2024-08-27, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag skriver om vad vi alla kan se.
Du skriver vad alla i sekten bör tro.

På 90-talet kunde man se himlen utan lagret av partiklar som idag är som ett extra lager av moln som gör att himlen syns mest ovanför ens huvud, men den blå himlen blir mindre synligt ju mer snett man kollar genom atmosfären.. så igår syndes inget blått alls vid horisonten där vanliga moln ligger mitt i en sörja av partiklar som blockerar allt blått.. och så var det inte på 90-talet.

Jo, det var det visst det! Slöjmoln, cirrusmoln, dis och dimma har funnits så länge det har funnits väder på jorden. Det är något vi alla kan se, inget som "alla i en sekt ska tro". (Du tillhör däremot en liten sekt som har förläst sig på Uppenbarelseboken och tror på galenskaperna där )

Har du inget bättre att komma med än att skriva samma lögn och dravel en gång till?
Senast redigerad av pewana 2024-08-27 kl. 09:43.
Citera
2024-08-27, 09:51
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Jo, det var det visst det! Slöjmoln, cirrusmoln, dis och dimma har funnits så länge det har funnits väder på jorden. Det är något vi alla kan se, inget som "alla i en sekt ska tro". (Du tillhör däremot en liten sekt som har förläst sig på Uppenbarelseboken och tror på galenskaperna där )

Har du inget bättre att komma med än att skriva samma lögn och dravel en gång till?

Inte fan ligger väl dis och dimma i atmosfären eller stratosfären?

Är detta också nå nytt?

Kvarliggande dimma i atmosfären?
Citera
2024-08-27, 10:39
Medlem
Citat:
Jag skriver om vad vi alla kan se.
Du skriver vad alla i sekten bör tro.

På 90-talet kunde man se himlen utan lagret av partiklar som idag är som ett extra lager av moln som gör att himlen syns mest ovanför ens huvud, men den blå himlen blir mindre synligt ju mer snett man kollar genom atmosfären.. så igår syndes inget blått alls vid horisonten där vanliga moln ligger mitt i en sörja av partiklar som blockerar allt blått.. och så var det inte på 90-talet.

Så du har fått för dig att soldis och cirrusmoln är ett nytt fenomen? Det är det inte.

Citat:

Är detta också nå nytt?

Nej ditt pucko. Molnbildning och dimma i atmosfären är inte något nytt.

Du är så okunnig och dåligt påläst att man häpnar. Du vet inte vad contrails är, du vet inte var och hur moln bildas, du vet inte vad atmosfären är och du tror att soldis är ett nytt fenomen. Vad fan gör du i den här tråden?
Citera
2024-08-27, 10:43
Medlem
Citat:

Är detta också nå nytt?

Jo, men framförallt ligger cirrus- och slöjmoln där.
Läs vad jag skriver och försök förstå budskapet (om du har den fattningsförmågan) i stället för att hänga upp dig på enstaka ord!
Citera
2024-08-27, 11:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du har fått för dig att soldis och cirrusmoln är ett nytt fenomen? Det är det inte.

Nej ditt pucko. Molnbildning och dimma i atmosfären är inte något nytt.

Du är så okunnig och dåligt påläst att man häpnar. Du vet inte vad contrails är, du vet inte var och hur moln bildas, du vet inte vad atmosfären är och du tror att soldis är ett nytt fenomen. Vad fan gör du i den här tråden?

Skriver vad jag vet om chemtrails och utomjordingarna som ser människor som boskapsdjur.

Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Jo, men framförallt ligger cirrus- och slöjmoln där.
Läs vad jag skriver och försök förstå budskapet (om du har den fattningsförmågan) i stället för att hänga upp dig på enstaka ord!

Vad har du för budskap till mig?

Ditt budskap är att ledningen hade berättat om chemtrails om dom fanns, så baserat på det istället för vad vi alla ser bakom flygplanen.. så säger du med säkerhet att 90-talet hade streckfyllda skyar fast fotografier från den tiden säger annat.
Citera
2024-08-27, 11:29
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Skriver vad jag vet om chemtrails och utomjordingarna som ser människor som boskapsdjur.

Ditt budskap är att ledningen hade berättat om chemtrails om dom fanns, så baserat på det istället för vad vi alla ser bakom flygplanen.. så säger du med säkerhet att 90-talet hade streckfyllda skyar fast fotografier från den tiden säger annat.

Jasså, konstigt då denna länken visar på massa bilder bakåt i tiden med kondenstrimmor även 90 talet.

https://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

En sökning på historical contrail images ger dig bilder från 1940 talet och framåt!
Citera
2024-08-27, 11:45
Medlem
Citat:

Vilka är de utomjordingar som ser människor (inkl mig) som boskapsdjur?

Kvarliggande contrails har jag själv sett varje år sedan flera decennier, de finns på fotografier och beskrivs i meteorologiböcker sedan 1940-talet. Det vimlar av länkar till sådant i den här tråden. Så på den punkten pratar du skit. Också.
Citera
2024-08-27, 12:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nähä, det var kranvatten som gjorde mig så paranoid att jag tvingades börja dricka rent vatten, även kallat destillerat.

[…]

Du vet alltså att du har en paranoia. Försök dra rätt slutsatser av den insikten.
Citera
2024-08-27, 12:18
Medlem
Odovacers avatar
Citat:

Är detta också nå nytt?

Stratosfären är en del av atmosfären. Atmosfären består av fem skikt varav stratosfären är ett. Som vanligt har du absolut ingen aning om vad du pratar om och saknar fullständigt självinsikt.
Citera
2024-08-27, 16:36
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Jag har stöd för allt jag hävdar.
JA MEN PRESENTERA DESSA DÅ!!!! Vad väntar du på. Sätt i gång. Du har ju sida upp och sida ner med påståenden du släppt. Presentera stöd för dem!
Citera
2024-08-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Måste de släppa ut flygbränsle? Kan du styrka ditt påstående att de skulle släppa ut "flygbränsle"?

Idioẗi - misch-masch - chemtrailstroende - dumvideo ... kallar du det argument?
Läs bakåt i tråden! Där finns svaren.
Citera
2024-08-27, 21:27
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Måste de släppa ut flygbränsle? Kan du styrka ditt påstående att de skulle släppa ut "flygbränsle"?

Idioẗi - misch-masch - chemtrailstroende - dumvideo ... kallar du det argument?
Om ett flygplan måste nödlanda strax efter start då det är fulltankat så kan det vara för tungt för att landa säkert och då måste de släppa ut bränsle för att komma ner till tillåten landningsvikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in