Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Om det stämmer att Greider är på listan, som hyllat feminismen, Feministiskt Initiativ, metoo osv. under alla år så tycker jag att det är trist.
Inte för att jag moraliserar över att någon köper sex, däremot kan man verkligen undra varför han förespråkat fanatisk feminism under så lång tid om han inte tror på det själv. Varför har han använt den plattform han ändå har till att föra ut destruktiva idéer som han inte ens tror på?
Då har jag mer respekt för en sådan som Alexander Bard som är öppen med att han är för laglig och fri prostitution och även lever som han lär.
(Detta skrivet med reservation för att listan kan vara fejk och Greider oskyldig...)
Det är ofta en anledning till varför vissa män kallar sig feminister och tar kvinnokampen.
De är som regel dem som är de allra största grisarna. Det är en täckmantel.
Men med det sagt så tror jag inte just Göran Greider har något med det här att göra. Jag tror faktiskt han är genuin, och han har inte varit så aktiv i just kvinnokampen. Han är mer en traditionell gråsosse.
Jag tror 90% av de här anklagelserna är rent bullshit för att få uppmärksamhet.
Oavsett så ska hon dömas och låsas in för gott. Hon är uppenbart psykiskt störd, skrupellös och ska inte vara ute bland folk.