2024-09-05, 09:08
Avslutad
Det händer med jämna mellanrum att man springer på kändisar där man minst anar.

Har ett par anekdoter att dela med mig av.

En höstkväll för många år sedan så stötte jag ihop med Peter Harrysson i en pissoar. Jag överdriver inte när jag säger att Peter behandlade hela anläggningen som en toalett.

Stötte också ihop med Martin Ljung på en färja, Ljung uppenbart berusad körde en ”Anders Borg” framför obekväma passagerare.

Har också ”kommit på” Joy Rahman och Ernst Billgren när de sysslade med oerhörd ”frigjord konst” på en efterfest hos en bekant.
Citera
2024-09-05, 09:16
Avslutad
Det fanns förut ett program på TV som hette "Fråga Olle". Jag satt snett mitt emot honom i t-banan, började ställa lite random frågor relaterade till de han fick i sitt program, vilket gjorde att andra hoppade på den leken och det blev ett litet mini-avsnitt i t-banan.
Citera
2024-09-05, 09:28
Medlem
Jag såg Claes Malmberg på centralen i stockholm en gång. Jag tror han åt en korv med bröd.
Sen såg jag Filip Hammar på en krog i Köping en gång. Jag tog en bild på'n med mobilen.

För en del personer kanske det är udda.
Citera
2024-09-05, 09:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Jag såg Claes Malmberg på centralen i stockholm en gång. Jag tror han åt en korv med bröd.
Sen såg jag Filip Hammar på en krog i Köping en gång. Jag tog en bild på'n med mobilen.

Nja, når inte riktigt upp till målet med trådstarten.
Citera
2024-09-05, 09:46
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag har drogat en del runt Gävle under 90-talet så jag har stött ihop med "Nordman" på vad en del skulle tycka är udda ställen.

Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Det fanns förut ett program på TV som hette "Fråga Olle". Jag satt snett mitt emot honom i t-banan, började ställa lite random frågor relaterade till de han fick i sitt program, vilket gjorde att andra hoppade på den leken och det blev ett litet mini-avsnitt i t-banan.
Jag var med om nästan exakt samma fast på ett vanligt tåg. Satt snett mittemot och det var damerna omkring som inledde "Fråga Olle", men han verkade road och inte det minsta irriterad. Det var en trevlig tågresa, synd att den för mig bara varade en dryg halvtimme.
Citera
2024-09-05, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag har drogat en del runt Gävle under 90-talet så jag har stött ihop med "Nordman" på vad en del skulle tycka är udda ställen.

Jag var med om nästan exakt samma fast på ett vanligt tåg. Satt snett mittemot och det var damerna omkring som inledde "Fråga Olle", men han verkade road och inte det minsta irriterad. Det var en trevlig tågresa, synd att den för mig bara varade en dryg halvtimme.

Ja, han verkade tycka om det. Svarade glatt på frågorna. Var det ngn tjej som "frågade åt en kompis"? lol
Citera
2024-09-05, 09:50
Medlem
Silltunnas avatar
Jag har stött ihop med Thorsten Flinck på en begravning. Han läste en dikt.
Citera
2024-09-05, 09:51
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Ja, han verkade tycka om det. Svarade glatt på frågorna. Var det ngn tjej som "frågade åt en kompis"? lol
Nej, damerna runt om var nära hans ålder. Minns inte vad diskussionerna handlade om mer än att det var lite uppföljningar på vad han hade pratat om på hans show. Detta hände medan hans show gick på tv.
Citera
2024-09-05, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nej, damerna runt om var nära hans ålder. Minns inte vad diskussionerna handlade om mer än att det var lite uppföljningar på vad han hade pratat om på hans show. Detta hände medan hans show gick på tv.

Jo, det var när han var aktiv för mig också. Har även blivit inspanad av Carolina Gynning ett par gånger...
Citera
2024-09-05, 10:01
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Det händer med jämna mellanrum att man springer på kändisar där man minst anar.

Har ett par anekdoter att dela med mig av.

En höstkväll för många år sedan så stötte jag ihop med Peter Harrysson i en pissoar. Jag överdriver inte när jag säger att Peter behandlade hela anläggningen som en toalett.

Stötte också ihop med Martin Ljung på en färja, Ljung uppenbart berusad körde en ”Anders Borg” framför obekväma passagerare.

Har också ”kommit på” Joy Rahman och Ernst Billgren när de sysslade med oerhörd ”frigjord konst” på en efterfest hos en bekant.

Jag åt på en lyxrestaurang i Barcelona och när jag öppnade dörren efter ett toabesök stod jag ansikte mot ansikte med Yasiin Bey, alltså Mos Def. Det blev error i min hjärna såvi fastnade i stirr i typ 10 sekunder innan vi gled förbi varandra i den trånga korridoren utanför toadörren.
Citera
2024-09-05, 10:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass

Ja jätteudda att se en kändis på centralen eller råka få syn på en kändis i dennes hemstad... Lika udda som när jag såg Rolf Lassgård på tågstationen i Gävle.

Tillbaka till trådens syfte då. Vet inte om det är udda men stötte på Paolo Roberto i Borlänge, han stannade och frågade om vägen till tågstationen. Mycket tpgrelaterat här i inlägget och tråden nu.
Citera
2024-09-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja jätteudda att se en kändis på centralen eller råka få syn på en kändis i dennes hemstad... Lika udda som när jag såg Rolf Lassgård på tågstationen i Gävle.

Därav min "disclaimer". Hur som. För mig är det udda att ens vara på järnvägsstationen i Stockholm. Så. Extra udda är att se Claes Malmberg. Ätandes en korv. Är inte han budda-dyrkare? Äter sådana korv med bröd? Klart det finns veggo-korv, men...

Filip i Köping? Tja, han bor väl i LA? Så, lite udda är det att han inte bara är i Köping, han är på krogen också.

Lassgård, är han från Gävle då?
Är det udda att se'n på stationen i Ystad då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in