2024-08-30, 16:16
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tycker inte att den här Kim gör rätt när han publicerar radio intervjun med Hank. Det hörs att Hank är utslagen. Det här hade "kim" kunnat hoppa över. Obs jag försvarar inte Hank. Men det här var onödigt.

Det är det roligaste telefonsamtalet jag hört sedan Hassan gick i P3. Tuten i början gav nostalgi...
Citera
2024-08-30, 16:23
Medlem
Citat:
Jag tycker inte att den här Kim gör rätt när han publicerar radio intervjun med Hank. Det hörs att Hank är utslagen. Det här hade "kim" kunnat hoppa över. Obs jag försvarar inte Hank. Men det här var onödigt.

Tror inte att det är Kim som publicerat intervjun här utan någon annan som olovligen gjort det.
Senast redigerad av AlfridaAlfrida 2024-08-30 kl. 16:33.
Citera
2024-08-30, 16:58
Medlem
Crankyshake2s avatar
Banjo gäddan taxerade endast 10 200 kr förra året. Låter ju orimligt
Citera
2024-08-30, 17:42
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Banjo gäddan taxerade endast 10 200 kr förra året. Låter ju orimligt

Socialbidrag är förklaringen.
Citera
2024-08-30, 17:48
Medlem
Citat:

Kan dock tycka att det är bra att man verkligen cementera barnknullare längst ner på samhällets botten där dom hör hemma. Kanske en framtida barnknullare tänker efter innan den ger sig i kast på sina böjelser. Man får helt enkelt trycka ner dom så djupt det går och samtidigt räddar man framtida offer.

Dessutom skulle Hank köpa Cider till en 14 åring, ville att hon skulle ta bild på sin "fiffi" men att det gick bra med trosorna på och dessutom utnyttja en 14 åring sexuellt --> Hank bryr sig inte om barnpronografibrott, våldtäckt och att köpa ut sprit till ett barn, vad är det för människa? Bara ett av brotten vore nog men Hank planerar att begå 3 brott.

Kim har gjort ett fantastiskt jobb och Hank förtjänar ingen tillit för det har han förbrukat för all framtid.

Edit: Kände med sympati för Hank i telefonintervjun men sen när jag tänkte till rationellt och logiskt hur allting ligger till så försvann den sympatin.
Senast redigerad av Olle-Johnny 2024-08-30 kl. 17:52.
Citera
2024-08-30, 18:44
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Tror inte att det är Kim som publicerat intervjun här utan någon annan som olovligen gjort det.
Självklart är det så. Men det är ändå stor komik att "Kim" lägger upp hela samtalet direkt i någon obskyr chatgrupp där man hånar och skrattar åt de uthängda. Och detta bara minuter efter att Hank uttryckt att han "litar på dig nu, verkligen litar på dig". För övrigt är det ju korrekt att Hank inte uttrycker någon som helst ånger. "Det var de som sökte upp mig. Jag ville ju inte ens prata med dem." säger han om P&S. Fast vänta, va? Alltså, vad är det för jävla kommentar. Självklart var det de som kom till platsen där han planerat att möta en minderårig tjej. Hallå dumskalle liksom, hela poängen är ju att du blev konfronterad.

Nä, man kan lugnt konstatera att Hank inte stärkte sina aktier. Han framstår bara som en godtrogen och självgod skrävlare som inte kan hålla käften. Eller som morsan brukar säga, en "käften-går-gubbe". Han förmedlar knappast en "nyanserad bild" genom att kalla Patrik för mediahora istället för att försöka inse att han betett sig jävligt illa själv.
Citera
2024-08-30, 18:44
Medlem
Dr.Katis avatar
https://gofile.io/d/8ttzfG

Jag tycker inte det låter som Hank, är vi säkra på att så är fallet?
(Har lyssnat 7 minuter)
Citera
2024-08-30, 18:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://gofile.io/d/8ttzfG

Jag tycker inte det låter som Hank, är vi säkra på att så är fallet?
(Har lyssnat 7 minuter)
Tycker det låter väldigt mycket som Hank. Kan inte heller se att man skulle kunna fejka samtalet sådär autentiskt. Det flyter på väldigt naturligt.
Citera
2024-08-30, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Det rödmarkerade, vad menas med det?

Att folk erbjudit sig att "märka" Dumpens representanter? Finns det alltså folk som, mot betalning, erbjuder sig att misshandla t.ex. Sara o Patrik?

Hursomhelst dumförklarar han sig själv när han ser ner på svetsare, o påstår att de inte kan vara smarta. Finns många smarta, men som istället valt att jobba direkt efter gymnasiet.

EDIT: Blev han lurad på samtalet eller visste han att det spelades in o sen "läckte"?

Han vet om att det spelas in men litar av någon outgrundlig anledning på den anonyma person som ringt honom, och tror att det inte kommer offentliggöras.

Det där om att personer skulle kontaktat honom och erbjuda honom att mot betalning ge sig på Dumpen är väl antingen en lögn, eller så är det ytterligare någon som har drivit med Hank och kanske försökt lura honom på pengar eller locka honom i en fälla.

Lite konstigt hur han tror sig vara intelligent och även ser ner på andra, till exempel svetsare eller personer på nätet och tror sig vara förmer än dem.

Det sagt så tycker jag nog att man bör låta honom vara i fred nu. Det är bra om personer i hans omgivning har koll på honom så att han absolut inte kan utsätta någon minderårig för något. Men att driva honom in i galenskap för att få sig ett gott skratt tycker jag inte man bör göra.
Citera
2024-08-30, 19:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tycker det låter väldigt mycket som Hank. Kan inte heller se att man skulle kunna fejka samtalet sådär autentiskt. Det flyter på väldigt naturligt.
Det låter som en äldre bruten man, äldre och skrovligare än Hank.
Samtalet flyter dock på, absolut.

Men, du är bossen i den här tråden Hasse, så jag lägger mig platt!

Synd bara att samtalet inte berörde hans faktiska skuld och uppsåt i frågan.
"Matolja i analen"
Citera
2024-08-30, 19:15
Medlem
Citat:

Vart kan jag hitta denna intervju? mvh
Citera
2024-08-30, 19:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Vart kan jag hitta denna intervju? mvh
4 inlägg ovan ditt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera