2024-09-06, 23:16
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Alltså, lägg ner.
Du sabbar hela tråden.
Om du sitter på sanningen - gå till polisen.
Det är fritt för alla att spekulera, inte bara dig.
Mvh Floda

Du verkar inte ha förstått vad mitt inlägg handlade om.
Citera
2024-09-06, 23:18
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det finns ju andra sätt att identifiera personer än att sitta och vänta på att de hör av sig själva. Men inte heller det har lyckats. Därmed har det inte heller lyckats att knyta observationerna till Helenas försvinnande.

Nej, han är inte "än idag" oidentifierad. De uppgifterna gäller 2017.

Han är alltså identifierad?
Citera
2024-09-06, 23:20
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Hunden gjorde en tydlig markering i gropen. Hundföraren reagerade på den tydliga markeringen. Frågor på detta?

Då frågar jag igen. Är du så här dum på riktigt eller trollar du?
Citera
2024-09-07, 00:07
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Då frågar jag igen. Är du så här dum på riktigt eller trollar du?

Du verkar inte förstå att du ställer frågan till fel "ort". Du ska ställa frågan till hunden ( ) och till hundföraren. Jag återger bara kända fakta. Men det är ju som vanligt: Budbäraren ska skjutas! Men attans vilken kass hund. Hunden måste ju ha varit värdelös rakt igenom redan från födseln ...
Citera
2024-09-07, 01:01
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkakemannen
Jag tror inte längre att någon av de tidigare misstänkta är skyldiga.
PR däremot är nog den enda som själv var delaktig i sitt egna utpekande. Vän med Ulrika o allt.
Vad sysslade han med egentligen? Vilseledning? Han lyckades ju lura GW tom. Som sedan fick bjuda på luch o be om ursäkt. Återigen gick dyrbar tid och resurser åt skogen.

BW är hyperintressant.
Citera
2024-09-07, 01:14
Medlem
Pepparkakemannens avatar
Citat:
Jag frågade dig vad du sa i polisförhöret, men du svarade inte. Vilken information gav du till polisen? Du kan berätta det, för det har andra gjort i tråden.
Vad ska jag svara på dina frågor för?
Du skiter ju i mina. Vad sysslade PR med egentligen. Du vet ju!
Citera
2024-09-07, 02:04
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkakemannen
Vad ska jag svara på dina frågor för?
Du skiter ju i mina. Vad sysslade PR med egentligen. Du vet ju!

Hur ska jag veta vad PR sysslade med?
Citera
2024-09-07, 02:07
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ugglan trollar inte, hon vill enbart att tråden ska hålla sej borta från vad som egentligen hände den natten.

Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
BW är hyperintressant.

Och vad hände den där natten, då? Kan du berätta?

BW är mycket riktigt intressant, men varför drar du upp honom samtidigt som Pepparn drar upp PR? Är det ändå inte märkligt att fokus medvetet flyttas från Kl*as? Kl*as vet mer än vad han säger. Brovittnet sitter som en fästing i ditt och några andras brunöga.
Senast redigerad av Ugglan. 2024-09-07 kl. 02:11.
Citera
2024-09-07, 09:25
Medlem
Citat:
Precis, vad är det som inte håller?

"Bilen vid sjukhuset och bilen vid Trankärr har ju inte trots oerhörda ansträngningar i denna tråd kunnat visas vara relevanta." Ok?! Med de har ju inte kunnat visas vara icke relevanta heller ... Informationen om bilen på sjukhusparkeringen och informationen om bilen vid Trankärr är högintressanta. Basta.

Det kan - naturligtvis, frestas man tillägga - inte fungera så att någon väljer ut en iakttagelse, hittar på ett scenario där den ingår och sedan är det vi andra som ska visa att iakttagelsen är irrelevant. Vad jag skriver är att de två bilarna inte har "kunnat visas vara relevanta". Läs gärna det och bemöt vad jag skriver, inte vad du tror att det står. Läs gärna också den del av inlägget som du valde att inte citera.
Citera
2024-09-07, 09:26
Medlem
Citat:
Han är alltså identifierad?

Det vet jag inte, men vad jag - naturligtvis, frestas man tillägga - syftade på var att uppgiften är från 2017 och inte säger något om hur det är idag.
Citera
2024-09-07, 11:42
Medlem
IB03s avatar
Citat:
Det kan - naturligtvis, frestas man tillägga - inte fungera så att någon väljer ut en iakttagelse, hittar på ett scenario där den ingår och sedan är det vi andra som ska visa att iakttagelsen är irrelevant. Vad jag skriver är att de två bilarna inte har "kunnat visas vara relevanta". Läs gärna det och bemöt vad jag skriver, inte vad du tror att det står. Läs gärna också den del av inlägget som du valde att inte citera.

Citat:
Det vet jag inte, men vad jag - naturligtvis, frestas man tillägga - syftade på var att uppgiften är från 2017 och inte säger något om hur det är idag.

Om det skulle finnas minsta teoretiska chans att hävda motsatsen till ett samband som är mycket troligt , då tar du denna lilla möjlighet genomgående i allt du tar dig för. Enbart för sakens skull. Så otroligt barnsligt.

Du menar då att du tycker det är troligt att denne man har då blivit äntligen identifierad efter denna dokumentär som gjordes 2017 si så där efter 25+ år...?

NEJ, kan jag säga att han inte har blivit. Men självklart behöver du ha ett fullständigt facit framför dig för att inse något överhuvudtaget. För att räkna ut något på egen hand kan du ej. Det bevisar du gång på gång på gång. Herrejisses...stolpskott.
Citera
2024-09-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IB03
Om det skulle finnas minsta teoretiska chans att hävda motsatsen till ett samband som är mycket troligt , då tar du denna lilla möjlighet genomgående i allt du tar dig för. Enbart för sakens skull. Så otroligt barnsligt.

Du menar då att du tycker det är troligt att denne man har då blivit äntligen identifierad efter denna dokumentär som gjordes 2017 si så där efter 25+ år...?

NEJ, kan jag säga att han inte har blivit. Men självklart behöver du ha ett fullständigt facit framför dig för att inse något överhuvudtaget. För att räkna ut något på egen hand kan du ej. Det bevisar du gång på gång på gång. Herrejisses...stolpskott.

Jag föreslår - återigen, frestas man tillägga - att du försöker bemöta det jag faktiskt skriver, inte det du tror att där står, eller vad du tycker att där borde stå för att din uppfattning om mig ska stämma. Vad jag har gjort är att påtala att du använder en uppgift från nittiotalet för att tala om hur något förhåller sig idag. Om du inte förstår det kommer vi inte längre om just det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in