2024-08-26, 18:00
Medlem
Hittar inte åt BB-samarbetet från i går.. var finns det ?
Citera
2024-08-26, 18:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21
Hittar inte åt BB-samarbetet från i går.. var finns det ?

Det har väl gått 24 timmar. Hon lade bara på stories.
Citera
2024-08-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det är ändå fint att de haft en fin helg. Det är bra för dem att vara nere hos K mamma och få lite normalitet. De är ute och får frisk luft, L får leka och uppleva saker, se solen, äta ordentlig mat jag tror inte hon sitter framför någon skärm många minuter. H lär sig lite hur det ska vara och kanske får hon med sig lite hem.

Men tyvärr faller hon tillbaka när hon kommer hem i sin bunker. De borde flytta så fort det går. Starta om någonstans där de har tillgång till utemiljö som lockar och stöd av människor som kan hjälpa. Jag tror inte hon kan bryta detta mönster så länge hon bor kvar i Smålandsstenar och går i samma gamla fotspår.

Äta ordentlig mat vet jag inte, ser ut att bli massa skit även där, ialla fall så fort dom är ute och äter. Men i övrigt tror jag också det är bra, framför allt för Lars, att dom håller till nere hos Kebabens mamma. Verkar ju som du säger att dom är ute och rör sig betydligt mer och att Lars både får frisk luft och lek utomhus när dom är där.
Tråkigt att dom snart ska tillbaka till den instängda lägenheten med nedrullade persienner…
Citera
2024-08-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är lite lustigt. Det borde ju gå snabbare att skicka direkt till story istället för att klippa ihop en film som ändå sällan blir bra.

Fattar inte heller varför hon håller på så. Man vill ju veta vad som händer i realtid, det är ju själva grejen med stories. Lika märkligt varje gång hon berättar vad de ska göra och så kommer det en reel på samma sak tre dagar senare. Men hennes filmer brukar ju vara extremt klippta, så hon kanske inte lyckas filma en 15 sekunders snutt utan att något gått snett som hon kan publicera direkt utan måste redigera först. Men ja heja sl. Uppskattat influenser där man får följa med i realtid under dagen mycket mer.
Citera
2024-08-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Äta ordentlig mat vet jag inte, ser ut att bli massa skit även där, ialla fall så fort dom är ute och äter. Men i övrigt tror jag också det är bra, framför allt för Lars, att dom håller till nere hos Kebabens mamma. Verkar ju som du säger att dom är ute och rör sig betydligt mer och att Lars både får frisk luft och lek utomhus när dom är där.
Tråkigt att dom snart ska tillbaka till den instängda lägenheten med nedrullade persienner…
Fast jag tror L har ätit hos farmor när H och K var ute på vift. Sen har hon säkert fått något hemlagat varje dag och ordentlig frukost och mellanmål.
Citera
2024-08-26, 22:00
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Fast jag tror L har ätit hos farmor när H och K var ute på vift. Sen har hon säkert fått något hemlagat varje dag och ordentlig frukost och mellanmål.

Kanske det bästa som hänt Lars och Hanna, att få flytta hem till Kebabens mamma och få en realitycheck.
Citera
2024-08-27, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kanske det bästa som hänt Lars och Hanna, att få flytta hem till Kebabens mamma och få en realitycheck.

Han verkar ha fått en sundare uppväxt än Hanna. Ska vara skåningar till det 🤪
Citera
2024-08-27, 10:42
Medlem
Citat:
Precis, det tror jag också. Han har en normal familj, jag börjar undra hur H har växt upp. Eller så är det bara så att det är något med henne som inte är friskt.
Citera
2024-08-27, 11:30
Medlem
Citat:
Nu är ju Kebabens mamma från Småland. Men det kanske spelar roll om man är uppvuxen i Skåne.
Citera
2024-08-27, 12:53
Avslutad
Ett miljöombyte kanske skulle göra familjen gott men jag hoppas de verkligen tänker igenom allt inför att eventuellt flytta till Malmö. Kollar upp områden med förskolor, ser över jobbmöjligheter osv. Och att de inser att det då blir längre till Hs mamma. Och kanske till Ls grav? (Jag vet inte var den är).
Citera
2024-08-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Ett miljöombyte kanske skulle göra familjen gott men jag hoppas de verkligen tänker igenom allt inför att eventuellt flytta till Malmö. Kollar upp områden med förskolor, ser över jobbmöjligheter osv. Och att de inser att det då blir längre till Hs mamma. Och kanske till Ls grav? (Jag vet inte var den är).
L:s grav ligger i Broaryd 1 mil väster om Smålandsstenar.
Citera
2024-08-27, 14:56
Medlem
Helt tyst från Smålandsstenar idag!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här