Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
Jag tycker inte att den här Kim gör rätt när han publicerar radio intervjun med Hank. Det hörs att Hank är utslagen. Det här hade "kim" kunnat hoppa över. Obs jag försvarar inte Hank. Men det här var onödigt.
Kan dock tycka att det är bra att man verkligen cementera barnknullare längst ner på samhällets botten där dom hör hemma. Kanske en framtida barnknullare tänker efter innan den ger sig i kast på sina böjelser. Man får helt enkelt trycka ner dom så djupt det går och samtidigt räddar man framtida offer.
Dessutom skulle Hank köpa Cider till en 14 åring, ville att hon skulle ta bild på sin "fiffi" men att det gick bra med trosorna på och dessutom utnyttja en 14 åring sexuellt --> Hank bryr sig inte om barnpronografibrott, våldtäckt och att köpa ut sprit till ett barn, vad är det för människa? Bara ett av brotten vore nog men Hank planerar att begå 3 brott.
Kim har gjort ett fantastiskt jobb och Hank förtjänar ingen tillit för det har han förbrukat för all framtid.
Edit: Kände med sympati för Hank i telefonintervjun men sen när jag tänkte till rationellt och logiskt hur allting ligger till så försvann den sympatin.