Citat:
Ursprungligen postat av
LojtnantWerner
Har fortfarande inte framkommit hur detta blev en rättegång? vem anmälde vem? sett en del PT på gymmet som jag var medlem i förr som bara hjälpte kvinnor och smörade för dom, där kan du snacka om skäl till avsked, men jag hade missat den detaljen att han var dömd sedan innan, det skulle ju klart försvåra att han har det jobbet i mina ögon, han är kanske egenföretagare
Vilken rättegång pratar du om? Det blev aldrig någon rättegång om sexköp vad jag fattar det. Åklagaren ansåg inte att det fanns något som pekade på att sex hade köpts.
Om du sedan undrade över hur polisen fick kännedom om att kvinnan och massören haft sex så var det i samband med utredningen om hans sexövergrepp, som alltså ledde till 4 fällande domar.
Varför tycker du att ordet killgissning är så illa när du själv sitter och gissar vilt utan att ens ha satt dig in i någon av alla detaljer i detta fall? Att 99,99% av alla manliga massörer har en hög integritet och gör sitt jobb professionellt har liksom inte med saken att göra. Eller huruvida kvinnan i det aktuella fallet blev superkåt och ville knulla direkt hon såg massören i fråga.