#468 - Mats-Bobo. Vilket jävla high maintenance-vider.
I domen står att läsa att han kom i kontakt med Sekretess A via Kik. Hon var då 14 år. Han skulle betala henne 10 000 SEK för sex. De stämde träff på Söder och utanför hotellet fick hon halva summan, inne på hotellet fick hon resterande. De hade sex. Några månader senare träffades de igen och A var fortarande 14 år. Även då fick hon pengar för sex, 2000 eller 2500. Hon hade ätstörningar och självskadebeteende under perioden. Hon hade inte träffat honom om han inte betalat.
Gäddjäveln säger att han trodde att hon var över 15 år, han erbjöd henne 10 000 för att han ville hjälpa henne och hon fick själv välja vad hon ville göra. Han fick inte stånd eller utlösning vid första mötet. Han hade skuldkänslor efter första mötet.
Framför allt för att det var mycket pengar och att han var mycket äldre än A. Han fick skuldkänslor även efter möte två men kan inte svara på varför han träffade henne igen. Han mådde inte bra under under perioden han träffade A.
Hans sambo är psykiskt instabil vilket påverkade deras förhållande. Under den aktuella tiden hade de ett obefintligt sexliv.
Sekretess B och gäddan kom i kontakt på Messenger (han kontaktade henne). Gäddan erbjöd henne 1000 SEK för "ingenting" och "för att vara snäll". Han bad om att få bilder på hennes bröst. Han kontaktade henne ett år senare igen och B visade meddelandena för kompisar som uppmanade gäddan att skicka bilder på sitt kön. Han skickade flera bilder. "När och var vill du runka min kuk" "Du kan få smaka på min k.... om du vill" Kompisarna uppmanar honom att ringa och han skickar sitt nummer. B skrev till gäddan att hon inte vill ha mer kontakt eftersom det är obehagligt att han är 45 år och bad om att få bli lämnad ifred. Gäddan skrev att de ska lära känna varandra och att han hade lovat henne 1000 SEK.
Tingsrätten dömde honom till fyra månaders fängelse. Hovrätten ändrade påföljden till skyddstillsyn och föreskrift om att han ska genom ROS-programmet (dom 2017-03-14).
Och han fortsätter och fortsätter och fortsätter. I februari 2024 åker han på spö (av PHS antar jag) efter att ha stämt träff med ett barn. Och nu åker han dit på Dumpen. Man kan ju undra hur många det här aset har haft kontakt med genom åren?
I konfrontationsvideon: "Jag blev misshandlad av ett pojkgäng." "De (barnen) har ju sagt ja och jag blir lurad hela tiden." "Jag har inte förgripit mig på nån." "Jaha, de, så långt tillbaka. Jaja." "Då mådde jag inte så bra." "Jag har inte mått så bra de sista 10-15 åren." "Hon (personen på ROS) var väldigt bra
då." "Jag mår inte bra helt enkelt." "Jag har inte mått bra de sista åren." "Då (när han blev dömd) mådde jag inte bra, då var jag ihop nån psykiskt tjej där..."
Vilken feg jävla mupp. Skyller ifrån sig på andra och att han mår dåligt. Hur jävla många är det som inte mår dåligt utan att förgripa sig på barn? Svar: de flesta. Den här obotliga gäddan har triss i gädderier. Dom, PHS och Dumpen. Kommer han att sluta nu? Troligen inte, va?
Tjatig och jävlig i konversationen med fiskaren. "Är du kvar???" De pratar om att han ska ta hennes oskuld. "Skriv gärna, hjärtat" Han erbjuder barnet en nyckel hem till honom. "Du är den finaste
kvinna jag sett" Han skriver att han älskar barnet och frågar om hon älskar honom. "Då är vi ihop nu älskling" Han säger att de måste hålla det hemligt och frågar flera ggr om det är nån som vet att de har kontakt.
Han pepprar på med hjärtan och skriver upprepade ggr att han älskar barnet. "Älskling, vi är väll ihop?" Fy fan vilket jävla missfoster!

Han håller på som de med intellektuell funktionsnedsättning gör men han lär ju trots allt vara normalbegåvad. Jag har så jävla svårt för high maintenance-gäddorna som kör med "Hjärtat???" "Kvar???" "???" så fort de inte tycker att de får svar snabbt nog. Osexigt och stört jävla beteende bara det och en vuxen person skulle dra öronen åt sig om en potentiell date höll på så. Riktigt äcklig jävel det här. På så många sätt.