2024-09-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Ibland blir det fel. Heidi Klum är en supermodell född 1973. Antagligen menar du Hédi Fried (1924-2022), som mycket riktigt överlevde förintelsen.

Jag hoppas att han menar förintelseöverlevaren Heidi Klum.
Citera
2024-09-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Inte så konstigt att försvar uppstår när en anklagelse är helt ogrundad. Däremot finns det två eller tre av de hon nämner som jag vet har levt vilt beträffande kvinnor och droger.

Ja, spontant känns den här listan fabricerad. Finns säkert en möjlighet att hon tror på sina egna uppgifter, men de kommer nog behöva förstärkas med rejäla bevis. Just nu är mitt intryck att det handlar om galenskap.

Man kan även ifrågasätta hur Sean Banan och Göran Hägglund ens skulle kunna få kontaktuppgifter till henne. Har oerhört svårt att se hur de som blivit utpekade ens skulle kunna ha beröringspunkter.
Citera
2024-09-04, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boijangles
Sjukt vad det luktar mytoman om detta.

Men stämmer det så jäklar vilken jävla partyknarare Maggio är isåfall. Dra ladd från en horas fitta. Låter som något KIZZ skulle göra haha

Men är du förvånad? Vad fan tror du om Maggio? Hon var HELT VÄCK på P3 guld bland annat. Sover ni eller?
Citera
2024-09-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
UK tror jag på, då han visat dålig moral genom att stödja sig på Sverigedemokraterna och därigenom inte bara legitimerat ett parti med rötterna i nazismen, utan också brutit löftet till förintelseöverlevaren Heidi Klum. Samma sak med Greider, som minst sagt svajat i stödet till Ukraina och dessutom motsatt sig Nato. Maggio och Kinnaman tror jag dock inte ett dugg på, då de tagit ställning mot högerextremism och populism, bland annat Trump.

Artister och skådespelare är också duktigt mediatränade. Är det första gången du ser en person driva aktivism mot en sak, samtidigt som man lever ett helt annat liv bakom kulisserna? Intressant. Du har nog inte sett kändisfesterna. Och det finns en anledning
Citera
2024-09-04, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sui29
Flera av de som de namnen som förekommer på listan är dömda sedan tidigare & förekommande på
https://www.krimfup.se/

Däribland Bianca ingrossos morbror (?) som torskade för sexköp på en thaimassage-salong
Om det är så, då kan hon med flit ha valt ut personer som är dömda för sexköp för att bli mer betrodd i tex tingsrätten eller inför polis
Citera
2024-09-04, 16:21
Medlem
volvo 240s avatar
Jaha ok. Om listan stämmer osv är inte det hon sysslar med ganska så olagligt?

Men Göran Greider.... Jag tror jag måste spy.
Citera
2024-09-04, 16:24
Medlem
Månsans avatar
Men ge er nu, hur fan kan folk vara så jävla pantade att dom går på detta larv? Den skitläskiga kärringen är en sinnessjuk mytoman, fattar ju alla. Helt orimligt att nån skulle betala för sex med häxan.
Citera
2024-09-04, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Det var Veronica Maggio som snortade kokain från hyskan på denna skönhet. Det hela ägde rum under en trekant med Lasse Berghagen på Smådalarö Gård i september 2008. Lasse skrev en låt om det senare (”Soluppgång i geggvecken), tydligen får den inte publiceras förrän 30 år efter hans bortgång.

Sen kom gammelsmurf med sin blåa lem och gnuggade den mot Lasses stolgångsöppning.

Ryktas att Gargamel var med på ett hörn också.
Citera
2024-09-04, 16:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
hennes bror är ju också en ordentlig partyprisse, går väl i släkten

deras farsa var väl silversmed

......och alla silversmeder är partyprissar, det vet man ju.
(Förlåt - kunde inte låta bli)
Citera
2024-09-04, 17:06
Medlem
Är Billström med på listan? Han avgick precis
Citera
2024-09-04, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Obehagligt fruntimmer denna

Känns som Alva och Olof Ks kusin från landet

Vilka är Alva och Olof K. ?
Citera
2024-09-04, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Man kan ju inte bara bortse från de absolut största problemen sexarbetare utsätts för; dvs kassa jävla män. ”Kristna moralkakor” är vårt minsta problem, helt ärligt.

Däremot när någon sänker hela skiten i ett lass genom att bete sig sig som psyksjuka mongon utan gränser så sätts vi i skiten; återigen. Nästa gång det MÅSTE visselblåsas, lex Klänning, så viftas de bort för en galning hängt ut random kändisar på nätet.

Så tack, Anna. Du gav oss andra sexarbetare ytterligare anledning att aldrig bli trodda om vi faktiskt blir utsatta för övergrepp.

Aha, så om inte taskiga män fanns och f.d. kollegor som "ställer till det" genom att offentlig göra sina kunder, så skulle prostitution (eller sexarbetare som du skriver) vara ett toppen yrke? Varför kan ni horer inte bara skärpa till er och sluta med droger, skaffa en utbildning och riktikga jobb och inte gnälla så förbannat och skylla,er situation på sammhället och annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in