2024-08-24, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaha, vid vilket moment i programmet nådde den detta aggregationstillstånd?
Tja, varför inte kolla på det? Jag har ju sett det.
Citera
2024-08-24, 14:41
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Vadfalls, jag trodde det var deras eget initiativ att ta in på hotell och att dom splittade notan, okay så det ingår i priset att som deltagare få bo på samma hotell, det är ju direkt brottsprovokation om att paren efter utekvällen ska gå hem och jamma

Dom släpper inte iväg "väljaren" och "vinnaren" så fort. Dom är då fortfarande en del av tv-programmet, och dom behövs för uppföljningen (sist i avsnitten) som brukar vara dagen efter.
Citera
2024-08-24, 15:51
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Tjejen som valde i avsnitt 3 var till utseendet den snyggaste hittills. Dock hade hon betydligt mindre bröst än vad det såg ut som när hon hade kläderna på. Gissar att det är pga hennes träning.

Jag gillar henne redan och då har jag än så länge bara sett henne några sekunder och med kläderna på.

Det är underbart att unga kvinnor deltar i Naked attraction. Det allra bästa är när alla deltagare är tjejer och unga och snygga. Det finns ett sådant gay-avsnitt av den tyska versionen, har jag för mig.
Citera
2024-08-24, 15:53
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej. Jag tycker att SVT redan har klivit över för många gränser, i reality-TV-showerna. Folk förstår inte alltid sitt eget bästa; de ser nte konsekvenserna av att delta i något sådant. Vissa har kanske väldigt barnsliga och kortsiktiga drömmar om att bli kända, bli modeller o.s.v.. Eller bara att "bli någon" när man har misslyckat med allt annat. Sedan hamnar det på nätet och blir kvar för alltid, och ligger i vägen både vid jobb- och partnersökande. TV exponerar trasiga människor, jag gillar det inte alls.

Jag kommer inte att titta på det.

Nu är detta några år sedan men kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2024-08-25, 07:45
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Nu är detta några år sedan men kunde inte sagt det bättre själv.

Nej, det där är fördomsfullt trams! De som deltar i NA gör det för att det är en kul och spännande grej.
Citera
2024-08-25, 10:49
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej. Jag tycker att SVT redan har klivit över för många gränser, i reality-TV-showerna. Folk förstår inte alltid sitt eget bästa; de ser nte konsekvenserna av att delta i något sådant. Vissa har kanske väldigt barnsliga och kortsiktiga drömmar om att bli kända, bli modeller o.s.v.. Eller bara att "bli någon" när man har misslyckat med allt annat. Sedan hamnar det på nätet och blir kvar för alltid, och ligger i vägen både vid jobb- och partnersökande. TV exponerar trasiga människor, jag gillar det inte alls.

Jag kommer inte att titta på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Nej, det där är fördomsfullt trams! De som deltar i NA gör det för att det är en kul och spännande grej.

Jo jag och Merwinna har full rätt att tycka detta är skit utan att bli påhoppade.
Citera
2024-08-25, 11:16
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jo jag och Merwinna har full rätt att tycka detta är skit utan att bli påhoppade.

Detta är ett debattforum och det är min fulla rätt att tycka och skriva att det som ni har skrivit är trams. Och om du nu pga detta känner dig påhoppad, så är nog Flashback inget för dig.
Senast redigerad av Kurt1 2024-08-25 kl. 11:21.
Citera
2024-08-27, 06:59
Medlem
Grilladoxfiles avatar
Inga namn på tjejerna? Insta? 😅
Citera
2024-08-27, 22:29
Bannlyst
Tjejer med tatueringar går bort direkt.
Citera
2024-08-27, 23:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns att se på Max.

Tjejen som valde i avsnitt 3 var till utseendet den snyggaste hittills. Dock hade hon betydligt mindre bröst än vad det såg ut som när hon hade kläderna på. Gissar att det är pga hennes träning.
Hon hade ganska chadig käklinje, en kvinnlig Gabriel Odenhammar tror jag vi alla tänkte när vi såg henne

Blev du? glad eller tjurig när hon sade sig vara polly.
Vad är poängen med att ställa frågor till dom 3 kvarvarande om man inte ställer samma frågor till alla!

Jo för att frågorna framstod anpassade efter person, varför annars fråga just det uppenbart omanligaste prospektet om han tycker att det är okay att hon är polly, naturligtvis beror det på att hon kan enbart tänka sig ha en så ful och omanlig trygg punkt i sin tillvaro om hon samtidigt kan få knulla en chad som kompensation, thai chi snubben som åkte först hade aldrig fått samma fråga.

Ja varför finns det jämförelsevis så få pollymän tro? tjejernas pollyamorösitet är mer en taktik än en läggning & existerar enbart beroende på vilket urval hon har, kvinnan vill både äta kakan och ha den kvar mellan att leva i trygghet och otrygghet/äventyr
Så tro aldrig på kvinnan som säger sig älska flera samtidigt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-27 kl. 23:41.
Citera
2024-08-27, 23:20
Medlem
Sett avsnittet med snubben som opererat in bröst?
Citera
2024-08-27, 23:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Hon hade ganska chadig käklinje, en kvinnlig Gabriel Odenhammar tror jag vi alla tänkte när vi såg henne

Blev du? glad eller tjurig när hon sade sig vara polly.
Vad är poängen med att ställa frågor till dom 3 kvarvarande om man inte ställer samma frågor till alla!

Jo för att frågorna framstod anpassade efter person, varför annars fråga just det uppenbart omanligaste prospektet om han tycker att det är okay att hon är polly, naturligtvis beror det på att hon kan enbart tänka sig ha en så ful och omanlig trygg punkt i sin tillvaro om hon samtidigt kan få knulla en chad som kompensation, thai chi snubben som åkte först hade aldrig fått samma fråga.

Ja varför finns det jämförelsevis så få pollymän tro? tjejernas pollyamorösitet är mer en taktik än en läggning & existerar enbart beroende på vilket urval hon har, kvinnan vill både äta kakan och ha den kvar mellan att leva i trygghet och otrygghet/äventyr
Så tro aldrig på kvinnan som säger sig älska flera samtidig

Vad hette den småkukade mörke mannen som blev bortvald tidigt? Han såg ut som en blattigare version av Rowan Atkinson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in