem
Citat:
... Mina följare? GS-förövare följer allt jag skriver sedan år 2013 ....

LoL. Källa på att de följer allt du skriver?

Ibland blir era vanföreställningar bara för mycket - ytterst svårt att låta bli att kommentera.
Citera
2024-09-07, 20:00
Medlem
Citat:
Utöver filmen "Truman Show" är filmen "The Game" mer likt vad GS faktiskt är - ett hypergame-spel i grunden baserat i manipulation av psykologi och perception and GS-måltavlor och GS-förövare. Har du sett den filmen? Utan tvekan får ens sociala nätverk GS-instruktioner att följa vilket kan även innefatta att inte ha kontakt med oss. Det är likt en film. Jag tror uppriktigt sagt att hela målet är att hjärntvätta oss. Vad innebär hjärntvättning? Jag förklarar nedan men kort sagt att ta bort vår gamla tro och uppfattning för att implementera nya tron och uppfattningar. Jag vill tillägga dock att min GS är en av många former som utverkas - i mitt fall rör det mer sig om hjärntvättning/programmering eller forskning på högre plan. I grundplan motiveras de flesta GS-förövare på samma sätt och det grundar sig i att "undersöka" oss och sprida felaktiga påståenden. Hjärntvättning kan också omstrukturera hur du uppfattar GS-stimuli så att du blir konstant stressad, oroad och paranoid av det vilket är att vända din perception och hjärna mot dig (en typ av hjärnvirus som underhålls via GS-stimuli). Däremot är grunden i det hela att provocera oss till ilska och att agera utom vår karaktär - det är inte samhällspolisiärt att provocera till våld, droger, alkohol och diverse problem som är samhällsproblem! Sedan försöker de gaslighta oss och simulera det som att vi lider av schizofreni genom att utföra GS-stimuli mot oss - schizofreni verkar vara deras avsikt men i större plan att få oss se "galna" ut genom provokationer och GS-stimuli.

Jag inser att GS-gruppen tror att de kommer undan med den perception management de utför - utan tvekan kontaktar de vår sociala nätverk och sprider information om oss i syfte att personer har en viss inställning mot oss. Ibland kan de även undanhålla GS-instruktioner till exempelvis flickvänner till en viss kritiskt punkt och då utför flickvänner en viss GS-stimuli som även de blir tillsagda att förvänta sig ett visst beteende ifrån. Jag uppfattar att de redan har förutbestämd vilket beteende vi kommer uppvisa vid ett GS-stimuli. Det är så vår sociala nätverk manipuleras i grunden. Uppenbarligen är det enkelt för GS-handlers att övertyga familj och vänner att delta (i olika grader dock) samt även kollegor, bekanta och partners.

Den GS-gruppen med auktoritet övertygar att jag är i en form av operation typ för att "undersökas" och därmed har exempelvis flickvänner (främlingar och dejter också) inget val än att delta. GS-handlers sprider felaktig information också som att jag "tror" sig vara Guds utvald eller Jesus (vanliga symptom i schizofreni) och därmed måste de "testa" oss och hålla oss under uppsikt samt skicka information till GS-handlers som självklart bedrar alla spelare i GS-hypergame-spelet där de håller i alla trådar och har full insikt om spelplanen.

Jag delar din observation i att GS-handlers verkar rekrytera personer väldigt snabbt online och offline. Det är nästan otänkbart att inse vilken kontroll de har i telekommunikation och vår digitala närvaro. I denna aspekt har de troligen bildtagningsspionvara som tar bilder av våra digitala skärmar på datorn och mobilen, som skickas till GS-gruppens digitala flöden av våra aktiviteter likt nyhetsflöde på Twitter.

Det jag även observerat är deras otroliga manipulation och kontroll av sociala medie-algoritmer i synnerhet på TikTok. Just TikTok anser jag numera är ett riktigt vapen inom psykologisk krigföring och för kontrollsystem som styr GS digitalt. Installera det och se för dig själv. Däremot har jag också lärt mig en hel del om narcissister och borderlines via TikTok-flöden efter att jag gjorde slut med min flickvän som hade personlighetsstörning som jag hade lite insikt i dåtid. Just i denna arena märkte jag av att min perception blev manipulerad av algoritmerna på Facebook redan år 2013 då GS började aggressivt och öppet mot mig.

