2024-08-26, 22:47
Medlem
greta75s avatar
Lamotte lyckades med sin uppgift att bli mer relevant för att få fart på swishen, det måste man ge honom.

Det var säkerligen värt det att bli nedbrottad och omhändertagen av polisen.

Skall bli kul att se filmerna. Inte ett slag säger vänsterpartisten att har utdelat.
Citera
2024-08-26, 22:48
Medlem
Stämmer det för övrigt att Kristofer Lundberg är en cuck som konverterat till islam?
Citera
2024-08-26, 22:49
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Man undrar verkligen vad fan polisen håller på med.
Och varför polisen lät någon tjuv stjäla Lamottes mobiltelefon är en jävligt bra fråga, och polisen vet inte vad han ska svara. Det säger fan allt. Och vad gör Kristofer Lundberg där? Varför har polisen inte tagit hand om honom. Har han helt plötslig blivit polisens hjälpreda?
Det här verkar vara ett extremt illa utfört ingripande av polisen. Nu vill vi se filmerna från de kameror som polisen talar om!!!!!!

Att polisen redan vid ingripandet säger att det finns kameror på platsen tycker jag ändå stärker Joakim Lamottes version om att polisen har händelsen på film och att den styrker hans version. Många i den här tråden har ifrågasatt ifall polisen kan få tag i filmen inom några timmar på en söndag.
Citera
2024-08-26, 22:51
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Vet inte om detta klipp blivit publicerat i tråden än? Men här är ett litet klipp när Joakim Lamotte ligger på marken med två poliser över sig:

https://streamable.com/tvgvme

Detta klipp publicerade Kristofer Lundberg på Facebook.

Ser ju ut som att han har ett litet märke/sår i pannan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kan du länka till hans erkännande?

Kika på hans instagram där tar han upp hur han fick Lamotte att smaka asfalt.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Lamotte lyckades med sin uppgift att bli mer relevant för att få fart på swishen, det måste man ge honom.

Det var säkerligen värt det att bli nedbrottad och omhändertagen av polisen.

Skall bli kul att se filmerna. Inte ett slag säger vänsterpartisten att har utdelat.

Men samtidigt hävdar kommunisten att han blivit utsatt för våld. Lol.
Citera
Medlem
CrackerPowers avatar
-
KL är en psykopat och terrorromantiker
https://x.com/tristanblumen/status/1...823365720?s=46
Citera
2024-08-26, 22:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Att polisen redan vid ingripandet säger att det finns kameror på platsen tycker jag ändå stärker Joakim Lamottes version om att polisen har händelsen på film och att den styrker hans version. Många i den här tråden har ifrågasatt ifall polisen kan få tag i filmen inom några timmar på en söndag.

På vilket sätt styrker det Lamottes version att de sagt att det finns kameror på platsen?

Vad jag (och kanske fler) ifrågasatt är inte att filmerna styrker Lamottes version. Vad jag ifrågasatt är att polisen skulle sagt till Lamotte att filmerna styrker hans version.
Citera
2024-08-26, 22:55
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Men samtidigt hävdar kommunisten att han blivit utsatt för våld. Lol.

Samtidigt måste "journalisten" Lamotte vara den sämsta någonsin på att själv dokumentera sina "missöden". Någonting säger mig att han har en film men att den inte är så kul att publicera.

Men skall bli spännande att se vad som kommer fram i filmväg.
Citera
2024-08-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ser ju ut som att han har ett litet märke/sår i pannan.

Finns bilder på han efteråt som han själv har lagt ut där det inte finns något hack. Jag ser inget hack här eller, när såg du hacket? Jag ser en bra bild på han 00.27 där finns inget hack däremot har han en rynka och det är absolut inte samma sak.
Citera
2024-08-26, 22:59
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Samtidigt måste "journalisten" Lamotte vara den sämsta någonsin på att själv dokumentera sina "missöden". Någonting säger mig att han har en film men att den inte är så kul att publicera.

Men skall bli spännande att se vad som kommer fram i filmväg.

Fast nu kan man säga detsamma om kommunisten. DN har hakat på

https://www.dn.se/kultur/efter-slags...ningsfilmerna/
Citera
2024-08-26, 23:03
Medlem
Videon som Hamas nu har postat visar klart och tydligt att Kristoffer ljuger om hacket vilket också backas upp med hans egna bilder. https://streamable.com/tvgvme

Det som är skrattretande med filmen är att polisen låter personen som misshandlat och rånat Lamotte får vara med och hålla fast Lamotte. Inte nog med polisen låter dom också sno hans grejor. Polisen beteende är under all kritik.
Lamotte säger ju till polisen att han blivit utsatt för ett övergrepp om dessa och då tycker polisen det är bra ide att låta förövaren hålla fast Lamotte och inte se till att säkra bevis.

Jag ser också Hamas killen som har en tröja nr7, samma kille som har tidigare våldsamt attackerat Insikt24 med slag och sparkar. Killen skrattar och applådera också och det ser ut som han också går väg med en mobil samt håller på att titta genom en mobil men det kan också vara hans egen.
Polisen bekräftar att filmer finns men jag är tveksam då polisen skötte detta riktigt dåligt.

Som polis är det inte lätt att veta vem som är skyldig eller inte men att låta förövarna fortsätta hålla fast samt inte kontrollera var grejerna finns när det är viktiga bevis, är otroligt dåligt skött av polisen.

Här tycker jag Lamotte och även andra journalister borde ha en tydlig press tröja på sig. Inte för att det kanske hjälper men det blir tydligare för polisen.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2024-08-26 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in