2024-08-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tycker det låter väldigt mycket som Hank. Kan inte heller se att man skulle kunna fejka samtalet sådär autentiskt. Det flyter på väldigt naturligt.
Det är Hank.
Citera
2024-08-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
4 inlägg ovan ditt.

danke såg nu.. ganska underhållande samtal..Är denna kim nån som vill driva med hank och sen lägga ut allt eller är han en "seriös" journalist där det läckt på nåt sätt.. Känns mer som alternativ 1 ja.. Ödets ironi, hank vill inte att det ska bli nå mer debatt kring honom.. men livet ville annorlunda..
Citera
2024-08-30, 19:57
Medlem
Dr.Katis avatar
"Dom ger sig på människor i en väldigt svår/svag situation"

Han(k) verkar vara helt jävla blåst, vem fan har satt dig i den ditt jävla mongo?!?

"Matolja i analen"
Citera
2024-08-30, 20:00
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
En tjej som kan antagas vara mamman till flickebarnet har kommenterat hejvilt på en av bilderna "ring mej" sedan 12 v tillbaka. Undrar om det var då konfrontationen skedde egentligen...

Va, vaddå? Fattar ingenting, vilka bilder?
Citera
2024-08-30, 20:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
danke såg nu.. ganska underhållande samtal..Är denna kim nån som vill driva med hank och sen lägga ut allt eller är han en "seriös" journalist där det läckt på nåt sätt.. Känns mer som alternativ 1 ja.. Ödets ironi, hank vill inte att det ska bli nå mer debatt kring honom.. men livet ville annorlunda..
Stämmer. Kims enda uppgift var att försöka få Hank att öppna sig för att pöbeln skulle få mer att gotta sig åt. En uppgift han utförde alldeles utmärkt. Vi som tydligen ingår i pöbeln flinar gott åt Hanks fortsatta misär.

"Jag vill inte att det blir en till tråd om mig nu, då sänker du mig ännu mer" sa Hank vädjande. Han ville inte att ett enda citat skulle komma fram. Resultat: HELA samtalet blir tillgängligt för allmänheten.

"De har ju inga studieskulder direkt. Det får man inte om man går en svetsarutbildning. Förstår du vad jag menar?" sa översittaren spydigt.

Ödets ironi.
Citera
2024-08-30, 20:39
Avslutad
Citat:
Stämmer. Kims enda uppgift var att försöka få Hank att öppna sig för att pöbeln skulle få mer att gotta sig åt. En uppgift han utförde alldeles utmärkt. Vi som tydligen ingår i pöbeln flinar gott åt Hanks fortsatta misär.

"Jag vill inte att det blir en till tråd om mig nu, då sänker du mig ännu mer" sa Hank vädjande. Han ville inte att ett enda citat skulle komma fram. Resultat: HELA samtalet blir tillgängligt för allmänheten.

"De har ju inga studieskulder direkt. Det får man inte om man går en svetsarutbildning. Förstår du vad jag menar?" sa översittaren spydigt.

Ödets ironi.

Hanks person är lyteskomik på hög nivå.
Citera
2024-08-30, 20:49
Medlem
Citat:

Ödets ironi.

Extra kul att intervjuaren lite generad erkände att inte heller han har några studieskulder 😊
Citera
2024-08-30, 21:00
Medlem
Citat:

Ödets ironi.

Hela Hanks historia/liv känns som en parodi. Sen lita på en okänd människa där man öppnar upp sig under 37 minuter och bjuder på citat efter citat, kan inte tro det är sant. Hank känner skam, hade han inte gjort det så hade detta inte blivit så stort och Hank hade mått bättre. Men nu känner Hank skam, han vet att han har gjort fel. Och av alla snart 500 gäddor så är Hank en av dom man kommer ihåg allra bäst. Så även om Hank glömmer så gör inte alla andra det.
Citera
2024-08-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Hanks person är lyteskomik på hög nivå.

Påminner mycket om karaktären Rudolf i Sune.
Citera
2024-08-30, 21:05
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Det låter som en äldre bruten man, äldre och skrovligare än Hank.
Samtalet flyter dock på, absolut.

Men, du är bossen i den här tråden Hasse, så jag lägger mig platt!

Synd bara att samtalet inte berörde hans faktiska skuld och uppsåt i frågan.
"Matolja i analen"

Det jag reagerade är att matolje-Hank försökte antyda att han varit på krogen med Patrik i ungdomen.
Deeeet tvivlar jag starkt på...
Citera
2024-08-30, 21:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Extra kul att intervjuaren lite generad erkände att inte heller han har några studieskulder 😊
Lik förbannat står Hank fast vid att intervjuaren "verkar ha något bakom geniknölarna, inte bara ett fint ansikte". Hur fan skulle han ha kunnat göra den bedömningen efter att ha fått ett fåtal frågor under en halvtimme där han själv snackat 98 % av tiden. Han litar något enormt på sin urusla magkänsla. Ja, han är verkligen usel på att läsa av människor.
Citera
2024-08-30, 21:15
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PloppLoella
I senaste konfrontationen så handlar det om ett peddo som försökt knivmörda sin kollega och suttit på rättspsyk i flera år. Och som dessutom verkar vara drogad vid tillfället. Du kanske är bekväm med att gå dit i badbyxor, men det är nog varken Dumpen, Lamotte eller polisen.
'

vad dillar du om? Polisen går dit oavsett utan skyddsväst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in