2024-09-03, 07:48
Medlem
avgrundsdjupts avatar
Bildgoogla den här kvinnan så kanske det klarnar för dom flesta, Greider är "out of her league" om man säger så.
Citera
2024-09-03, 07:50
Medlem
Y-FRONT.GROOVYBABYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard09
Såg du henne när det begav sig?

Har du sett bilderna på henne från när det begav sig?
Citera
2024-09-03, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Har du sett bilderna på henne från när det begav sig?
Nej, därför jag undrar.
Citera
2024-09-03, 07:59
Medlem
Kan säkert stämma, men det kommer vi troligtvis aldrig få veta. Ord mot ord. Däremot bör det sluta med en dom om grovt förtal, oavsett sanningshalt?
Citera
2024-09-03, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Jaha.
Och det skulle då vara fel? Även om han har köpt fitta eller pojkstjärt i ett land där det är lagligt?

Har verkligen folk så här tråkiga liv i Sverige idag att sånt här ger er glädje?

Jag har haft förmånen att tillbringa glada stunder med horor över hela vår värld. Jag har också haft förmånen att träffa Hägglund en del genom mitt jobb.

Allt är möjligt. Men mina bestämda uppfattning är att Hägglund inte är den typ av man som frekventerar såna här etablissemant. Hägglund är den typ av man som tycker det är roligt att spela rundpingis med sina kompisar, lära sig spela tolvsträngad gitarr och göra hemgjorda burgare till hela familjen. Allt detta med ett stort leende på läpparna. Karln är om möjligt mer oskyldig privat än som politiker. Jag kan absolut ha missbedömt honom, men jag tror inte det.

Jag tror kvinnan ifråga inte är riktigt normal. Det finns ofta ett korn av sanning i en lögn. Kanske har hon sålt sex till mindre tjusiga individer. Och nu spinner hon en fantastivärld med kändisar och
lesbiskt sex med Veronica Maggio.

Men jag har haft fel förr.
Citera
2024-09-03, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard09
Nej, därför jag undrar.

Personligen tycker jag hon var mer oattraktiv som ung. Tänk dig en undersköterska på ett äldreboende i Grums som inte orkat tvätta håret.
Citera
2024-09-03, 08:04
Medlem
Hur många namn har hon läckt ? har typ bara sett 4-5 namn cirkulera här. Såg nån som påstod det skulle röra sig om 40 namn på listan som läckt stämmer detta
Senast redigerad av jimmytheone 2024-09-03 kl. 08:22.
Citera
2024-09-03, 08:10
Medlem
Jag tror inte hon kommer att våga släppa resten av "kändisarna" på listan. Om hon nu har en seriös advokat borde denne råda henne att inte göra det..

Det som troligen kommer att hända är att hon åtalas i ett stort antal fall för förtal och utpressning. OM det ändå skulle vara någon på hennes "lista" som de facto köpt lite knull av henne är själva köpen ändå preskriberas..

Om man sedan tittar lite på de hon redan outat är både GW och Hägglund namn av ganska grov kaliber och som har ett högt anseende i samhället. Eftersom rättssystemet är starkt politiserad betyder de namnen, och eventuellt kommande av samma dignitet, att hon kommer att åka dit så in i helvete och sedan Hanna på en låst psykavdelning under resten av sitt liv.

Hon spelar väldigt högt och kommer att förlora. För de utpekade, kända som okända, är det lugnt. Hon är uppenbart psykiskt sjuk och labil så det är bara att blåneka så kommer de att komma ur det helt oskadda.

I övrigt tror jag hela listan är bluff, båg och fejk....
Senast redigerad av Snorrelino 2024-09-03 kl. 08:13.
Citera
2024-09-03, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford500
Men kom igen, detta är uppenbart ett psykfall som bara jagar uppmärksamhet.

Sjukt otäckt med sådana kvinnor. Manlig ondska är mer ärlig.
Citera
2024-09-03, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
En del i tråden menar att hon har begärt swishpengar för att släppa den här listan. Om det stämmer så ser jag lika illa på det som att hon utpressar dessa kändisar för att finansiera sitt eget bröllop. Det visar ju att det inte handlar om att uppmärksamma allmänheten om kändisars förehavanden utan enkom om att sko sig själv.

Dessutom gör det att man har än mer anledning att misstro henne. Och sen inga konkreta bevis på det?

Eller inte, har hon på fötterna så varför inte mjölka ut så mkt pengar som bara är möjligt!?
Citera
2024-09-03, 08:21
Avslutad
Den där fula paddan igen. Alltså om hon ens har haft någon som har köpt henne är det fan inte dessa kända personer, kolla på hur hon ser ut?
Citera
2024-09-03, 08:25
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Tråd?

(FB) Fd prostituerad gråter ut i Aftonbladet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto