2024-09-01, 10:14
Medlem
Black-butts-matters avatar
Jag blev smekt på rumpan av en järnhandlare som var så full att han inte visste vad han gjorde. Detta var under Karaoke-SM i Mora vid förra seklet. Jag tror inte han normalt sett går i gång på män, det var reptilhjärnan som gjorde sig påmind.
Citera
2024-09-01, 10:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Möjligtvis på en arbetsplats, men fan inte ute i den allmäna miljön.

För övrigt är det som jag länge hävdat, det enda 100% sättet att få samtycke är att köpa sex av en prostituerad och välja från en skriftlig meny…
Det kan självklart vara sexuella trakasserier i den "allmänna miljön" också. Skillnaden är att det är svårare att göra något åt det.
Citera
2024-09-01, 10:42
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedSunshine
Men gubben då, har aldrig begripit att man bör ha medgivande innan man klämmer och känner damerna på stjärten. Kanske gubbeliten inte är den vassaste kniven i lådan.

Nej, och han är pinsamt oförmögen att förstå att han så bekräftar det än mer med varje inlägg.
Uppenbarligen har han svårt att smälta att en tafsare är en tafsare, i hans något begränsade värld tycks det vara fullt normalt att klämma o känna lite på vem och var man vill. Tragiskt...
Citera
2024-09-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan självklart vara sexuella trakasserier i den "allmänna miljön" också. Skillnaden är att det är svårare att göra något åt det.

Hur ska det bevisas då? Det kan du inte svara på! Sluta tramsa och svara på frågan nu lilla gumman.
Citera
2024-09-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
Om en idiot går fram och tafsar på en kvinna oombedd kanske han kan lära sig att framöver inte göra så igen genom att få betala lite pengar?
(Men det håller du säkert inte med om då du troligtvis är likadan som idioten)

Gör dig inte dummare än du är. Det var ju inte så det gick till. De stod och dansade och höll om varandra vilket hon uppenbarligen gick med på frivilligt. I såna lägen går man på känsla. Man frågar inte bokstavligen om "samtycke" för varje ny plats man lägger händerna på. Idiot!!

Nä, det här låter mer som att bruden ångrat sig efteråt när pojkvännen kommit på deras vänsterprassel, och då fick hon plötsligt för sig att hon blivit "kränkt".
Citera
2024-09-01, 12:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Hur ska det bevisas då? Det kan du inte svara på! Sluta tramsa och svara på frågan nu lilla gumman.
Nej, eftersom det inte handlar om "hur det skall bevisas" utan vad det faktiskt är.
Om någon snor din cykel är den snodd oavsett om du kan bevisa det eller inte - på samma sätt är det med annat, saker inträffar och är verkliga även om de inte kan "bevisas".

Har du folkfostran så vet du dessutom att stirra på någon i sig själv kan utgöra ett stötande, störande och provokativt beteende, och om du har otur och stirrar på fel person så renderar det en smäll/spö. Att du stirrar på någons bröst, arsle eller skrev förmildrar inte beteendet.
Citera
2024-09-01, 12:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Gör dig inte dummare än du är. Det var ju inte så det gick till. De stod och dansade och höll om varandra vilket hon uppenbarligen gick med på frivilligt. I såna lägen går man på känsla. Man frågar inte bokstavligen om "samtycke" för varje ny plats man lägger händerna på. Idiot!!

Nä, det här låter mer som att bruden ångrat sig efteråt när pojkvännen kommit på deras vänsterprassel, och då fick hon plötsligt för sig att hon blivit "kränkt".
Varifrån har du fått uppgiften att de dansade?
Citera
2024-09-01, 12:33
Medlem
qrzds avatar
Citat:

Fjant! DU frågar inte om samtycke, men det finns ganska många som gör det istället för att börja kåtkladda pga bristande impulskontroll.
Men, efter att ha läst tidigare inlägg av dig ids jag ej ens bemöta dig öht framöver, du framstår inte precis som en på något vis förnuftig individ. Klart slut.

Citat Casiopeia 2.0

Ur "12 årig flicka i Belgien brutalt gruppvåldtagen av 5 migranter"

Jag tänkte mer på om det var riktiga samlag eller lite pillande med fingrarna. Idag kan vad som helst vara "våldtäkt".

Var det fullbordade riktiga våldtäkter eller feministiska "våldtäkter" dvs lite pillande mellan benen?

