2024-09-11, 22:41
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Plocka upp barn #479
Förnamn: Samma som Juholt som var partiledare för sossarna.
Efternamn: Samma som Amanda som kom tvåa i Idol 2015.

Födelseår: Sista året på 70-talet
Ort: Voll + en vattensamling som inte är en del av ett hav och inte heller ett vattendrag.
Citera
2024-09-11, 22:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag kan tänka mig att #478 kommer att provocera Hassan och de andra sociopaterna i tråden och på Telegram. De fick inte ut sitt lystmäte av ångest här, vilket retar dem. Ni får titta på videon med Hank igen, grabbar.
Hahaha! "Hassan och de andra sociopaterna" är en guldformulering! Tänk att äntligen få bli kallad något så ärevördigt som sociopat på Flashback. Det gjorde ju min dag totalt. Nu är man fan uppe i smöret här!

Faktum är att jag redan kommenterat hur uppfriskande det var med denna hånflinande gädda. Synd att inte underhållningen fick fortsätta en kvart. Tänk vad förlösande det vore med en gädda som bara gick in för att provocera. Istället för att bara svara "jag vet inte" på frågan varför de chattar med barn så kommer det rungande ärliga svaret: "Jag chattar med barn för att min stora dröm här i livet är att få våldta en nypubertal balettflicka och sörpla i mig det orörda underlivet i veckor med samma inlevelse som en utsvulten babian tuggar i sig en majskolv."

Då hade det varit särskilt intressant att se Patriks reaktion.
Citera
2024-09-11, 22:52
Då kan man se att #479 är gift också. Kul för frugan att få reda på att maken är böckling och vill böga med smågrabbar. Annars inget nytt, rädd för Dumpen men dyker ändå upp. Han var enligt egen utsago smartare än Dumpen då han har genomskådat dem flera gånger (han har nämligen chattat med ganska många småpojkar). Han förlorade dock till slut. På sant bög-manér är träff bokad inom en kvart, som vi sett så många gånger förut.
Citera
2024-09-11, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
sörpla i mig det orörda underlivet

Det var det äckligaste jag någonsin läst.
Citera
2024-09-11, 23:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
#479 brummar iväg i sin bil utan ordväxling.
https://dumpen.se/2024/09/11/plocka-upp-barn/

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad

Ort: Voll + en vattensamling som inte är en del av ett hav och inte heller ett vattendrag.

Jag har alltid trott att V70N är gäddbilen #1, men nu är det tydligen backande XC70 som gäller? Fyrhjulsdriften behövs nog för att komma undan i vissa situationer, dvs driften behövs när ens drifter gått för långt. Också sjukt att denna pederast-bög är född 1979 och bara är 45. Han ser ut som en grovt alkad 55-60-åring!
Citera
2024-09-11, 23:15
#479 har ett typiskt amfetaminutseende.
Citera
2024-09-11, 23:15
Medlem
Faltas avatar
Finns det inga Salabor i tråden! Kapten rödskägg som är småkaxig 477 . Är det inte någon som sett individen ja gäddan i Sala? Någon som vet hur det har gått för honom efter uthängning. Skicka gärna PM om du/ni har något matnyttigt. Nu har det ju kommit 2 snabba gäddor efter honom och det är till hans fördel.
Citera
2024-09-11, 23:30
Lön för #479 förra året: 363.500 sek, dvs lite över 30k per mnd.

Han har betalningsanmärkningar hos Kronofogden.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-11 kl. 23:32.
Citera
2024-09-12, 00:02
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ass-turd
Fyfan alltså satt och tittade på videosen igen som #474 har spelat in. Vilken jävla ångest att den ligger ute för allmän beskådan. Tänk barnen när de får se den.

Fruktansvärt – man får hoppas de låter bli att titta 😩
Citera
2024-09-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad

Hittar faan inte. Kan inte göra en Devglan?
Citera
2024-09-12, 00:41
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Hittar faan inte. Kan inte göra en Devglan?
Devglan: OMOV5ZRMJ0glA0aGGUtYS736GSUc2/kJN00ZtB/GUHG6JD62+mfcrH2Jo3fzpwGx
Citera
2024-09-12, 01:21
Medlem
patajavels avatar
Vet i fan om en grabb i tonåren kommer igång på en gubbe med öronsnäcka och ciggen i mungipan?

Min gissning är att han mest ser obehaglig ut, och inget en ung pojke vill ge sin oskuld.
Men jag är ingen expert på så unga tyvärr, men det känns bara nää. Om han dessutom är rädd för dumpen sedan innan så borde han väl kunna räkna ut att det är det nu också.
Svårt att tro att en 14-åring skulle falla för en så patetisk bild. Borde han också ha svårt att tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in