Citat:
Ursprungligen postat av
LojtnantWerner
Har fortfarande inte framkommit hur detta blev en rättegång? vem anmälde vem? sett en del PT på gymmet som jag var medlem i förr som bara hjälpte kvinnor och smörade för dom, där kan du snacka om skäl till avsked, men jag hade missat den detaljen att han var dömd sedan innan, det skulle ju klart försvåra att han har det jobbet i mina ögon, han är kanske egenföretagare
Det blev en rättsfråga av det för att en av kvinnorna anmälde massören för sexuella övergrepp - polisen kollar då igenom hans kunder och hittar denna kvinna som kontaktas.
Då framkommer det att kvinnan haft sex med massören ett flertal gånger och DÅ kommer frågan om det helt plötsligt var så att kvinnan kunde misstänkas för köp av sexuell tjänst.
Kvinnan kontaktades alltså först för man kunde tro att hon var ett brottsoffer men när de hör vad hon säger så blir det istället så att hon kan misstänkas vara en gärningsman.
Nu valde polisen och åklagare att inte gå vidare med detta då de ansåg att kvinnan inte betalat för sexet.
Enda anledningen till att vi kan läsa om detta är för att någon fick tag i förundersökningen där detta framgår.
Här kan du läsa om det fallet:
(FB) Massör i Malmö fälld för våldtäkt