Perception management eller perceptionshantering är kärnan i psykologiska operationer och i GS - alla aktörer i samhället manipuleras att se GS-måltavlor som sponsorn vill. I denna perspektiv gav neurologforskaren vid US Naval Warfare College och katoliken Dr James Gordiano ett exempel på neurokrigföring: ge doktorerna (psykiatrikern) felaktig information om en patient, som att manipulera informationen i medicinska journalen, och på det sätt utverkas neurologisk skada genom felmedicinering eller felbehandling. Däremot är perceptionshantering mer att manipulera samhället och sociala nätverk --GS-förövare-- att tro och agera på ett SKADLIGT sätt mot GS-måltavlor genom att sprida påhitt, lögner, halv-sanningar, "undersöka" etc. - bara att påstå en liten sak som misstanke från en auktoritet kan förändra beteenden på några sekunder. Ofta är sakerna stigmatiserat och ombedda att inte avslöjas.

Däremot misstänker jag att ens nära familj och vänner vet mycket väl att vi utsätts för GS-stimuli i syfte av hjärntvättning/programmering och att de fullt tror på den agendan. Det är skrämmande tanke att GS-handlers är så övertygande och manipulativa att i princip vända ens familj mot en genom olika påståenden som troligen inte är sanna.

En annan teori är att de helt enkelt försöker få oss att bli under deras kontroll för att uppfylla deras agenda. Självklart sker det här under falska premisser som att vi måste "undersökas" eller liknande - under samhällspolisiära premisser där de fabricerar påståenden och bevis om oss för att rättfärdiga förföljelse, aktiva åtgärder och övervakning genom civila. Det är enbart baserat i bedrägeri och i ett hypergame-spel vet inte de högre målen som spelas efter.

Genom konstant GS-stimuli är vi under intrycket och påverkan av deras Mind Control-inflytande. Så länge de utför GS-stimuli genom sociala nätverk, sociala medier och annan form är vår perception och således uppmärksamhet fast till deras kontroll. Meningen är att vi ska vara medvetna att de inflytande mot oss och att vi ska observera deras inflytande. Det gäller även online.

Hjärntvättning går ut på att få oss tro om science fiction-vapen och övernaturliga aspekter - irrationella tron. Det gagnar inte oss att ha dessa tron - snarare vänder de vår perception och vår trossystem mot oss medan de får ännu mer kontroll ju mer irrationella tron vi får. Det är en positiv spiral för GS-gruppen - mer irrationella tron leder till mer kontroll. Samtidigt spelar droger, psykiska sjukdomar, psykiska sårbarheter och alkohol roll i hur snabbt en person blir hjärntvättad av GS-programmet.

Deras avsikt är att få oss tro som de vill. Att de berättar för oss att vi är utsatta för hjärntvättning fungerar den inte alls eller blir svår att implementera speciellt om GS-måltavlan applicerar metoder för psykologisk motståndskraft. Oavsett kommer de alltid att rekrytera sociala nätverket i syfte att utföra GS-stimuli oavsett vad vi gör - de har resurserna att pågå livet ut.

Vilka de är? GS-programmet är del av ett globalt kontrollsystem som troligen kontrolleras från västerländska militär- och underrättelsetjänster. Frimurare och Jesuiter finns det många av i dessa tjänster - hela den industrin utgår från hemligheter och utföra påverkan i det undangömda. Psykologiska operationer härstammar mer troligen från USA-arméns PSYOP-division som manipulerar media samt civila agenter i USA rekryteras genom exempelvis Kanadas Infragard som har mål att använda civila för samhällspolisiära åtgärder. Men det är troligen mer komplicerat är det och det finns aktörer som är mycket mäktiga i det globala kontrollsystem som dock är mest effektiv i väst och i synnerhet i öppna länder som Sverige.

Jo jag har sett den filmen och just i den filmen så används en väldigt bekant gang stalking taktik som kallas gaslightning för att han ska börja betvivla sig själv 🤔

Mycket sådant händer faktiskt när man blir gang stalkad till exempel det där företaget som han gör en överenskommelse med när han försöker besöka det där företaget igen för att dom ska avbryta avtalet så är hela våningen tömd alla skrivbord och datorer är borta.

Ett liknande scenario hände faktiskt mig med en fake fastighetsmäklare som ägaren till lägenheten hade anlitat var spårlöst försvunnen 2 år senare han hade dessutom inget företags namn eller bilder på lägenheter i fönstret.

