2024-09-04, 12:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Usch, är det ens en kvinna? Ser ut som en grovhuggen man i kropp och ansikte. Låter som mycket påhittat, kom igen Ulf Kristersson., de maggio........
Ur vilken tvättpåse fiskade du upp Kristersson? Du är den första som nämnt honom. Garvbröl.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerdjur
Borderline. Det säger väl allt. Allt är alltså uppdiktat för att passa hennes mål och motiv. Hoppas hon åker dit hårt.
Låter helt rimligt. Det fetade: det brukar vara så.
Citera
2024-09-04, 12:58
Medlem
UK tror jag på, då han visat dålig moral genom att stödja sig på Sverigedemokraterna och därigenom inte bara legitimerat ett parti med rötterna i nazismen, utan också brutit löftet till förintelseöverlevaren Heidi Klum. Samma sak med Greider, som minst sagt svajat i stödet till Ukraina och dessutom motsatt sig Nato. Maggio och Kinnaman tror jag dock inte ett dugg på, då de tagit ställning mot högerextremism och populism, bland annat Trump.
Citera
2024-09-04, 12:59
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
fan vad folk är angelägna att försvara här, ligger en hund begraven?
Inte så konstigt att försvar uppstår när en anklagelse är helt ogrundad. Däremot finns det två eller tre av de hon nämner som jag vet har levt vilt beträffande kvinnor och droger.
Citera
2024-09-04, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
UK tror jag på, då han visat dålig moral genom att stödja sig på Sverigedemokraterna och därigenom inte bara legitimerat ett parti med rötterna i nazismen, utan också brutit löftet till förintelseöverlevaren Heidi Klum. Samma sak med Greider, som minst sagt svajat i stödet till Ukraina och dessutom motsatt sig Nato. Maggio och Kinnaman tror jag dock inte ett dugg på, då de tagit ställning mot högerextremism och populism, bland annat Trump.

Säg att du skojar nu. Snälla!
Citera
2024-09-04, 13:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Går det att se listan utan tiktok?
Nej då de är bilder (från Wikipedia) med text på.

Du har en bra sammanfattning här
(FB) Kändislista sprids på TikTok - På sexköpare
Det enda hon sa om GW var att han bör kunna sexköpslagen, då hon tyckte att han uttalat sig fel i tv.
Citera
2024-09-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nej då de är bilder (från Wikipedia) med text på.

Du har en bra sammanfattning här
(FB) Kändislista sprids på TikTok - På sexköpare
Det enda hon sa om GW var att han bör kunna sexköpslagen, då hon tyckte att han uttalat sig fel i tv.

Tack. Men det var ju en jäkla massa namn hon droppade om jag förstått rätt. Ingen som har fullständiga listan?
Citera
2024-09-04, 13:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Tack. Men det var ju en jäkla massa namn hon droppade om jag förstått rätt. Ingen som har fullständiga listan?
... Det där är den fullständiga listan. Annat är trolleri.
Hon har tydligen blivit jävligt utnyttjad av kapten Klänning också som relativt ung hora. Det har hon berättat om på annat håll.
Citera
2024-09-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Det där är den fullständiga listan. Annat är trolleri.
Hon har tydligen blivit jävligt utnyttjad av kapten Klänning också som relativt ung hora. Det har hon berättat om på annat håll.

Så den här bruden (som skrev Blunda och tänk på något annat) har droppat 8 namn på insta och sen ”gått upp i rök”? Har hon sagt/skrivit att dessa köpt sex av henne?
Citera
2024-09-04, 13:55
Medlem
rtyu12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Inte så konstigt att försvar uppstår när en anklagelse är helt ogrundad. Däremot finns det två eller tre av de hon nämner som jag vet har levt vilt beträffande kvinnor och droger.

dem som är oskyldiga brukar inte försvara sig, speciellt inte när ett knarkar cp börjar tjafsa
Citera
2024-09-04, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
dem som är oskyldiga brukar inte försvara sig, speciellt inte när ett knarkar cp börjar tjafsa

Bajsresonemang. Angående att bemöta så är det damned if you do, damned if you don't.
Citera
2024-09-04, 14:06
Avslutad
Citat:

UK är bög så det är uteslutet. (börja inte lalla om skenäktenskapet)
Citera
2024-09-04, 15:31
Medlem
Proras avatar
Citat:

Ibland blir det fel. Heidi Klum är en supermodell född 1973. Antagligen menar du Hédi Fried (1924-2022), som mycket riktigt överlevde förintelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in