Lundaforskaren #474 - vilken gris. Både till utseende och sätt.
Den sortens gädda som drygar sig mot barnet och knappt ens alls bryr sig om att vara trevlig. Dessa gäddor är fan värre än de som pepprar på med hjärtan och överdrivet smörande. De försöker åtminstone vara trevliga i sina gädderier. Inte för att det är gör det bättre för barnet att våldtas av nån som lajvar trevlig men jag tänker att det säger ganska mycket om en person när man ens inte försöker vara det.
Han är i allra högsta grad medveten om Dumpen, erkänner nylig otrohet, vill slicka "fjortisfitta" och skriver om en fest han varit på. Det är var härligt att putta ner vitklädda 20-åringar i poolen för kläderna blir så underbart genomskinliga. Man kan kanske tänka sig att det är bekantas barn för inte har han varit på en fest med endast ungdomar? Snacka om att bränna alla sina broar. Hur ska grisgäddan kunna återgå till ett socialt liv med högt huvud? Går liksom inte.
Och att han vill ha komplimanger för sina ben? Han ligger i badet och filmar sina innebandyben och tigger beröm.

Han är å andra sidan inte den första gäddan som tror att barn är sexuellt intresserade av deras ben men han är nog den första som vill höra att de är snygga. Totalt bisarrt.
"giftmanlund" 2694 dagar på Kik. Den här grisgäddan har trålat runt länge.
Han är ganska offensiv från start och vill joina barnet i duschen trots att han vet att hon är 14. Och han vill natta 14-åringen. Sitta på sängkanten, smeka och pulla henne till det går för henne.
"...mamma och pappa hade kanske inte uppskattat om jag kom och hälsade på deras lilla flicka"
"munknulla dig"
"knulla din lilla fitta"
"uppknäppta byxor, kuken framme, skulle haft dig på knä framför mig nu, tycker du om att suga?"
Ligger hemma framför tv:n och filmar sin viftande slappa lilla penis.
Han är villig att ta hem barnet till sig när han är ensam hemma. Han tycker att det är sexigt att hon är så ung (ska börja åttan). Han vill spruta i hennes trånga lilla fitta. Han vill att de ska para sig utomhus, som djur. Filmar knullängen.
"skulle haft en kåt liten hona här bara"
"jag vill se din mun"
Han säger att barnet är blygt p.g.a. vill inte skicka bild på munnen. Han säger att hon är för blyg för hans smak. Dryg jävla von Oben-attityd gentemot barnet genom hela chattloggen. Hur framgångsrikt skulle det vara i en vuxen Tinder-chatt? Han säger att hon kan vara Agneta 44 eller Ahmed 23. Säger att han träffade en kvinna förra veckan (erkänner otrohet).
Barnet vill se bild på honom.
"Har vi
Inte haft den här
Diskussionen en gång redan?"
Drygt jävla as faktiskt. De går över till Snap. Det är här han skriver att han är rädd att bli "uthängd på nån sida bara för att han vill slicka fjortisfitta".
När de ska träffas så jiddrar han en massa, barnet skriver att hon har väntat på honom hela dagen.
"vi kan camma först så kan du visa att du sitter på flickrummet och att du är en blond ung tjej"
Han vill inte hämta barnet där hon vill bli hämtad, hon ska ta sig till en skola, gäddgrisen säger att han också cyklar så kan de cykla hem till honom sen, barnet säger att hon är på mötesplatsen men han ser ingen där, han tycker att det är suspekt att hon inte svarar på samtal, han tycker att det är smidigare om de möts upp på cykel, barnet skriver att hon inte orkar med mer "klydd" (nåt dialektalt för krångel antar jag) och gäddan svara att hans sätt är det minst klyddiga. Barnet vill ses vid Ica.
"För fan
Upp på cykeln
Vi ses ute
Cyklar hem till mig
(Efter att jag har kollat att ingen är hemma)"
Och så lite mer jidder och så sker konfrontationen där han inte alls kommer cyklande och vill ses "on the move". Han sitter i sin bil.
Fy fan vilken vidrig människa. Som sagt är han genomgående ganska dryg i en situaton där han ska kuritsera. Återigen; tänk er följande uppmaning inför en Tinder-date. "För fan, upp på cykeln". Det hade knappast blivit nån träff.
Intelligent man - ja, men han har en riktigt smutsig själ. Fy helvete. Stackars fru och barn.