Citat:
Ursprungligen postat av
pewana
Det där är antagligen typiskt dravel för någon som har förläst sig på Uppenbarelseboken och blivit knäpp. Vilket är just vad du är!
Utomjordingar finns alltså här och styr på jorden. Om de har sprayat i 24 år för att "tranformera" atmosfären – hur kan den då fortfarande ha samma sammansättning som tidigare (undantag koldioxid)?
Om de har sprayat i 24 år för att blockera solljuset – hur kan då solskenet på jorden ha samma styrka som tidigare?
Det där är bara två exempel som visar vilket dravel du slänger ur dig.
Jag ser att du på ETT ställe har lyckats stava "streck" rätt. Är du kanske på väg att begripa vad "nano" är också?
Du är alltså en icketroende forskare som har testat sammansättningen och ljusstyrkan i atmosfären.
Imponerande!
För du är väl inte här och skriver vad du tror?
Igår var det soligt.. men mitt på dagen var inte himlen mörkt blå, speciellt inte om man kollar mot horisonten där chemtrail lagret är tjockt och syns som typ dimma som gör att blå himmel syns endast rakt upp men inte på andra ställen än just rakt upp där lagret av chemtrails är som tunnast, och vi kan fortfarande se lite himmel.. men det är inte längre en 90-tals himmel som vi ser.
På 90-talet fanns inte massa kvarliggande streck. Himlen var djupt blå bakom molnen.
Idag syns molnen mitt bland ett lager av "chemtraildimman" som gör att himlen inte är synlig längre, och om den syns så är den så ljusblå.. att om du såg 90-talets djupblåa sommarhimmel så hade du trott att du var utomjordisk.