2024-08-22, 11:38
Medlem
Vad är det för tallriksbild hon lagt upp? Den är ju så suddig så man ser ju inte vad det är för något. Är det makaroner, bönor och lax? Eller korv? Det ser i vilket fall inte så inspirerande ut. Och med tanke på att hon är en influencer så blir man helt matt.

Nu ska det shoppas dekorationer till kommande 1 års kalas. Shopping, shopping varje dag. Det är livet det. Vi får väl se vad det blir för storslaget 1 års kalas. Vänkretsen är ju inte så stor. Men känner man H rätt så kommer hon att gå all in med dekorationerna.

Vi lär nog få en haul ikväll igen 🥳👍
Citera
2024-08-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Vad äter hon? Är det missbildad falukorv så tar jag tillbaka kommentaren, men det ser ut som lax med makaroner och ketchup???

Tänkte också att det var lax först pga färgen, men svårt att avgöra då det är ”blurrigt” just där, hoppas på falukorv annars var det en udda kombination?
Citera
2024-08-22, 11:46
Medlem
Är det verkligen konstigt att hon inte orkade gå upp och borsta tänderna? Hon hade ju faktiskt shoppat, tränat, hämtat paket och filmat när hon kastar kläder på golv (det gjorde hon dessutom två gånger).
Idag verkar hon ju ha vilodag så idag kanske Keboffen bara behöver stötta hennes vandring till handfatet
Citera
2024-08-22, 11:47
Medlem
Kan denna människa någonsin göra nått själv?
Lämnar hon lägenheten så är det med Kebaben eller med mamma. Att shoppa efter dekorationer kan ju inte vara ett sånt stort projekt att hjälp behövs..
Citera
2024-08-22, 11:48
Medlem
Slutet på tandborstsvideon är det mest mardrömska jag har sett.
Citera
2024-08-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Är det verkligen konstigt att hon inte orkade gå upp och borsta tänderna? Hon hade ju faktiskt shoppat, tränat, hämtat paket och filmat när hon kastar kläder på golv (det gjorde hon dessutom två gånger).
Idag verkar hon ju ha vilodag så idag kanske Keboffen bara behöver stötta hennes vandring till handfatet
Vilodag, är du galen 🤣.
Neeej, det ska shoppas dekorationer med mamma idag. Det är ju snart 1års kalas.
Citera
2024-08-22, 11:51
Medlem
Otippat att Hanna ska shoppa idag igen lol.
Älskar själv att köpa nya kläder och jag har fått mitt första barn för inte så länge sen så det har varit superkul att få köpa lite nytt! Men sen köpte jag också majoriteten begagnat. Tror jag köpte en hel kasse för nån hundralapp med massa fina kläder.

Men trots att jag tycker det är kul så skulle det aldrig falla mig in att åka och shoppa något varje dag?? Lite ekonomiskt tänk??? Eller har man inte det när man tjänar 900k/år på att vara totalsämst på precis allt.

Tacka vet jag SL, så fin Instagram! Så härligt content och hon ligger i så mycket hela tiden så man själv känner sig lat trots att man själv har dagarna fulla. Undra hur Hanna känner kring det🤣
Citera
2024-08-22, 11:57
Medlem
Tur att K slutar tidigt så han kan hjälpa henne bära dagens shoppinglassar från bilen.
Varför i helvete shoppade hon inte dom där jävla dekorationerna när hon ändå var ute och shoppade igår? Då hade ju lars sluppit åka runt på dollarstore och rusta två dagar i rad.
Citera
2024-08-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vilodag, är du galen 🤣.
Neeej, det ska shoppas dekorationer med mamma idag. Det är ju snart 1års kalas.
Jag trodde hon hade vilodag eftersom hon inte hade visat någon bild på en kaffekopp, keso eller ett par fötter än.
Men jag erkänner Mitt misstag. Hoppas hon inte går ini väggen nu när hon har så mycket att göra flera dagar i rad.
Citera
2024-08-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Tur att K slutar tidigt så han kan hjälpa henne bära dagens shoppinglassar från bilen.
Varför i helvete shoppade hon inte dom där jävla dekorationerna när hon ändå var ute och shoppade igår? Då hade ju lars sluppit åka runt på dollarstore och rusta två dagar i rad.
Ja detta är ju helt sanslöst! Jag har aldrig sett någon som kan hitta på så många ursäkter för att få åka och shoppa! Hon har väl fortfarande ett par tre veckor på sig innan dom åker till Turkland. Hon hade väl kunnat köpa detta på nätet istället.
Sedan ska det väl åka och shoppas en massa till resan med. Varför är hon så dålig på att planera sina inköp. Hon hade kunnat köpa hälften av det hon köpte igår så hade hon hunnit klämma in dekorationer också! 🙄
Citera
2024-08-22, 12:28
Medlem
Jag undrar när hon ska handla ett par skor till L.
Jag tycker det är konstigt att man inte har ett par skor av något slag på ett barn som snart är ett år.
Om man är ute på en lekplats eller om det är lite kyligt ute så bör man väl ha det. Hon har ju alltid bara strumpor.
Citera
2024-08-22, 13:07
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag undrar när hon ska handla ett par skor till L.
Jag tycker det är konstigt att man inte har ett par skor av något slag på ett barn som snart är ett år.
Om man är ute på en lekplats eller om det är lite kyligt ute så bör man väl ha det. Hon har ju alltid bara strumpor.

Hon sätts aldrig ner utomhus utan blir alltid buren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in