2024-08-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticdoll
Ja det och nt mer, lite frvnad ver att de censurerar i det hr programmet, det r ju inte fr barn p barntid direkt
Vad var det som hnde d?
Citera
2024-08-30, 09:43
Medlem
Storanglarens avatar
Ngon som har efternamnet p "Linda, 44 Vsters"?
Kom igen nu, nu hjlps vi t att id:a tjejerna som r med!

I frra ssongen hade ett par av tjejerna s udda namn att det inte var ngra som helst problem att hitta dessa p FB. Skllde ut en av de fr att hon var s cklig och inte rakade fittan.
Citera
2024-08-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

I frra ssongen hade ett par av tjejerna s udda namn att det inte var ngra som helst problem att hitta dessa p FB. Skllde ut en av de fr att hon var s cklig och inte rakade fittan.

Linda har fb, men finns inte mycket se dr, vljer att inte lgga ut den hr, men det var ltt att hitta.
Citera
2024-08-30, 12:11
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
Linda har fb, men finns inte mycket se dr, vljer att inte lgga ut den hr, men det var ltt att hitta.

Var den? Jag kunde inte hitta den i alla fall. Dessutom behver den inte innehlla mycket, rcker att man fr tag p den s man kan skicka mess till henne.
Citera
2024-08-31, 00:09
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Nej, det dr r frdomsfullt trams! De som deltar i NA gr det fr att det r en kul och spnnande grej.

han har frsts rtt. jag skiter i om de gamla kattkrringarna visar upp sin trashighet. men de yngre tjejerna som stller upp och visar fittan i tv sumpar sin framtid. "vlkommen till onlyfans".

lite annorlunda fr killarna, det ses mer som en spexig grej, men sdan r vrlden vi lever i.
Citera
2024-08-31, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
han har frsts rtt. jag skiter i om de gamla kattkrringarna visar upp sin trashighet. men de yngre tjejerna som stller upp och visar fittan i tv sumpar sin framtid. "vlkommen till onlyfans".

lite annorlunda fr killarna, det ses mer som en spexig grej, men sdan r vrlden vi lever i.
De yngre tjejerna som stller upp i sdana hr program r ju sjlvklart skamlsa o saknar sjlvrespekt och lskar uppmrksamhet allts precis samma typ av tjejer som sysslar med onlyfans o annan internet-prostitution.
Citera
2024-08-31, 00:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jajaja, men nu r det Michelles sociala medier vi vill hitta, hon har vl Ungerskt Instagram namn? kanske ett onlyfans konto?
Citera
2024-08-31, 13:18
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Mh! Ge fan i tjejerna! Om du nu tycker att dom r ckliga, s lt bli att titta p programmet istllet!

Och orakat r inte ckligt!
Senast redigerad av Kurt1 2024-08-31 kl. 13:27.
Citera
2024-08-31, 13:26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues

Nej, s r det inte. Jag var sjlv nra att medverka i frsta ssongen, men valde till slut att avst. Hade jag d allts varit "trasig" om jag hade varit med, men r "hel" istllet, eftersom jag inte r med?

Nej, yngre tjejer som visar fittan i tv sumpar absolut inte sin framtid. Mjligen kanske de begrnsar den, men de kanske nd inte vill ha med "moraltyper" att gra.
Citera
2024-08-31, 14:04
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Bra. Hon och dom andra har rtt att f vara ifred, och srskilt med tanke p den dr idioten som har ftt fr sig att sklla ut dom.
Senast redigerad av Kurt1 2024-08-31 kl. 14:08.
Citera
2024-08-31, 14:38
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jajaja, men nu r det Michelles sociala medier vi vill hitta, hon har vl Ungerskt Instagram namn? kanske ett onlyfans konto?

Varfr ungerskt? Om du menar hon som var med i avsnitt tre, s bor hon i Bulgarien.
Senast redigerad av Kurt1 2024-08-31 kl. 15:00.
Citera
2024-08-31, 15:39
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Var den? Jag kunde inte hitta den i alla fall. Dessutom behver den inte innehlla mycket, rcker att man fr tag p den s man kan skicka mess till henne.
Psykiskt sjuk lille vn? Rekommenderar att inte stalka kvinnor. Sk hjlp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in