Citat:
Ursprungligen postat av
Skippan123
Det är ändå fint att de haft en fin helg. Det är bra för dem att vara nere hos K mamma och få lite normalitet. De är ute och får frisk luft, L får leka och uppleva saker, se solen, äta ordentlig mat jag tror inte hon sitter framför någon skärm många minuter. H lär sig lite hur det ska vara och kanske får hon med sig lite hem.
Men tyvärr faller hon tillbaka när hon kommer hem i sin bunker. De borde flytta så fort det går. Starta om någonstans där de har tillgång till utemiljö som lockar och stöd av människor som kan hjälpa. Jag tror inte hon kan bryta detta mönster så länge hon bor kvar i Smålandsstenar och går i samma gamla fotspår.
Äta ordentlig mat vet jag inte, ser ut att bli massa skit även där, ialla fall så fort dom är ute och äter. Men i övrigt tror jag också det är bra, framför allt för Lars, att dom håller till nere hos Kebabens mamma. Verkar ju som du säger att dom är ute och rör sig betydligt mer och att Lars både får frisk luft och lek utomhus när dom är där.
Tråkigt att dom snart ska tillbaka till den instängda lägenheten med nedrullade persienner…