Så det fick dom väldigt bra liknande scenarion händer faktiskt när man blir gang stalkad.

Ibland börjar man undra om man blev född i det här jag menar hur långt går den här sammansvärjningen!? 🤔

Om det är typ 5 % av befolkningen som medverkar i det här för att dom har någon slags vinning av det, dom får olika förmåner bättre jobb osv 🤔

Jag misstänker att en del av mitt släkt kan ha varit med i det här kanske redan före jag föddes.

Speciellt min egen mamma som tycks av någon anledning hata sina egna barn och gör typ allt för att man ska misslyckas.

Jag menar vad är orsaken? Jag tror inte att det är bara så att dom blivit tillsagda det här verkar mer som dom har en övertygelse nästan som en religion.

Jag tror faktiskt att det är så ochså att dom inte enbart arbetar som stasi gjorde utan deras agenda mot mig verkar som både andligt och kroppsligt dom jobbar på två plan så det dom gör är lite David Icke stuff 🤔
Citera
2024-09-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Det är där ni kommer hamna om ni inte söker hjälp.

Hur ska man söka hjälpa när alla man går till är GS. Det finns ingen hjälp att få
Citera
2024-09-07, 20:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Hur ska man söka hjälpa när alla man går till är GS. Det finns ingen hjälp att få

GS är skapat i hypergame-spel där ingen kan hjälpa oss än vi själva. Utfall hos psykiatri och polisen (fängelse) är noga utstuderat och säkerligen förväntat i deras utfallsmatris. Därmed är det klokt att samla bevis och presentera det framför att berätta om all GS-stimuli som sker mot en. I bästa fallet kan du berätta det i tredje-person som att GS sker mot någon du känner.

Det tog mig fem år av öppna psykologiska operationer innan jag fann ternerna GS och TI på internet genom Google-sök om "organiserad stalking".

Att få "hjälp" av psykolog och terapi kan underlätta men problemet är att GS-stimuli kommer fortsätta. Det bästa vi kan göra är att bygga mental motståndskraft och ignorera deras påverkansförsök. Hur som helst kommer de samla information om oss och använda det i psykologiska operationer oavsett vad vi gör i hypergame-spelet.
Citera
2024-09-07, 20:36
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
GS är skapat i hypergame-spel där ingen kan hjälpa oss än vi själva. Utfall hos psykiatri och polisen (fängelse) är noga utstuderat och säkerligen förväntat i deras utfallsmatris. Därmed är det klokt att samla bevis och presentera det framför att berätta om all GS-stimuli som sker mot en. I bästa fallet kan du berätta det i tredje-person som att GS sker mot någon du känner.

Det tog mig fem år av öppna psykologiska operationer innan jag fann ternerna GS och TI på internet genom Google-sök om "organiserad stalking".

Att få "hjälp" av psykolog och terapi kan underlätta men problemet är att GS-stimuli kommer fortsätta. Det bästa vi kan göra är att bygga mental motståndskraft och ignorera deras påverkansförsök. Hur som helst kommer de samla information om oss och använda det i psykologiska operationer oavsett vad vi gör i hypergame-spelet.

Så att lura folk att de är friska tills de begår mord är vad du egentligen är ute efter?
Som sagt var, sök hjälp
Citera
2024-09-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten

Det finns hjälp att få. Men du måste vilja ha hjälp och steg ett är att förstå att inte "alla man går till är GS".
Citera
2024-09-07, 21:24
Medlem
Citat:
GS är skapat i hypergame-spel där ingen kan hjälpa oss än vi själva.

Det tragiska är att du aldrig kommer att förstå hur fel du har. Det finns hjälp att få men din sjukdom gör att du inte förstår det.

Men vad jag blir jävligt piss på är att du dessutom vill dra ned andra i din sjuka sörja. Att argumentera för att det är meningslöst för andra att söka hjälp är bara jävligt ondskefullt och egoistisk.

Citat:
Jag har blivit utsatt i 11 år öppet sett och inget ont kommer ske från min sida..

Att säga till sjuka människor att de inte kan få hjälp är diaboliskt ont. Rent ut sagt svinaktigt och så jävla förkastligt att man mår illa.

Det är väl en sak att du inte vill ta tag i ditt eget liv utan föredrar att yra på om morsan och jesuiter. Men när du avråder andra från att söka hjälp passerar du en gräns. Det är bara ondskefullt.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-09-07 kl. 21:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in