Citat:
Ursprungligen postat av
Mysterietlever
Jag har försökt med Tinder men dom man matchar med är fruktansvärt tråkiga och oengagerade. Jag är väldigt social och inte alls svår att föra en konversation med men om det är enkelriktat så tröttnar jag. Ärligt talat så för några årsen när jag hade Tinder så var det inte alls såhär, 90% av matchningarna var väldigt sociala och på med att vilja träffas. Nu är 99,9% raka motsatsen. Jag tänker inte sitta och slicka någon i röven för att få till en dejt.
Sen har jag inte uteslutet jobbet helt, jag vill HELST inte träffa någon där då jag tidigare gjort det och vet vilket onödigt drama det kan medföra om saker och ting inte funkar.
Ok men det är fortfarande du som har begränsat dig själv genom att ruttna hemma. Hur har du tänkt att du ska träffa någon på det sättet?
Vill du inte tindra och undvika jobbet så får du hitta andra alternativ. Gymmet, kompiskretsen, vänners vänner, vänners vänners vänner, nån hobby, kurs eller aktivitet, krogen och då behöver det inte automatiskt innebära proppade nattklubbar med dyngraka människor, utan det kan lika gärna innebära nån nice uteservering, bar eller whatever.