Citat:
Ursprungligen postat av
Casiopeia2.0
Gör dig inte dummare än du är. Det var ju inte så det gick till. De stod och dansade och höll om varandra vilket hon uppenbarligen gick med på frivilligt. I såna lägen går man på känsla. Man frågar inte bokstavligen om "samtycke" för varje ny plats man lägger händerna på. Idiot!!
Nä, det här låter mer som att bruden ångrat sig efteråt när pojkvännen kommit på deras vänsterprassel, och då fick hon plötsligt för sig att hon blivit "kränkt".
Fjant! DU frågar inte om samtycke, men det finns ganska många som gör det istället för att börja kåtkladda pga bristande impulskontroll.
Men, efter att ha läst tidigare inlägg av dig ids jag ej ens bemöta dig öht framöver, du framstår inte precis som en på något vis förnuftig individ. Klart slut.
Citat Casiopeia 2.0
Ur "12 årig flicka i Belgien brutalt gruppvåldtagen av 5 migranter"
Jag tänkte mer på om det var riktiga samlag eller lite pillande med fingrarna. Idag kan vad som helst vara "våldtäkt".
Var det fullbordade riktiga våldtäkter eller feministiska "våldtäkter" dvs lite pillande mellan benen?
Ur "Min systers kille tar på mig"
Du är en olydig flicka som tänder på förbjudna saker, din stygga lilla flicka. Kör på bara. Har satt på min flickväns lillasyrra jag också, och både hon och jag gick igång på det "förbjudna" med det.
Låt han sätta på dig vid lämpligt tillfälle så blir han nöjd sen. Sen kan ni båda gå vidare i livet.
Ur " Kan ni ha sex med en könsmogen 12, 13, 14-åring?"
En 14 årig könsmogen och pubertetsutvecklad tjej är rent biologiskt en ung kvinna, inte ett barn. Åldersgränser för sex är sociala konstruktioner satta efter godtycke eller religion. Den enda biologiska gränsen går vid könsmognad.
Det här med att helt felaktigt blanda in småbarn i diskussionen för att försöka demonisera hebefili är en smutsig debatteknik ni moralister envisas med.
Det jag sagt är att gränsen skall dras vid könsmognad och fullbordad pubertetsutveckling.
9-åringar har inte fullbordat pubertetsutvecklingen, däremot finns det många 14-åringar som har det.
Patetiskt hur ni moralkärringar sitter och dunkar varann i ryggen. Ni lever i förnekelse.
Jo, alla heterosexuella män tänder på könsmogna och utvecklade 14-åriga tjejer. Den som påstår nåt annat ljuger och lever i förnekelse.
Osv. osv.