2024-09-02, 16:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dlicish
Den här Östermalms Gäddan på Älvkarleövägen bor ju 50 meter ifrån en grundskola. Hur fan är det möjligt?

Dagligen går massa unga flickor till och från skolan och riskerar att möta det här vidriga äcklet och bli ännu ett av hans offer och få sina liv förstörda.

Vad fan är det som händer? Hur kan bostadsrättsföreningen och polisen låta detta pågå?

Tyvärr kan nog varken Polisen eller en BRF göra något åt var en pedofil bor om de sköter sina andra åtaganden...
Citera
2024-09-02, 16:18
Medlem
Läste att 474 sitter i Etikprövningsnämnden i Lund. Skandal! Tacksam om många mejlar dit.
Citera
2024-09-02, 16:36
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50
Läste att 474 sitter i Etikprövningsnämnden i Lund. Skandal! Tacksam om många mejlar dit.

Det är Kapten Klänning-nivå på den diskrepansen.

Etik och moral, som Affe Svensson sa.

Karln såg ju rätt bra ut, med lite härjad filmstjärne- eller rockstjärne-look. Aldrig fel att likna en kändis.

Har säkert haft en del framgångar på Kik med den röda flugsvampen.

Men nu körde han in i en stoppskylt som heter Dumpen.
Citera
2024-09-02, 17:36
Medlem
#474. Helt otroligt äcklig snopp, även i mitt tycke..

Han verkar vara som en filosof, någon djuptänkare, mm..
Citera
2024-09-02, 17:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Jag får ont i magen av sånt här. Karljäveln (#474) hade ju fan allt man önska sig i livet och så väljer han detta.

Döttrarna är 19 och 23 år, sonen är 22. Undrar om det är munter stämning i villan i Lund idag? Jag lider verkligen med familjen
Livet har kanske gått som på räls och han trodde då att han även skulle fixa det här.
(utan att bli upptäckt)
Senast redigerad av MeggieCleary 2024-09-02 kl. 18:10.
Citera
2024-09-02, 18:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50

Don & done! Nämndens ordförande, registrator samt rektor på LU. De vet säkert redan, men kul ju fler mail de får.
Citera
2024-09-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ja, det är verkligen helt ofattbart. Hur kan en människa som är smart nog att doktorera och göra akademisk karriär, inte förstår att det är en bluff. Kan man vara både smart och otroligt korkad på samma gång?

Jag ser mig själv som högst medelmåttig vad gäller intelligens och kognitiv förmåga. Men aldrig någonsin har jag inbillat mig att tonåriga tjejer skulle vara sexuellt intresserade av mig. Det är knappt att jag kan förstå varför min fru fortfarande vill knulla med mig regelbundet.

Förresten, är det möjligtvis omslaget till The Beyond i din avatar? En av mina favoritrullar.

Många av gäddorna har nog raggat på kreti och pleti, på alla appar och kontaktsajter som finns, vilket är lönlöst om vederbörande är man och närmare sextio. Redan vid 35 lär man vara passé som potentiell sexgud hos det fåtal kvinnor som önskar sex med främlingar. Tänk då när det efter år av fruktlöst sökande plötsligt plingar till i KiK-appen, det måste vara som att dra den högsta vinsten och får varje gädda att tappa fattningen. Det är nu eller aldrig som gäller, tror jag att de resonerar. Och "Ingenting är omöjligt ", tror jag att de tänker när de flintskalliga står och jäser framför spegeln med sin Smart Phone i den ena handen och en skrynklig prinskorv i den andra.
Citera
2024-09-02, 19:29
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Någon som har filmen när norsken åker på stryk?
https://dumpen.se/2024/07/21/oslogdansk/
Videon finns på PHN:s Telegram. Han får några slag och tvingas att dricka tvål, mycket bra underhållning.

Citera
2024-09-02, 19:36
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeon
nja ingen av dem bodde eller bor i iggesund/njutånger så vitt jag vet
Jodå. Kocken och rörmockarn bodde där. Det framgick när de blev beryktade och outades.
Citera
2024-09-02, 19:42
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
I snart tre år har jag blivit lika konfunderad varje gång en till synes normalbegåvad gädda dyker upp. Och då börjar jag ändå tänka på hur många med liknande fantasier som väljer att hålla dessa för sig själva och kommer till insikten att "Nej, det är verkligen inte värt det." De allra flesta har ju INTE blivit uthängda på Dumpen. Normalt sett borde man inse hur jävla dumt det är att riskera allt för en fantasi. Tänk om dessa män bara kunde tänka en enda sådan enkel jävla mening: "Det är inte värt det, jag fokuserar på nåt annat istället." eller kanske "Det är inte värt det, jag drar en stilla runk istället."
De är som en vampyr som måste ha blod. Att dra en runk då (något de gör dagligen tills den kroknar och den förevigas på nätet) är som att slänga en gurka till ett hungrigt lejon.

Däremot verkar de flesta mest ha sex på hjärnan och tar nog det mesta som kommer i deras väg. Kanske tror de att de kan manipulera småtjejer lättare men om de måste stilla sitt omättliga begär förstår jag inte varför de hellre köper en hora? Lite som en spelmissbrukare som satsar allt tills det går åt skogen.

Men nu när de flesta känner till dumpen och deras fiskemetoder är jag ändå förvånad att så få kan tänka utanför pitten då jag ändå trodde att överlevnadsinstinken var en större drivkraft än att så sitt vildhavre.
Citera
2024-09-02, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många av gäddorna har nog raggat på kreti och pleti, på alla appar och kontaktsajter som finns, vilket är lönlöst om vederbörande är man och närmare sextio. Redan vid 35 lär man vara passé som potentiell sexgud hos det fåtal kvinnor som önskar sex med främlingar. Tänk då när det efter år av fruktlöst sökande plötsligt plingar till i KiK-appen, det måste vara som att dra den högsta vinsten och får varje gädda att tappa fattningen. Det är nu eller aldrig som gäller, tror jag att de resonerar. Och "Ingenting är omöjligt ", tror jag att de tänker när de flintskalliga står och jäser framför spegeln med sin Smart Phone i den ena handen och en skrynklig prinskorv i den andra.

Finns en massa sexklubbar, bordeller, alternativt eskorter och call-girls som driver sin verksamhet i egen regi via typ OnlyFans eller olika sociala medier, och de skulle kunna erbjuda sina tjänster åt en åldrad herre som har tröttnat på frugan och vill åt lammkött. Således är det där inget argument egentligen, dvs brist på sex, då det hade varit så mkt enklare att lösa det utan omvägar via kik osv. Problemet är att herrarna här inte söker damer som är 18+ utan småflickor och därför är eskorter ingen attraktiv lösning.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-02 kl. 20:10.
Citera
2024-09-02, 20:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Don & done! Nämndens ordförande, registrator samt rektor på LU. De vet säkert redan, men kul ju fler mail de får.
Har du förresten fått något svar från KTH? Imorgon utgår denna veckas mejlbomb till samtliga i mejllistan.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in