2024-09-02, 10:02
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det på #474s Linkedin det står
"Full member of the Swedish Ethical Review Authority (Lund regional board)"
Dvs Etikprövningsmyndigheten på svenska.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Etikpr%C3%B6vningsmyndigheten

Är det ett lämpligt jobb för en barnvåldtäktsman?

KTH tyckte det var ok, så det tycker nog djurplågarna på LU också. "Det var inget riktigt barn. Det var inte på arbetstid. Greset knollades inte på riktigt". Han får jobba kvar. Frågan är om han får sitta kvar den där etiknämnden?
Citera
2024-09-02, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Jag får ont i magen av sånt här. Karljäveln (#474) hade ju fan allt man önska sig i livet och så väljer han detta.

Döttrarna är 19 och 23 år, sonen är 22. Undrar om det är munter stämning i villan i Lund idag? Jag lider verkligen med familjen

Ja, det är verkligen helt ofattbart. Hur kan en människa som är smart nog att doktorera och göra akademisk karriär, inte förstår att det är en bluff. Kan man vara både smart och otroligt korkad på samma gång?

Jag ser mig själv som högst medelmåttig vad gäller intelligens och kognitiv förmåga. Men aldrig någonsin har jag inbillat mig att tonåriga tjejer skulle vara sexuellt intresserade av mig. Det är knappt att jag kan förstå varför min fru fortfarande vill knulla med mig regelbundet.

Förresten, är det möjligtvis omslaget till The Beyond i din avatar? En av mina favoritrullar.
Citera
2024-09-02, 12:58
Medlem
Har det varit någon konfrontation med denna gädda https://dumpen.se/2024/08/31/gravhjalp-sokes-3/
Citera
2024-09-02, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja inte en chans i Stockholmsområdet iallafall. Gräddhylla, åtta mille! Det är ett radhus. Knappt. Här kostar en villa 20-30 mille på gräddhyllan, i genomsnitt. https://www.hemnet.se/till-salu/villa/danderyds-kommun/djursholm

Åtta mille som gäddans hus är värderat till är knappast "gräddhylla" någonstans.

Priserna är såklart högre i Stockholmsområdet, så den jämförelsen haltar en aning. Detta är Västsverige och inom ramen för det sammanhanget så är det ett väldigt exklusivt område. Som sagt så är det kanske bara Särö, Hovås och Långedrag med dyrare genomsnittspriser än Kullavik i hela Västsverige och en del villor nära havet säljs för 35+ msek. https://norrahalland.se/kultur-og-noje/villa-med-havsutsikt-ligger-ute-for-35-miljoner/36886
Senast redigerad av anwe8 2024-09-02 kl. 13:46.
Citera
2024-09-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#473 är ett intressant fall. Kul att se en kvinna.

Men tycks vara extremt WT.

Hursom ett par som bedriver verksamhet i att begå sexbrott så hoppas dom åker dit hårt.

Hon ser förståndshandikappad ut och är förmodligen det också - som många andra män som fastnat på dumpen.
Citera
2024-09-02, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Har det varit någon konfrontation med denna gädda https://dumpen.se/2024/08/31/gravhjalp-sokes-3/
Nej det har dom inte hunnit.
Kanske kommer ikväll eller senare i veckan.
Citera
2024-09-02, 14:40
Medlem
Leibachs avatar
Ämnet har varit uppe förr, men det tål ändå att nämnas: Jisses vilken bredd det är socialt, intellektuellt och ekonomiskt på pedofilerna som åker fast! På bara nån vecka har en transportchef på känt företag med strax under miljonlön och småbarn/familj, mångmiljonär med eget företag, stort hus och fina bilar och tidigare dömd för sexbrott mot barn, en troligen sjukskriven rättspsykiatriskt vårdad looser med drogproblem och mordförsök i bagaget, två mjukglass 47or boende på institution och gissningsvis IQ under 70 samt en naturvetenskaplig/medicinsk forskare med avdelningsansvar på Lunds Universitet åkt fast på samma sätt. Det enda de har gemensamt är att de är pedofiler och är "lite oförsiktiga" när de är på nätet...
Citera
2024-09-02, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Ja, Fittpicen är en jävel till familjeonanist.
Vi har ju fläskfettopedofilen som skulle sälja sitt barn till män, #169

Någon får gärna dra en rebus på henne igen.
Hon florerade på xhamster vid publiceringstillfället, äckligaste porren jag upplevt.

Hon kom senare in på stripchat fär hon satt å plaska me fittan framför cam till tokenbetalande fluktare. Tror hon tappa intresset när alla skrev att hon va pedofil, sedan dess är hon borta.
Lysturkens rebus här:

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2024-09-02, 15:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Ja, Fittpicen är en jävel till familjeonanist.
Vi har ju fläskfettopedofilen som skulle sälja sitt barn till män, #169

Någon får gärna dra en rebus på henne igen.
Hon florerade på xhamster vid publiceringstillfället, äckligaste porren jag upplevt.

Hon kom senare in på stripchat fär hon satt å plaska me fittan framför cam till tokenbetalande fluktare. Tror hon tappa intresset när alla skrev att hon va pedofil, sedan dess är hon borta.

Fy fan, de få kvinnor där varit är riktigt vidriga. Mest att man inte förväntar sig denna perversitet, Fittpicen ville väl knulla med både barnbarn och schäfern i sina fantasier?
Citera
2024-09-02, 15:46
Medlem
Den här Östermalms Gäddan på Älvkarleövägen bor ju 50 meter ifrån en grundskola. Hur fan är det möjligt?

Dagligen går massa unga flickor till och från skolan och riskerar att möta det här vidriga äcklet och bli ännu ett av hans offer och få sina liv förstörda.

Vad fan är det som händer? Hur kan bostadsrättsföreningen och polisen låta detta pågå?
Senast redigerad av dlicish 2024-09-02 kl. 15:49.
Citera
2024-09-02, 16:04
Medlem
Jag måste enbart se konfrontationerna och inte läsa chattarna, har sett för många göbbakukar än vad som anses hälsosamt
Citera
2024-09-02, 16:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Tycker det är lite arga snickaren-vibbar på utseendet. Typ en kopia från Temu.

Ja, kanske. Lite mer alkad i ansiktet bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in