Citat:
En viss andel på Dumpen är pedo- och hebefiler, men gissar att många är "alätare". Visar dig ju i de fall dör Dumpen utgett dsig för att vara 18.
Mångga sexgalningar tycks nämligen vara allätare. En helg när jag var uttråkad så reggade jag flera konton på BodyContact för att se vad som hände om jag låtsades vara kvinna i olika skepnader. Minns inte exakt vad jag utgav mig för att vara, men en figur var iaf en 85-årig dam och sedan var det typ 20-årig gravid tjej, 40-årig dvärg/småväxt osv.
Resultatet blev att det rasslade in stora mängder med svar till samtliga och vid närmare titt så var det i hög utsträckning samma män som besvarat alla annonserna och typ Arne kunde skriva till 85-åringen att han älskade sex med riktigt gamla, för att tio minuter senare skriva till "Dvärgen" hur sexigt det är med korta kvinnor, ja, kort och gott så tände många män på precis allt
Nu kanske BC skiljer sig ifrån KiK, jag vet inte om användarna på KiK verkligen är så unga att män skulle välja den appen i sexsyfte specifikt för att det vimlar av tonåringar där,.
Mångga sexgalningar tycks nämligen vara allätare. En helg när jag var uttråkad så reggade jag flera konton på BodyContact för att se vad som hände om jag låtsades vara kvinna i olika skepnader. Minns inte exakt vad jag utgav mig för att vara, men en figur var iaf en 85-årig dam och sedan var det typ 20-årig gravid tjej, 40-årig dvärg/småväxt osv.
Resultatet blev att det rasslade in stora mängder med svar till samtliga och vid närmare titt så var det i hög utsträckning samma män som besvarat alla annonserna och typ Arne kunde skriva till 85-åringen att han älskade sex med riktigt gamla, för att tio minuter senare skriva till "Dvärgen" hur sexigt det är med korta kvinnor, ja, kort och gott så tände många män på precis allt
Nu kanske BC skiljer sig ifrån KiK, jag vet inte om användarna på KiK verkligen är så unga att män skulle välja den appen i sexsyfte specifikt för att det vimlar av tonåringar där,.
Jag har på sista tiden frågat varje tonåring jag träffat om de använder Kik och de flesta vet ens inte vad det är. Det verkar enbart vara Snap som gäller för dem när de pratar med kompisar och blir "addade" av personer som dyker upp som förslag i algoritmerna. De jag har pratat med är i åldrarna 12-18. Det är dessutom via Snap de köper alkohol, snus och droger. Det är där kommunikationen sker. Sen så kan det väl säkert vara så att det finns destruktiva tonåringar som har letat sig till Kik i syfte att sälja bilder (eller kanske till och med tjänster) men jag har inte fått intrycket att Kik är ett kommunikationsmedel och en kontaktplats för ungdomar. Åtminstone inte här i 08-området.
Han är å andra sidan inte den första gäddan som tror att barn är sexuellt intresserade av deras ben men han är nog den första som vill höra att de är snygga. Totalt bisarrt.
.