2024-08-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Ställer frågan igen: hur vet folk här att Lars har så mycket skärmtid? Jag följer också Hanna men det ser jag inte så som ni verkar göra?

Ja alltså skärmtid innebär ju inte bara att sätta en iPad i händerna på barnet utan även att föräldrarna tex tittar på tv och att barnet exponeras på det sättet. L brukar få somna framför tvn i princip varje dag ser det ut som.
Citera
2024-08-09, 23:31
Medlem
Det här med födelsedagen, jag tror att Hanna verkligen är som ett barn och det är bara hon och hennes födelsedag som ska räknas, och uppmärksammas det inte ordentligt så surar hon och stampar I golvet.

Det är iaf den bilden man lätt kan få av henne Ego-Hanna!
Citera
2024-08-09, 23:45
Medlem
Tack vare att H är inne och läser här kände hon sig väl illa tvungen att lägga ut att K fyller år med tanke på att hon inte lagt ut något tidigare.
Men på hennes storys får hon ändå det att handla om henne. Hur lyckas hon ens med det. Egoistisk upphöjt till 10.
Citera
2024-08-09, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Ställer frågan igen: hur vet folk här att Lars har så mycket skärmtid? Jag följer också Hanna men det ser jag inte så som ni verkar göra?
De har till och med börjat sova framför TVn så det stackars barnet måste till och med ha skärmen på när hon sover
Citera
2024-08-10, 00:21
Medlem
Varför kallar man sin kille för ”skatten”, låter ju barnsligt.
Citera
2024-08-10, 00:25
Medlem
När skulle familjen till Turkiet egentligen?
Hittade kebbans syster på Instagram, verkar fortfarande vara kvar i Sverige, iallafall för fyra dagar sedan.
Känns också märkligt att HT inte gillat hennes bilder där hon revealar graviditeten (vad jag kan hitta) och första bilden när barnet är fött haha? Får känslan av att HT inte har så jättebra relation med Katjoffs familj eller? Inget som förvånar mig alls dock
Citera
2024-08-10, 06:01
Medlem
Ville hon inte respektera lasses InTigRIteT när hon var liten? Så lägger hon ut en sån otroligt ful bild på henne nu. Barnet är ju vanligtvis söt, men där valde nog Hanna fel bild av alla hon tagit med sitt pErfEkTa leende.

Sover dom fortfarande på golvet?!
Citera
2024-08-10, 06:25
Medlem
Lars börjar ta efter hts grimaser nu :/
Citera
2024-08-10, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Lars börjar ta efter hts grimaser nu :/

Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Ville hon inte respektera lasses InTigRIteT när hon var liten? Så lägger hon ut en sån otroligt ful bild på henne nu. Barnet är ju vanligtvis söt, men där valde nog Hanna fel bild av alla hon tagit med sitt pErfEkTa leende.

Ja vafan hände med det? I vintras skulle dom värna om lars integritet och sluta visa bilder på hennes ansikte. Minns att ht la ut något inlägg frän fotografen och skrev att hon och kebaben gjort bedömningen att lägga ut bilderna trots att dom inte ska visa henne sä mycket. Men POFF så visas hon upp hela tiden.
Citera
2024-08-10, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraskalas
Ja alltså skärmtid innebär ju inte bara att sätta en iPad i händerna på barnet utan även att föräldrarna tex tittar på tv och att barnet exponeras på det sättet. L brukar få somna framför tvn i princip varje dag ser det ut som.

Fast är det verkligen så?
Givetvis är tv lika mycket skärm som en platta. Men att Lars tittar på tv ”hela tiden” vet inte jag var ni sett? Jag har absolut sett det någon gång, men att oroas över hennes skärmtid vet jag inte om det egentligen finns belägg för helt ärligt
Citera
2024-08-10, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
De har till och med börjat sova framför TVn så det stackars barnet måste till och med ha skärmen på när hon sover

Och du vet att barnet också sover där och inte i ett eget rum någon annanstans?

Och ”till och med”. Hon har alltså skärm mycket annars, det vet du? Jag känner att man behöver vara lite källkritisk här nu. Mycket skriva som sanningar, men vet vi det här egentligen.
Citera
2024-08-10, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Dom sover ju hos Ks pappa nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in