Ur "Min systers kille tar på mig"
Du är en olydig flicka som tänder på förbjudna saker, din stygga lilla flicka. Kör på bara. Har satt på min flickväns lillasyrra jag också, och både hon och jag gick igång på det "förbjudna" med det.

Låt han sätta på dig vid lämpligt tillfälle så blir han nöjd sen. Sen kan ni båda gå vidare i livet.

Ur " Kan ni ha sex med en könsmogen 12, 13, 14-åring?"

En 14 årig könsmogen och pubertetsutvecklad tjej är rent biologiskt en ung kvinna, inte ett barn. Åldersgränser för sex är sociala konstruktioner satta efter godtycke eller religion. Den enda biologiska gränsen går vid könsmognad.

Det här med att helt felaktigt blanda in småbarn i diskussionen för att försöka demonisera hebefili är en smutsig debatteknik ni moralister envisas med.
Det jag sagt är att gränsen skall dras vid könsmognad och fullbordad pubertetsutveckling.
9-åringar har inte fullbordat pubertetsutvecklingen, däremot finns det många 14-åringar som har det.

Patetiskt hur ni moralkärringar sitter och dunkar varann i ryggen. Ni lever i förnekelse.
Jo, alla heterosexuella män tänder på könsmogna och utvecklade 14-åriga tjejer. Den som påstår nåt annat ljuger och lever i förnekelse.
Osv. osv.
Senast redigerad av qrzd 2024-09-01 kl. 13:20.
Citera
2024-09-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, eftersom det inte handlar om "hur det skall bevisas" utan vad det faktiskt är.
Om någon snor din cykel är den snodd oavsett om du kan bevisa det eller inte - på samma sätt är det med annat, saker inträffar och är verkliga även om de inte kan "bevisas".

Har du folkfostran så vet du dessutom att stirra på någon i sig själv kan utgöra ett stötande, störande och provokativt beteende, och om du har otur och stirrar på fel person så renderar det en smäll/spö. Att du stirrar på någons bröst, arsle eller skrev förmildrar inte beteendet.

Nu är ju inte saker alltid så enkla. Meningsskiljaktigheter uppstår. Vem skall avgöra vad något är? Du, motparten eller domstolen?
DU tycker att det är stötande eller störande, men en rättsstat bygger på att du kan bevisa ditt påstående i domstol. Så, hur bevisar du att en blick är kränkande?
Senast redigerad av Casiopeia2.0 2024-09-01 kl. 12:50.
Citera
2024-09-01, 12:50
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apparentlyso
Fast männen i den här tråden har inte åsikter om huruvida tafsandet skedde i samspel eller ej, de har åsikter om deras rätt att tafsa utan konsekvenser och kvinnor som blir tafsande på ska bara acceptera det. De ser deras tafsande som en rättighet, och tar noll hänsyn till hur den andra människan känner.
Exakt! Dock är antalet "män" med sina tafsaråsikter inte fullt till antalet så många jag i början fick intrycket av, men desto fler inlägg av dem där de desperat försöker rättfärdiga sina tafsattacker.
De må vara förfördelade och aningen bittra, vad vet jag, men det är ingen ursäkt för ett mycket osmakligt beteende.
Citera
2024-09-01, 12:54
Medlem
Citat:
Fjant! DU frågar inte om samtycke, men det finns ganska många som gör det istället för att börja kåtkladda pga bristande impulskontroll.
Men, efter att ha läst tidigare inlägg av dig ids jag ej ens bemöta dig öht framöver, du framstår inte precis som en på något vis förnuftig individ. Klart slut.

Nej, normal social interaktion mellan könen fungerar inte så att man bokstavligen frågar efter "samtycke" för varje nytt ställe man lägger händerna. Man går på känsla och läser av kroppsspråket. Men du kanske vill ha ett samhälle som kräver Bank ID godkännande för varje nytt ställe man skall smeka på och varje ny sexposition som skall köras?
Citera
2024-09-01, 12:55
Medlem
Citat:
Exakt! Dock är antalet "män" med sina tafsaråsikter inte fullt till antalet så många jag i början fick intrycket av, men desto fler inlägg av dem där de desperat försöker rättfärdiga sina tafsattacker.
De må vara förfördelade och aningen bittra, vad vet jag, men det är ingen ursäkt för ett mycket osmakligt beteende.

Du är en sån där rabiat manshatande feminist som anser att kvinnor skall ha all makt över allt!
Senast redigerad av Casiopeia2.0 2024-09-01 kl. 13:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in