2024-09-03, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Det som troligen kommer att hända är att hon åtalas i ett stort antal fall för förtal och utpressning. OM det ändå skulle vara någon på hennes "lista" som de facto köpt lite knull av henne är själva köpen ändå preskriberas..
[...]

I övrigt tror jag hela listan är bluff, båg och fejk....

Har hon på fötterna kommer nog inga förtal att lämnas in, ang utpressning så är det väl även preskriberat idag 2024.

GW har väl inte outats mer än att han har fel i åsikt.
Citera
2024-09-03, 08:58
Medlem
Om de är hon som var hos Pärleros och snackade, så tror jag att de stämmer ganska bra. Sen vet jag inte om de är så många "kändisar" som hon nämner. Men de är ju enkelt att outa någon om något som inte går att bevisa och så får de lite publicitet och cashen kommer in.

Lite som när Camilla kom ut med att hon legat med kungen, bra sälj strategi

Hägglund och GW tror jag inte på. En viss person från Wahlgren klanen ligger nog bättre till, tror inte de senaste av runket va de första precis
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-09-03 kl. 09:05.
Citera
2024-09-03, 09:23
Medlem
Göran Greider haha. Hoppas han åker dit. Har aldrig gillat den självgoda rödingen. Hycklare av rang
Citera
2024-09-03, 09:30
Medlem
Om det stämmer att Greider är på listan, som hyllat feminismen, Feministiskt Initiativ, metoo osv. under alla år så tycker jag att det är trist.

Inte för att jag moraliserar över att någon köper sex, däremot kan man verkligen undra varför han förespråkat fanatisk feminism under så lång tid om han inte tror på det själv. Varför har han använt den plattform han ändå har till att föra ut destruktiva idéer som han inte ens tror på?

Då har jag mer respekt för en sådan som Alexander Bard som är öppen med att han är för laglig och fri prostitution och även lever som han lär.

(Detta skrivet med reservation för att listan kan vara fejk och Greider oskyldig...)
Citera
2024-09-03, 09:45
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Kan säkert stämma, men det kommer vi troligtvis aldrig få veta. Ord mot ord. Däremot bör det sluta med en dom om grovt förtal, oavsett sanningshalt?
Ja, det är utan tvekan grovt förtal oavsett sanningshalt.
Citera
2024-09-03, 10:19
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Om det stämmer att Greider är på listan, som hyllat feminismen, Feministiskt Initiativ, metoo osv. under alla år så tycker jag att det är trist.

Inte för att jag moraliserar över att någon köper sex, däremot kan man verkligen undra varför han förespråkat fanatisk feminism under så lång tid om han inte tror på det själv. Varför har han använt den plattform han ändå har till att föra ut destruktiva idéer som han inte ens tror på?

Då har jag mer respekt för en sådan som Alexander Bard som är öppen med att han är för laglig och fri prostitution och även lever som han lär.

(Detta skrivet med reservation för att listan kan vara fejk och Greider oskyldig...)
Manliga feminister är väl några av de värsta personerna som finns. De vill framstå som goda men är precis motsatsen och tänker enbart på sig själva.
Citera
2024-09-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Att dom yngre på listan kan ha varit på fester med mycket folk som spårat ur med massor av alkohol, knark och horor ser jag inte som omöjligt alls. Sen att det blivit sex med den prostituerade med mer eller mindre vetskap om hennes prostitution och skämtsamma lekar med sexuella inslag, alkohol och kokain, och liknande som innebär att det i teorin skulle kunna vara sant på så sätt. Förstår du hur jag menar? Dom kanske inte ens visste eller såg på det som hon idag framställer det, men vinklat på det här sättet så är det på ett sätt sant att det hänt. Om dom var riktigt fulla/höga så minns dom ju inte ens såna saker nödvändigtvis. En fylle/knarklek med kokain på någons fitta liksom, det kan hända i en del kretsar vad man än tycker om det.

Hela trovärdigheten faller när listan innehåller helt osannolika namn.
Citera
2024-09-03, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Manliga feminister är väl några av de värsta personerna som finns. De vill framstå som goda men är precis motsatsen och tänker enbart på sig själva.

Jo det är även mitt intryck att det i allmänhet förhåller sig så.

Dock trodde jag att Greider var genuin idealist.

Många gånger har man ju undrat hur någon kan tro på något så dumt som den moderna feminismen.
Tänk om förklaringen är att nästan ingen gör det på riktigt. De bara låtsas.
Citera
2024-09-03, 10:49
Medlem
BallaBellas avatar
Så himla roligt.
Självklart vill hon ha uppmärksamhet för det skriker uppmärksamhet. Självklart är hon inte ren och var det säkert inte när hon la upp inläggen.

Det gäller att veta vad du gör som kändis.
Jag tycker inte ett dugg synd om dem utan de borde vara medvetna om vad som kan hända och då står de där.
Citera
2024-09-03, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, fast även tidningar som aftonbladet skriver ju om det idag. Så det lär uppmärksammas.

Om aftonbladet skriver om det så vet man att det inte är sant. Den blaskan har väl aldrig skrivit något som är sant.
Citera
2024-09-03, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oatmealdementor
Göran Greider haha. Hoppas han åker dit. Har aldrig gillat den självgoda rödingen. Hycklare av rang

Ja, det vore trevligt om linslusen blir cancellerad för gott så att han inte längre kan prata en massa goja i radio och teve.
Citera
2024-09-03, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Det är ofta en anledning till varför vissa män kallar sig feminister och tar kvinnokampen.

De är som regel dem som är de allra största grisarna. Det är en täckmantel.

Men med det sagt så tror jag inte just Göran Greider har något med det här att göra. Jag tror faktiskt han är genuin, och han har inte varit så aktiv i just kvinnokampen. Han är mer en traditionell gråsosse.

Jag tror 90% av de här anklagelserna är rent bullshit för att få uppmärksamhet.

Oavsett så ska hon dömas och låsas in för gott. Hon är uppenbart psykiskt störd, skrupellös och ska inte vara ute bland folk.
Senast redigerad av redlineoffside 2024-09-03 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in