Citat:
Det ligger ett klipp ute där polis och soc är och hämtar Ladys barn i en lägenhet som är hennes pojkväns en bra bit från hennes boende, hon tyckte inte att hon behövde läsa brev från soc så barnet blev LVUat, omhändertagndet skedde live på TT och Al* K@der, den fd centerpartisten som blev utesluten pga att han sa att Putin bara agerar i självförsvar var med och skrek om hur fel de giorde.Jag förstår tanken bakom idén då det är känt att både slöja och tidigt slöjbärande definierar de mest fundamentalistiska muslimerna, och majoriten av muslimerna som kommit till Sverige tillhör denna grupp. Strikt tolkning av islam har emellertid aldrig, och kommer aldrig, vara förenlig med demokrati och i dessa familjer finns i regel omfattande problem som främst drabbar kvinnor och särskilt barn. Däremot kommer inte detta förslag vara hållbart i praktiken, det är mer effektivt att förbjuda slöja före en viss ålder, jag föreslår 15-18 år för att säkerställa barnets medvetna val. Slöja bör även förbjudas inom myndighetsutövande. De som inte accepterar detta får flytta till ett land där fundamentalistisk islam fungerar. Det borde i sig vara våra politikers mål med lagstiftning gällande slöja för fundamentalistiskt islam börjar bli ett stort problem i hela Sverige, socialtjänsten och LVU är bara ett exempel.
Null ansåg att de alla skulle resa till Saudiarabien och tala med kungafamiljen och de religiösa ledarna. Många galna åsikter och röster i denna live. Som vanligt är utomeuropéerna och muslimerna som mest framträdande när det gäller motstånd mot socialtjänst/LVU och som vanligt hänvisas till religionsfrihet och föräldrarnas rätt att få uppfostra sina barn precis som de vill.
Lady Lisa 777, BeckyEmma01, Children-Matters och Cool var för mig nya spännande galningar. Någon som känner till deras historik?
Null ansåg att de alla skulle resa till Saudiarabien och tala med kungafamiljen och de religiösa ledarna. Många galna åsikter och röster i denna live. Som vanligt är utomeuropéerna och muslimerna som mest framträdande när det gäller motstånd mot socialtjänst/LVU och som vanligt hänvisas till religionsfrihet och föräldrarnas rätt att få uppfostra sina barn precis som de vill.
Lady Lisa 777, BeckyEmma01, Children-Matters och Cool var för mig nya spännande galningar. Någon som känner till deras historik?
Hon hänger med dessa människor som pratar om Black law och allt sånt.