2024-08-28, 01:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -big kahuna-
Det finns bra matchmakingsajter (typ e-darling, elitsinglar) som funkar riktigt bra. De är inte som Tinder där du kan swajpa 300 pers om dagen. Du matchas med kanske 5 pers om dagen efter din peronlighet och preferenser. Både jag själv och flera av mina vänner har träffat sina partners/fruar där. Lycka till

Ah okej! Tack för tipset jag har aldrig hört talas om dessa innan. Ska kika närmare på det!
Citera
2024-08-28, 02:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnynator
Fattar. Du kan försöka lite mer på ställen där folk ses för att ta nån öl/drink snarare än att supa. Kanske något ställe där folk drar på en AW eller liknande? Annars är det helt upp till dig och hur du är som person. Kan du föra en konversation på ett bra sätt utan att uppfattas som klängig eller ett creep så är det aldrig fel att bara gå fram till någon som du tycker ser bra ut som sagt. Kan vara på gatan, på ICA eller vart som helst egentligen. Nätdating är svårt, framförallt för genomsnittliga män. Finns massvis med studier på hur lätt det är för tjejer på datingappar jämfört med killar. I ditt fall så hade jag tvingat mig själv in i sociala situationer där det finns en chans att prata med nya människor

Jag har inga problem med att föra en konversation då jag är extremt social och har lätt för att prata, problemet för mig nu är att jag inte hittar någon funtad. Dom som går i min skola är 10 år yngre, 10 år äldre eller så kan dom varken prata svenska eller engelska, därav backar jag att träffa någon via skolan.
Jag har växt ifrån att gå ut på krogen men jag gissar mer och mer att det är den enda chansen som finns då nätdejting inte heller ger något resultat längre.
Citera
2024-08-28, 06:48
Moderator
pbos avatar
OT och tjafs raderat. Vill ni chatta finns bättre ställen. Här får ni hålla er till ämnet.

/mod
Citera
2024-08-28, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterietlever
Det har varit via gemensamma vänner, skola, jobb eller dejtingappar.

Mitt råd till Mysterietlever är att du ska välja ut en person som du vet att du vill ha. Sen använder du din fantasi och kör hundra procent tills personen blir kär i dig.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in