2024-09-06, 14:19
Avslutad
Hur många samarbeten behöver en sån som HT göra för att tjäna bra? Typ ett i månaden? Slappt "jobb" i vilket fall, hur kan man bli utmattad av det?
Citera
2024-09-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Nä, nu är det dags att avfölja. Hon delar inte med sig av nånting, uppdaterar knappt och när hon väl gör det är det samma skit som vanligt - åker bil, dricker kaffe, shoppar skräp.

Får intrycket av att hon ligger lite lågt i hopp om att den här tråden ska dö ut.

Ja hon ligger definitivt lite lugnt i väntan på att tråden ska dö ut. Hade hon verkligen velat att tråden skulle dö ut hade hon börjat ge lars ordentlig mat, 0 skärmtid, frisk luft och aktivitet, en ordentlig vardag. Hon hade även steppat upp och tagit sitt jobb på allvar. Har nog inte sett någon vara en så katastrofalt dålig "influencer" som henne. Det är ju väldigt uppenbart att hon läser här också, det har vi fått bevis på många gånger och inte minst igår när försvarstalet för uys dök upp efter några påpekat hur korkad hon är med sina samarbeten.
Citera
2024-09-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Hur många samarbeten behöver en sån som HT göra för att tjäna bra? Typ ett i månaden? Slappt "jobb" i vilket fall, hur kan man bli utmattad av det?

Det tror jag absolut räcker för att gå runt. Har en kompis som tjänade pengar på det innan och minimum för ett samarbete är lätt runt 25000 så ett samarbete räcker ju för en medellön. Men blir nog inga 900.000 i år dock. Fast det beror ju på hur dyr hon är.
Hon har väl knappast haft mer än ett samarbete i snitt per månad? Och ska hon upp i samma inkomst som förra året så ska alltså varje samarbete kosta 75.000 kr vilket är högst osannolikt. Och då räknas jag in i kategorin Hannakramare…
Citera
2024-09-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Det tror jag absolut räcker för att gå runt. Har en kompis som tjänade pengar på det innan och minimum för ett samarbete är lätt runt 25000 så ett samarbete räcker ju för en medellön. Men blir nog inga 900.000 i år dock. Fast det beror ju på hur dyr hon är.
Hon har väl knappast haft mer än ett samarbete i snitt per månad? Och ska hon upp i samma inkomst som förra året så ska alltså varje samarbete kosta 75.000 kr vilket är högst osannolikt. Och då räknas jag in i kategorin Hannakramare…
Hon har absolut haft mer än ett samarbete i månaden, kanske snarare ett i veckan. Sedan tjänar hon ju pengar på adlinks och hon gör ju tydligen även samarbeten som inte syns i hennes eget flöde, ex Colgate och Isbjörn.
Senaste månaden har hon ju tagit ut föräldrapenning så då har det varit lite färre. Hon har väl ändå gjort minst tre samarbete senaste månaden!
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-06 kl. 15:49.
Citera
2024-09-06, 16:02
Medlem
Det här velandet med boende🥴😒 hur stor lägenhet behöver dem egentligen?? Eftersom hon ideligen tjatar om att de behöver större?
O med hennes inkomst så borde ett lgh/hus vara en smal sak men det klart, kanske svårt att spara till det när bil för en nästan en halv miljon måste skaffas samt 273673 skitprylar från Rusta med mera😤
Citera
2024-09-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är väl en normalstor trea på runt 80 kvm. Dom använder inte ens det tredje rummet mer än som något slags förråd! 🙄

Haha så vad fan ska de flytta för då? Herregud så märkliga dem är
Citera
2024-09-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Haha så vad fan ska de flytta för då? Herregud så märkliga dem är

Jag tror Hanna vill ha en hel tom lägenhet hon kan fylla med ny inredning och nya prylar
Citera
2024-09-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror Hanna vill ha en hel tom lägenhet hon kan fylla med ny inredning och nya prylar

🤣😂😂 är hon hoarder kanske? En sak jag ofta tänkt på när hon filmar/fotar hemma är att för att vara någon som köper en jädra massa prylar så hon har väldigt avskalat hem? Tycker det är mkt tomma ytor och opersonligt.
Citera
2024-09-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Precis. Om de flyttar så kommer ju ALL inredning behöva bytas ut för att det ”inte passar där”. Soffan, matbord, säng, lampor, balkongmöbler, you name it. Plus en helt ny uppsättning kläder och möbler och prylar till Lars såklart.
Citera
2024-09-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
🤣😂😂 är hon hoarder kanske? En sak jag ofta tänkt på när hon filmar/fotar hemma är att för att vara någon som köper en jädra massa prylar så hon har väldigt avskalat hem? Tycker det är mkt tomma ytor och opersonligt.

Avskalat? Har du sett hennes videos på hennes garderober? 🤣 Var visserligen länge sedan hon visade sådant men där var det KAOS kan jag meddela dig. Tror det är hörn med högar av saker och kläder överallt bara att hon inte visar de vinklarna. Men ja hon har ju inga fina saker ”på display” så, allt är undanskuffat tror jag (alternativt i högar här och var).
Citera
2024-09-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannisen90
Varför skulle de anmäla till socialtjänsten? Så alla med autism som inte interagerar med andra barn får en förälder anmäld menar du?
Autism manifesterar sig vanligen senare. Ett barn som ser likgiltigt på mamman och ser sig om efter nästa skärm istället är anledning till oro. Tror du att L kommer visa glädje när H hämtar henne på förskolan?
Citera
2024-09-06, 22:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Avskalat? Har du sett hennes videos på hennes garderober? 🤣 Var visserligen länge sedan hon visade sådant men där var det KAOS kan jag meddela dig. Tror det är hörn med högar av saker och kläder överallt bara att hon inte visar de vinklarna. Men ja hon har ju inga fina saker ”på display” så, allt är undanskuffat tror jag (alternativt i högar här och var).

Vore verkligen kul att se vad som göms nu i Larsas gamla rum när matbordet äntligen står i köket igen.

Gissar att öppnar du dörren dit så kommer den inte gå att stänga pga allt skräp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in