2024-09-03, 12:53
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Uppskattar verkligen dina återkommande sammanfattningar om de olika svinen .

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
+1 Den stora behållningen med tråden är h*ns inlägg, tycker jag.

Angående #474 så har han den klassiska "skånska munnen", där det ser ut som att man har fyra påsar snus inne; två uppe och två nere...

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ställer mig också till hyllningskören av PROLIFIC sammanfattningar av chattloggar. Fantastiskt skönt att kunna läsa utan att få en k*k i nyllet.

Tack så mycket!

På tal om den "skånska munnen" - jag gillar skånska (för det mesta) men #474 låter ju fan förskräcklig när han sitter i bilen och filmar vägen. "Kör bil ute på landet" " Stööön. Här hade man kunnat knulla, du hade kunnat ställa dig på knä..." Och så flashar han sin slaka penis vid knullängen. I nästa film vinkar han med den slaka lilla penisen, försöker runka upp den där han ligger framför tv:n. "Stööön. Du hade kunnat rida min kewwwk nu". (den måste f.ö. vara ordentligt erigerad för att nån ska kunna rida - hans är sladdrig och när den väl blodfylls lite, lite så måste han ändå hålla ett grepp runt roten för att den ska se ut att stå - och han han har s.k. champinjonollon - illrött dessutom).

Värst är ändå den bisarra sekvensen från badkaret ty små slappsnoppar vi sett förut. Det här är nåt nytt! I badkaret ligger han och lyfter sitt vänsterben. Likt en dressyrhäst på OS försöker han vara vacker och graciös och i skrift tigger han beröm från barnet. Hon ska säga att han har snygga ben. Jag finner inga ord för det här faktiskt. Förutom att man inte kan hitta på den här skiten. Verkligheten överträffar alltid dikten.
Citera
2024-09-03, 13:09
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Jag vet att Tindravarg är ett fan och den som gjorde att jag fick upp ögonen för den bästa gäddan, nämligen Det går Åt Helvete (me frugan).

Är det nån som vet hur det gått for honom, han är så jävla cool?

Dumpen skriver ju ”napp igen” så har han konfronterats två gånger?

Vill veta allt!
Citera
2024-09-03, 14:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag vet att Tindravarg är ett fan och den som gjorde att jag fick upp ögonen för den bästa gäddan, nämligen Det går Åt Helvete (me frugan).

Är det nån som vet hur det gått for honom, han är så jävla cool?

Dumpen skriver ju ”napp igen” så har han konfronterats två gånger?

Vill veta allt!

Han åkte fast en gång. Rubriken avser nog att det blev napp flera gånger den dagen. Det gick inte åt helvete med frugan! Ett par månader efter konfrontationen sålde de huset och flyttade till annan ort. Samma ort som tv-kock Morberg. Huset är vitt. Jag kan inte längre hitta hans linked-in. Har för mig han jobbade på AFA.
Citera
2024-09-03, 16:07
Medlem
Gädda 474 arbetade i en kiosk på Limhamn på 80-talet. Kiosken låg på Västanväg, men den är sedan länge nedlagd. Kännde igen honom direkt.
Citera
2024-09-03, 16:12
Medlem
Tänk så fruktansvärt det måste vara för hans familjemedlemmar. Speciellt om 474 är en älskad familjefader. Tänk sån chock. Från att i ena stund älska sin pappa, för att 1 sekund senare få reda på detta hemska han gjort. Kan tänka mig att det känns väldigt ambivalent allting. Usch. Tänker verkligen på hans familj, fruktansvärt.

Hur många % risk tror ni det är för självmord för 474? :/
Citera
2024-09-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
Tänk så fruktansvärt det måste vara för hans familjemedlemmar. Speciellt om 474 är en älskad familjefader. Tänk sån chock. Från att i ena stund älska sin pappa, för att 1 sekund senare få reda på detta hemska han gjort. Kan tänka mig att det känns väldigt ambivalent allting. Usch. Tänker verkligen på hans familj, fruktansvärt.

Förhoppningsvis 100 % sannolikhet för att han begår självmord.
Citera
2024-09-03, 16:30
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#474. Är det inte dragning åt Lundaskånska?

Citat:
Njae, mer åt Helsingborgshållet...

Nej, han talar solklar malmöitiska (tänk Wilmer X, Doktor Rock).
Citera
2024-09-03, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Helt klart malmöitiska vilket inte är så konstigt då #474 är född och uppvuxen i Malmö.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-09-03 kl. 16:44.
Citera
2024-09-03, 16:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Sant! Fubbickdialekten nummer ett.

Citera
2024-09-03, 17:06
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren liknar en kändis men kan inte komma på vem

Påminner lite om Benicio del Toro.

Alltså hans kortfilmer är i rena rama varanteaternnivån. Här hade man kunnat knulla. Hoppas inte hans familj utsatte sig för att se det där, alltså man hade ju fan aldrig återhämtat sig.

Det här med såna som har ett "framgångsrikt" liv, eller det ni brukar kalla social fallhöjd. Att riskera det, det måste väl helt enkelt vara att de är så JÄVLA uttråkade? Typ samma sak som att rika stjärnor inte helt osällan har nåt jävla stört för sig, de måste pusha gränserna och tillslut åker de dit.
Citera
2024-09-03, 17:12
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337

Först det hemska att deras pappa och man lider av en sån sjuklig och vidrig störning. Sen otroheten som bara den hade varit illa nog. Därutöver den hemska skammen då detta blir offentligt för typ alla i deras närhet. Alla vänner, släktingar, grannar mm med döttrar som undrar om han dreglat över dem.

Ja och sen slås ju familjer i spillror med trolig separation och skilsmässa.
Citera
2024-09-03, 17:48
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Sant! Fubbickdialekten nummer ett.

Precis, Fubbick-town!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto