Citat:
Ursprungligen postat av
PyjamasXL
Okej, är det på så vis så är jag inte intresserad av att träffa någon. Jag är mer av en människokännare och det måste finnas nån slags kemi mellan mig och min kvinna. Utan kemi, utan bara ta någon och försöka bygga ett förhållande från scratch utan grund tror jag är för svårt för min del, men funkar säkert för vissa att göra så. - Bara ljuga ihop någon profil på en dating-site och ta första bästa kvinna som nappar då ju, och försöka bygga därifrån oavsett hur hon ser ut. Min kvinna behöver absolut inte anses vara snygg av andra. Jag kan tända på ett utréende
som absolut inte passar min polare och vice versa.
Jag säger bara sanningen utifrån en kvinnans perspektiv som är ganska populär på marknaden och sett hur det går till men för all del så funkar jag inte heller på det viset utan vill ha personkemi och därför valt en halv fransman/svensk som jag gifte mig med för 14 år sen.
Betyder ju inte att han inte mindre eller mer försöker behålla mig som sin fru. Jag tjänar mina egna pengar men han beter sig som en gentleman med att bjuda på middagar, köpa massa dyra smycken osv. Han vet ju hård marknaden är därute men den är mycket hårdare i Frankrike.
Här sitter massa män på appar och väntar dag in och dag ut på att få napp medan i Frankrike går det 1000 personer i verkligheten på en kvinna trots att hennes man går bredvid.
Han var ju tvungen att hålla mig i handen så illa som han såg att det blev och det handlar väl inte om att det ska vara så men marknaden är hård och tuff därute med massa män som erbjuder allt möjligt för att bli valda.
Ju mer jag kommer ifrån Sverige desto mer erbjuder män sina liv för att bli valda. Ganska sorgligt men det så det ser ut.
Hans bror valde exempelvis en tjej som precis kommit ifrån Tunisien till Sverige. Sjävklart kristen men jag tror att deras franska sida gynnat deras förmåga att vara charmiga och sociala att locka kvinnor till sig.
Man kan inte vara leta i en hörna eller tro att något mirakel kommer hända.