Citat:
Tror det blir lite skevt att se saker i svart eller vitt.
Jag tror absolut att avundsjuka finns med i bilden men absolut inte i den mån du vill få det till.
Och så värst fula är varken M eller R. R verkar ju knappt bry sig så mycket om sitt utseende för hon är inte speciellt sminkad på de bilder jag sett, inte heller Soso. R och S använder inte heller speciellt mycket filter på sina bilder. Det gör däremot M och E, liksom att de är väldigt sminkade på de bilder jag sett. Av den anledningen tror jag inte att R och S ville mörda E för att de var så otroligt avundsjuka, möjligen M då. Jag tror att både R och S bryr sig mer om exempelvis heder framför att döda ngn pga avundsjuka (utseende). Sen tror jag ordet hora tog skruv på M och R om de sålde sig till gubbar.
Sen var det ganska längesen som Kardashian var idealet för unga tjejer.
Varifrån har du fått att E skulle ha kallat ngn för hora en gång?
Jag tror efter utlåtandet i p7an att M efter RPU kommer anses lida av allvarlig psykisk störning pga allt hon varit med om under uppväxten och döms till vård med SUP.
Jag tror absolut att avundsjuka finns med i bilden men absolut inte i den mån du vill få det till.
Och så värst fula är varken M eller R. R verkar ju knappt bry sig så mycket om sitt utseende för hon är inte speciellt sminkad på de bilder jag sett, inte heller Soso. R och S använder inte heller speciellt mycket filter på sina bilder. Det gör däremot M och E, liksom att de är väldigt sminkade på de bilder jag sett. Av den anledningen tror jag inte att R och S ville mörda E för att de var så otroligt avundsjuka, möjligen M då. Jag tror att både R och S bryr sig mer om exempelvis heder framför att döda ngn pga avundsjuka (utseende). Sen tror jag ordet hora tog skruv på M och R om de sålde sig till gubbar.
Sen var det ganska längesen som Kardashian var idealet för unga tjejer.
Varifrån har du fått att E skulle ha kallat ngn för hora en gång?
Jag tror efter utlåtandet i p7an att M efter RPU kommer anses lida av allvarlig psykisk störning pga allt hon varit med om under uppväxten och döms till vård med SUP.
Jag tar ingenting du säger på allvar med din posthistorik i tråden.
Finns noll backning för att just du sitter inne med objektiva fakta om vad sanningen är.
Rent larv att hon skulle få rättspsykiatrisk vård pga våldtäkt i barndomen.
R och M är groteskt fula tjejer, feta också. De är bara 13-15 år när det är rätt naturligt att vara söt, precis som kattungar, valpar osv. Men de är fula redan nu och det kommer bara gå ut för.
Och allt fett lägger sig på magarna och under hakorna. Förstå vilket öde när det enda såna puckon bryr sig om är sitt utseende och killar.