Citat:

Ursprungligen postat av 
Juristen08

Jag har varit storspelare i drygt 30 år. Även intresserad av själva sporten. Det blir bara mer och mer pinsamt för varje gång. De lär sig aldrig. Alltid samma sak när det är stort intresse för V75. Total katastrof PR-mässigt. Man får börja spela på måndagen för att vara säker på att få systemet inlämnat.
Den här gången slapp vi alla fall se massa dopade utländska hästar gå runt fältet i tredje spår i 05-tempo och vinna med halva upploppet helt okörda. Sen står idioterna i studion och gapar och låtsas att de inte förstår vad som pågår. Slänger bort miljontals kronor till fuskare. Den vanliga svenska modellen. Die dummen Schweden.

Har ytterligare 10 år på CV:t, håller med fullständigt, 100-tals miljarder som hamnat i fel fickor pga av det utbredda fusket, rent löjligt när vissa tränare har uppåt 40-50 i vinstprocent, speciellt de som kommer hit från underutvecklade travländer med hästar som inte kan få mjölksyra.
Sen vill jag säga till alla som påstår att dom, eller känner andra som, drar in miljoner på V75, det är ren nonsens. Det är helt omöjligt att vinna i längden på den typen av spel där endast ca. 60% återbetalas i genomsnitt. Finns två undantag, de som har den osannolika turen att vinna stort precis som sker på andra spelformer som lotto, triss etc. Det andra är den ytterst minimala skara spelare som kontinuerligt kommer åt unik info av stort värde och som inte kommer ut till allmänheten. SAMTLIGA övriga ca. 99,9999% (inkl. mig själv och många andra mycket kunniga och pålästa inom travet) är helt chanslösa att vinna i längden och har en bedrövlig ROI.
Förstår att V75 är mycket populärt, men det som basuneras ut inom media om spelvärde och miljoner hit å dit är väldigt falskt och det stör mig att ATG och hela travcirkusen samverkar till en förljugen värld och får stå helt oemotsagda.