Citat:
Citat:
Citat:
Tack så mycket!

På tal om den "skånska munnen" - jag gillar skånska (för det mesta) men #474 låter ju fan förskräcklig när han sitter i bilen och filmar vägen. "Kör bil ute på landet" " Stööön. Här hade man kunnat knulla, du hade kunnat ställa dig på knä..." Och så flashar han sin slaka penis vid knullängen. I nästa film vinkar han med den slaka lilla penisen, försöker runka upp den där han ligger framför tv:n. "Stööön. Du hade kunnat rida min kewwwk nu". (den måste f.ö. vara ordentligt erigerad för att nån ska kunna rida - hans är sladdrig och när den väl blodfylls lite, lite så måste han ändå hålla ett grepp runt roten för att den ska se ut att stå - och han han har s.k. champinjonollon - illrött dessutom).
Värst är ändå den bisarra sekvensen från badkaret ty små slappsnoppar vi sett förut. Det här är nåt nytt! I badkaret ligger han och lyfter sitt vänsterben. Likt en dressyrhäst på OS försöker han vara vacker och graciös och i skrift tigger han beröm från barnet. Hon ska säga att han har snygga ben.
Jag finner inga ord för det här faktiskt. Förutom att man inte kan hitta på den här skiten. Verkligheten överträffar alltid dikten.