Citat:
Ursprungligen postat av
Banankontrakt
Det kan - naturligtvis, frestas man tillägga - inte fungera så att någon väljer ut en iakttagelse, hittar på ett scenario där den ingår och sedan är det vi andra som ska visa att iakttagelsen är irrelevant. Vad jag skriver är att de två bilarna inte har "kunnat visas vara relevanta". Läs gärna det och bemöt vad jag skriver, inte vad du tror att det står. Läs gärna också den del av inlägget som du valde att inte citera.
Citat:
Ursprungligen postat av
Banankontrakt
Det vet jag inte, men vad jag - naturligtvis, frestas man tillägga - syftade på var att uppgiften är från 2017 och inte säger något om hur det är idag.
Om det skulle finnas minsta teoretiska chans att hävda motsatsen till ett samband som är mycket troligt , då tar du denna lilla möjlighet genomgående i allt du tar dig för. Enbart för sakens skull. Så otroligt barnsligt.
Du menar då att du tycker det är troligt att denne man har då blivit äntligen identifierad
efter denna dokumentär som gjordes 2017 si så där efter 25+ år...?
NEJ, kan jag säga att han
inte har blivit. Men självklart behöver du ha ett fullständigt facit framför dig för att inse något överhuvudtaget. För att räkna ut något på egen hand kan du ej. Det bevisar du gång på gång på gång. Herrejisses...stolpskott.