2024-09-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Mamman fyllde väl 50 i våras när dom firade på restaurang! Det verkar inte vara hennes bror eller sambo heller. Kanske Kebabens mormor eller morfar?

Kanske. Det verkar förbli en hemlighet 😂
Citera
2024-09-15, 08:58
Medlem
Kan de vara så att dom firat Lars redan innan hon fyller? För att de blir sååååå stressigt när dom kommer hem från Turkiet?
Citera
2024-09-15, 11:08
Medlem
Har H börjat värna om Ls integritet eftersom hon knappt visar hennes ansikte nu? Bra förvisso om hon är konsekvent i det beslutet.

Men det hade ju varit på sin plats med en liten text, typ "nu när L börjar bli lite större så känns det inte rätt att visa hennes ansikte då jag vill värna om hennes integritet".
Citera
2024-09-15, 11:09
Medlem
Ska hon börja bry sig om Lars integritet några dagar igen nu? 😂 Då får vi se hur länge det håller denna gången. Jag gissar på en vecka max.
Citera
2024-09-15, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Ska hon börja bry sig om Lars integritet några dagar igen nu? 😂 Då får vi se hur länge det håller denna gången. Jag gissar på en vecka max.
Ja hon kommer inte fixa att vara konsekvent på det, dom var väl och spelade in ett samarbete med L i fredags så vi får väl se om ansiktet visas där. Det finns en del influencer som visar väldigt mycket av sina barn, men som är väldigt noga med att aldrig ha med dom i sina samarbeten och det lyckas dom väldigt bra med. Det går faktiskt att göra samarbete med produkter för barn utan att för den skull visa upp barnet, men det fattar nog inte Hanna!
Citera
2024-09-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja hon kommer inte fixa att vara konsekvent på det, dom var väl och spelade in ett samarbete med L i fredags så vi får väl se om ansiktet visas där. Det finns en del influencer som visar väldigt mycket av sina barn, men som är väldigt noga med att aldrig ha med dom i sina samarbeten och det lyckas dom väldigt bra med. Det går faktiskt att göra samarbete med produkter för barn utan att för den skull visa upp barnet, men det fattar nog inte Hanna!

Det är nog en hel del som flyger över huvudet på HT, bla. betydelsen av ordet konsekvent…
Citera
2024-09-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Kan de vara så att dom firat Lars redan innan hon fyller? För att de blir sååååå stressigt när dom kommer hem från Turkiet?

Det tror jag verkligen inte. Hennes kalas ska väl mjölkas i minst en månad. Hanna har ju inget annat content att bjuda på.
Citera
2024-09-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Det tror jag verkligen inte. Hennes kalas ska väl mjölkas i minst en månad. Hanna har ju inget annat content att bjuda på.
Ja hon har väl redan varit ute minst tre ggr för att köpa kalaspynt till det. Hur mycket pynt kan man behöva? Lite ballonger, servetter och tårtljus...det borde väl räcka till en ettåring. Dessutom har hon skickat en hel bunt med inbjudningskort så det verkar bli ett stooort kalas!
Citera
2024-09-15, 19:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna tar Lars till parken. Lars har bara strumpor på sig, inga skor. Hanna vill bara göra parkcontent, Lars är inte där för att leka..
Citera
2024-09-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna tar Lars till parken. Lars har bara strumpor på sig, inga skor. Hanna vill bara göra parkcontent, Lars är inte där för att leka..
Hon har köpt både sandaler, gympadojjor och nån vinterdojjor och ändå går hon till lekparken med bara strumpor.
Så nej, jag tror som du. Hon är inte där för Lars skull. Så himla korkat 🙄
Citera
2024-09-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon har köpt både sandaler, gympadojjor och nån vinterdojjor och ändå går hon till lekparken med bara strumpor.
Så nej, jag tror som du. Hon är inte där för Lars skull. Så himla korkat 🙄
Det är kallt i luften också. Man kan ju åtminstone ha sockor ovanpå om barnet sliter av skorna.
Citera
2024-09-15, 20:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Apropå den oklara födelsedagen, kan det varit den som föddes för tidigt? Med tanke på att Hanna tänder ljus vid hans tavla..

Eller har jag blivit knäpp som ens tror att man firar en sådan dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in