2024-08-22, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hon sätts aldrig ner utomhus utan blir alltid buren.
Nej tyvärr så är det ju så. Men när det är lite rått och kyligt så blir man ju kall om fötterna ändå.
Citera
2024-08-22, 13:21
Medlem
Nu får vi se en video på hur Lars dras runt i kundvagn på Dollarstore, hon måste spenderat mer tid i kundvagn än i barnvagn i sitt liv….
Citera
2024-08-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Jag har bett min man hämta tandborste och tandkräm så jag kunde borsta tänderna i sängen EN gång, och det var samma natt som mitt kejsarsnitt 🙃

Hahahah samma här!!
Citera
2024-08-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Vi har försökt få barn typ lika länge som Hanna och nu fick vi äntligen åka hem med en livs levande, frisk bebis (&#128557 efter rätt lång tid på BB.
Amningen har inte varit lätt men jag älskar att vakna 10 ggr/natt och bråka om det.
Nu vill jag bara vara ute så alla får se honom, jag vill anmäla honom till barnjympa, lära honom åka skridskor, läsa, simma osv.
Jag drömmer om hans 1-års kalas och student. Jag förstår vad folk menar nät dom säger att ett helt nytt liv börjar.
Förut har jag tänkt att hon kanske gör saker utan att visa, men nej. Jag tror inte det längre. Hade hon (som hon påstod) värnat om Lars integritet så hade hon gjort det fullt ut. Varför skulle hon ha en plattform där hon lever sitt familjeliv med kläder, gulliga tofsar och en febrig Lars utan att visa alla framsteg som man är så stolt över?

Jag har fått mitt tredje under tiden ht fått ett barn och han har upplevt betydligt mer än Lars, upplever att HT egentligen bara sett fram emot allt man kan shoppa till en bebis, inte upplevelsen av att vara förälder. Absolut att man behöver saker och kläder till ett barn men allt handlar ju inte om konsumerande. Jag trodde hon skulle göra allt med Lars och träffa nya vänner och umgås med barnen mm. Men jag överskattade latmasken helt klart.
Citera
2024-08-22, 13:38
Medlem
Får den ungen aldrig vila rumpan?
Sitta i vagn/bil/stol eller hänga på arm.
Citera
2024-08-22, 13:40
Avslutad
Vilken otroligt dålig förebild HT är som förälder. Lat, shoppingberoende, nedlåtande mot andra, listan kan göras lång. Och att hon visa upp allt elände? Hade jag betett mig som henne hade jag skämts men hon verkar vara stolt över sin livsstil?!
Citera
2024-08-22, 13:40
Medlem
Det är inte förbjudet att lägga upp inspirerande/roligt/fint/intressant innehåll fast du är föräldraledig Hanna! Bara så du vet!
Citera
2024-08-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja detta är ju helt sanslöst! Jag har aldrig sett någon som kan hitta på så många ursäkter för att få åka och shoppa! Hon har väl fortfarande ett par tre veckor på sig innan dom åker till Turkland. Hon hade väl kunnat köpa detta på nätet istället.
Sedan ska det väl åka och shoppas en massa till resan med. Varför är hon så dålig på att planera sina inköp. Hon hade kunnat köpa hälften av det hon köpte igår så hade hon hunnit klämma in dekorationer också! 🙄
Ja, med tanke på vilken extrem växtspurt Larsisen är i lär ju kläderna hon köpte till resan för en månad sen vara alldeles för små.
Citera
2024-08-22, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag undrar när hon ska handla ett par skor till L.
Jag tycker det är konstigt att man inte har ett par skor av något slag på ett barn som snart är ett år.
Om man är ute på en lekplats eller om det är lite kyligt ute så bör man väl ha det. Hon har ju alltid bara strumpor.
Kom på nu att hon ju har ett par vita sneakers som hon lagt ut bild på massa gånger tillsammans med ett par liknande som hon har själv låååångt innan hon ens blev gravid! 5 aug 2022 finns den bilden och sedan syns dom också på bilden när hon gick ut med graviditeten med L!
Senast redigerad av MissDolphin 2024-08-22 kl. 13:56.
Citera
2024-08-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kom på nu att hon ju har ett par vita sneakers som hon lagt ut bild på massa gånger tillsammans med ett par liknande som hon har själv låååångt innan hon ens blev gravid! 5 aug 2022 finns den bilden och sedan syns dom också på bilden när hon gick ut med graviditeten med L!
Men man har aldrig sett ett par på Lars fötter.
Citera
2024-08-22, 16:20
Medlem
Alltså denna lilla klämma i håret, sätter man en så liten klämma man kan sätta i halsen? Tofsar kan jag förstå de små klistriga som sitter som berget men en sådan klämma.. har själv ingen flicka så vet inte men bara ser möjligheten till att stoppa i munnen! Förklara för mig så jag förstår bärandes av detta.

Och skor ja, nej de verka hon inte förstå att de snart behöver.. men som nämnt så sitter stackaren alltid inga chanser till att upptäcka där inte..
Citera
2024-08-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Alltså denna lilla klämma i håret, sätter man en så liten klämma man kan sätta i halsen? Tofsar kan jag förstå de små klistriga som sitter som berget men en sådan klämma.. har själv ingen flicka så vet inte men bara ser möjligheten till att stoppa i munnen! Förklara för mig så jag förstår bärandes av detta.

Och skor ja, nej de verka hon inte förstå att de snart behöver.. men som nämnt så sitter stackaren alltid inga chanser till att upptäcka där inte..
Ja det är ett ögonblick så pillar de av en klämma och stoppar i munnen, absolut.
Den har ju ingen funktion, den sitter ju bara där för att H tycker det är gulligt. Och visst är det sött så det är ju en avvägning man får göra. Sött eller säkert. Och vi vet ju hennes prioriteringar. Ska man ha en klämma i håret så bör man väl sätta den där de inte når tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in