2024-09-04, 07:17
Medlem
mrmiltons avatar
Sånt jävla trams. Det sannolikaste där är väl att horan 2006 festade lite med Veronica Maggio och kanske fick slicka lite fitta.
Rolig blandning med Kinnaman och Göran Greider hon lär bli inlåst på psyket.
Citera
2024-09-04, 07:37
Medlem
HLundborgs avatar
Göran torsken Greider ja det kunde man ju ana.
Citera
2024-09-04, 08:13
Medlem
PlanetCaravans avatar
Hörde hennes historia i framgångspodden. Pratade om när hon gick på koks och vodka och slickade en 80-åring i röven. 🤮🤢
Citera
2024-09-04, 08:23
Medlem
Negerdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Kvinnan har Borderline personlighetsstörning. Ingen skräll.

https://www.allas.se/livsoden/prostitution-salde-sex-sjalvbiografi/10219794

Borderline. Det säger väl allt. Allt är alltså uppdiktat för att passa hennes mål och motiv. Hoppas hon åker dit hårt.
Citera
2024-09-04, 08:30
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Hon bekräftar åtminstone att hon fått knark av Maggio eller någon i hennes närhet. Om det går att bevisa att det var i utbyte mot sexuella tjänster är kanske en annan sak.

Tycker snarare det låter som att hon fick knarket av sitt ex (ev. för att enklare hålla henne fast i prosititutionen) medans han tog pengarna för tjänsterna hon tillhandahöll.
Citera
2024-09-04, 09:37
Medlem
Alla ni som tror på detta måste ju ha nån slags utvecklingsstörning?
Citera
2024-09-04, 09:49
Medlem
Ok, borderline...Det förklarar saken! Jag känner sådana. De är precis som Anna, berättar en sak, för att nästa gång förneka helt. Eller komma med en helt ny story. Har ingen normal syn på sanning och lögn.
Intressant och lite skönt att få en förklaring.

Men med det sagt - jag lider med Anna och alla som gått igenom det hon gjort, och har heller inga tvivel om att hon har blivit utnyttjad av en och annan kändis.

Sedan hur många och vilka det är, är en annan fråga. Och hur hon har kunnat hålla koll på alla i sitt drogade tillstånd etc...
Citera
2024-09-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Jag tror många sexarbetare, inklusive jag själv, inte anser detta tillvägagångssätt vara gynnsamt. De främsta anledningarna är:

1, oavsett sanningshalten är det förtal. Under Paologate var sexarbetare väldigt eftertraktade av media och det är lätt att man dras med i drevet; vilket några höll på att göra innan de stoppades. Ingen sexarbetare, föredetta eller nuvarande, vinner på att outa kunder. Det kan innebära åtal eller ännu värre: hot och våld från de som är mer rädda om sitt rykte än en horas liv.

2, varje gång någon numera priviligierad idiot-exhora ska ut på skuld-turné så skräms män, oavsett om de köpt sex eller ej, och de ger sexarbetare mindre info om sig själva. När du verkligen behöver pengarna och han hänvisar till ”hon Anna hängde ju ut folk” så är det större risk att du går med på att ses i ett ödsligt industriområde för annars har ungarna ingen middag ikväll.

3, bortser man från sexarbetarna så har dessa uthängda också familjer som definitivt nu får meddelanden på socmed om de vet om deras förälder köpt sex osv.

Alltihopa är så ofantligt dumt, oavsett vem som gjort vad. Anna är den enda riktigt korkade här och med små barn är hon klart sjuk som utsatt dem för galna kunder, kändisar med rykten att bevara och löst folk med åsikter.

Det finns så mycket skit i denna bransch, men nästan inget eget ansvar. Skulden ligger alltid på horandet och kunderna, trots att man som säljare tagit 5-100 steg för att nå dit. Det är inte att förminska skulden för de som begått övergrepp; men det är ändå fascinerande att vissa som säljer sex blir våldtagna 100% av gångerna medan de flesta av oss andra råkat ut övertramp ett handfull gånger.

Hjälpen är: hur stöttar vi oss själva och varandra i nuvarande klimat? Hur håller jag mig trygg? För lagstiftning eller många mäns vidriga beteende är inget som ändras över en natt.

Anna har inga sådana syften. Hon gör detta enbart för sig själv. Vad hon inte fattar i sin uppenbara psykos är vilken ohygglig situation hon satt sin familj, och de hon påstår sig bry sig om, i.

Även jag har svårt att se fördelarna i att som ensam försöka dreva på det här viset. Även om dessa kända människor är harmlösa, så finns det ju enligt utsago 1600 köpare där ute som inte missar en sådan här sak - säkert flera ”farligare” privat än herr Hägglund, om man säger så. Det räcker med att ett par hundra av dessa är återkommande köpare för att det kan bli en jobbig situation för dem som är kvar i gemet.

Med det sagt, jag tvivlar inte på att hon på något sätt försöker göra nytta.
Citera
2024-09-04, 12:14
Medlem
Sannolikheten för att listan är sann anser jag vara noll. I väntan på bevis.

Detta sätter ändå fingret på en avgörande rättsosäkerhet i svensk kriminalpolitik rörande sexualbrotten.

Det finns flera uppmärksammade domar som bygger helt eller mestadels på utsagor från brottsoffret, ev. kompletterat med stödvittnesmål från brottsoffrets anhöriga och nära vänner vad denne sagt till dem.

Ord m.a.o.

Vem ska man tro på och vem ska man inte tro på, var går gränsen? Inte en hora?, (dunkla avsikter .. utpressning?), uppenbarligen- men en berusad tonåring, som i efterhand inser att hon utnyttjats (barnslig hämnd, hederlig svartsjuka, fyllenoja)?

Förstå mig nu rätt, jag vill inget hellre än att torskar och våldtäktsmän åker dit, men en oskyldigt utpekad är tillräckligt för att ifrågasätta våra lagar.
Senast redigerad av Up-in-the-air 2024-09-04 kl. 12:23.
Citera
2024-09-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Usch, är det ens en kvinna? Ser ut som en grovhuggen man i kropp och ansikte. Låter som mycket påhittat, kom igen Ulf Kristersson., de maggio........

Va inte så jävla naiv att du tror att Kristersson och De Maggio aldrig skulle kunna köpa en prostituerad. Jag säger inte att dom har det.. men man får inte avfärda ett eventuellt horköp på ”dom skulle aldrig kunna ha”
Citera
2024-09-04, 12:54
Medlem
Går det att se listan utan tiktok?
Citera
2024-09-04, 12:54
Medlem
rtyu12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Fast horan specificerar i anklagelsen att detta ska ha hänt år 2006, då Veronica var ny i branschen. Jag tror inte ett dugg på det. Hon har troligtvis aldrig ens träffat Veronica om hon tror att något sådant hade funnits på hennes världskarta ens en gång.

fan vad folk är angelägna att försvara här, ligger en hund begraven?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in