Citat:
Ursprungligen postat av
Idaj0
Skamligt är det! Man kan inte ens tänka sig att de varit ett barnlöst par som kämpat i 7 år (!!!) för att få barn. Helt sanslöst dåliga föräldrar! Är man hemma och har ett litet barn man längtat efter så länge hade man ändå förväntat sig lite tacksamhet och försök att vara bra föräldrar. Inte en enda gemensam aktivitet med andra barn typ ÖF, babycafe, babyrytmik, babysim etc etc. Så sjukt!
Vi har försökt få barn typ lika länge som Hanna och nu fick vi äntligen åka hem med en livs levande, frisk bebis (😭

efter rätt lång tid på BB.
Amningen har inte varit lätt men jag älskar att vakna 10 ggr/natt och bråka om det.
Nu vill jag bara vara ute så alla får se honom, jag vill anmäla honom till barnjympa, lära honom åka skridskor, läsa, simma osv.
Jag drömmer om hans 1-års kalas och student. Jag förstår vad folk menar nät dom säger att ett helt nytt liv börjar.
Förut har jag tänkt att hon kanske gör saker utan att visa, men nej. Jag tror inte det längre. Hade hon (som hon påstod) värnat om Lars integritet så hade hon gjort det fullt ut. Varför skulle hon ha en plattform där hon lever sitt familjeliv med kläder, gulliga tofsar och en febrig Lars utan att visa alla framsteg som man är så stolt över?