Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
I snart tre år har jag blivit lika konfunderad varje gång en till synes normalbegåvad gädda dyker upp. Och då börjar jag ändå tänka på hur många med liknande fantasier som väljer att hålla dessa för sig själva och kommer till insikten att "Nej, det är verkligen inte värt det." De allra flesta har ju INTE blivit uthängda på Dumpen. Normalt sett borde man inse hur jävla dumt det är att riskera allt för en fantasi. Tänk om dessa män bara kunde tänka en enda sådan enkel jävla mening: "Det är inte värt det, jag fokuserar på nåt annat istället." eller kanske "Det är inte värt det, jag drar en stilla runk istället."
De är som en vampyr som måste ha blod. Att dra en runk då (något de gör dagligen tills den kroknar och den förevigas på nätet) är som att slänga en gurka till ett hungrigt lejon.
Däremot verkar de flesta mest ha sex på hjärnan och tar nog det mesta som kommer i deras väg. Kanske tror de att de kan manipulera småtjejer lättare men om de måste stilla sitt omättliga begär förstår jag inte varför de hellre köper en hora? Lite som en spelmissbrukare som satsar allt tills det går åt skogen.
Men nu när de flesta känner till dumpen och deras fiskemetoder är jag ändå förvånad att så få kan tänka utanför pitten då jag ändå trodde att överlevnadsinstinken var en större drivkraft än att så sitt vildhavre.