2024-09-11, 15:42
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Fula tatueringar p halsen och piercing ocks. Mrkligt att han fick vara vljare.

Hade kanske varit oschysst att lta han st i bset d det frsta man ser r en knallrd kuk och han fr inte sga ngot
Citera
2024-09-11, 15:43
Medlem
Grilladoxfiles avatar
Har Michelle sociala medier eller? Efternamn?
Citera
2024-09-11, 16:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du r trantra-utvare allts? OK, d ska jag inte g in i en tantra-diskussion med dig, men Theresia sa ju faktiskt att hon sg fram emot en ny dejt och med tantra.
Nej tnk att jag inte r tantra utvare, jag bara sger hur jag har uppfattat att det funkar, tantra sex kan tv vdurskaniner eller en manlig gonzo-hrdporrstjrna ha i praktiken ocks, det handlar bara om att frm dom att titta varandra i gonen och jucka i slowmotion under akten, ocks hlla p och andas p varandra p onaturliga stt

Det r mjligt att hon sg fram emot en tantra dejt...med en annan man fr hon vart inte attraherad av hans dliga (lugna) energi.

Och du var lyrisk ver hennes kropp frutstter jag?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-11 kl. 16:42.
Citera
2024-09-11, 16:48
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och du var lyrisk ver hennes kropp frutstter jag? :P en vuxen!! kvinna med ktrakad fra

Jag gillar egentligen bde orakat och rakat. De flesta personer verkar ju dock vilja ha rakat, s drfr rakar sig damerna nr de ska vara med i Naked Attraction. Mnga har nog inte renrakat i vanliga fall.
Citera
2024-09-11, 16:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag gillar egentligen bde orakat och rakat. De flesta personer verkar ju dock vilja ha rakat, s drfr rakar sig damerna nr de ska vara med i Naked Attraction. Mnga har nog inte renrakat i vanliga fall.
Ja och du gillar ju bde stora och sm tuttar ocks, s jag r inte frvnad att anything goes

Bedmer du att hon var en till naturist in hiding? eller varfr deltog hon?, hon verkade mest ute efter sex kan jag tycka
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-11 kl. 16:53.
Citera
2024-09-11, 16:53
Medlem
exoticspices avatar
Trevlig tjej, Theresia. Men hon valde ju fel kille hon skulle valt han med skgget som verkar vara mer hennes typ och ser bttre ut. Skgget gr ju att raka bort.
Citera
2024-09-11, 16:57
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bedmer du att hon var en till naturist in hiding? eller varfr deltog hon?, hon verkade mest ute efter sex kan jag tycka

Jag tror att hon hr till kategori 2 (Personer som vill testa ett udda och vgat stt att dejta) , men lite vanskligt att sga skert.

Citat:
Redogrelse ver varfr personer deltar i Naked Attraction

1. Naturister och blivande naturister. Den allra strsta gruppen och tveklst ver 50% av deltagarna. Mnga "vljare" har sagt att de vill vara nakna och vill leva p det sttet, och skerligen gller detta fr mnga i boxarna ocks. Man varken kan eller fr ragga p naturiststrnder, och fr oss som r naturister och singel, r NA en unik och vlbehvlig hjlp fr att hitta en likasinnad livspartner.

2. Personer som vill testa ett udda och vgat stt att dejta.

3. Annan eller oklar anledning. Hr har vi "udda personer" som sker andra "udda personer" (Se avsnitt 1 i ssong 2). Hur bgarna resonerar vet jag inte, och de hamnar ocks hr. Och sen har vi d exhibitionister. Inget tyder dock p att blottare r med i programmet, fr blottande mn knner man vl igen ganska tydligt. Svrare att se snt p kvinnor dock. Och slutligen personer som mest bara vill visa upp sin kropp fr att frska f kad acceptans fr feta kroppar, ldre kroppar eller "udda" kroppar.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-11 kl. 17:02.
Citera
2024-09-11, 16:58
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Trevlig tjej, Theresia. Men hon valde ju fel kille hon skulle valt han med skgget som verkar vara mer hennes typ och ser bttre ut. Skgget gr ju att raka bort.

Ja, vi fr verkligen hoppas att det dr skgget rakas bort ganska snart.
Citera
2024-09-11, 17:33
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Jo, de har renrakat om de ska knulla.
Citera
2024-09-11, 17:44
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jo, de har renrakat om de ska knulla.

D fr dom inte knulla med t ex Crapmagic, om dom nu skulle vilja det.
Citera
2024-09-12, 13:21
Medlem
Addhocs avatar
Har snabbspolat ngra avsnitt nu och mste sga att det r redigt knasiga mnniskor med i den hr tv-serien. Fula r de ocks, det r gemensamt fr de flesta.

Utver det s r hela programmet seeeegt.
Ingen skrattar fr att det sgs ngot roligt, bara fr att de r stressade och nervsa.
Citera
2024-09-12, 17:01
Medlem
Han vljer bort typ den finaste tjejen som varit med i den svenska versionen mot den norskan Giftet han har under sin hud mste sipprat in i hjrnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in