2024-08-21, 23:03
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
/../ Undrar om det gick åt h-e med frugan?

Nej de bor ihop f.f. enligt Mrkoll.
Citera
2024-08-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Enligt Linkedin fortfarande lärare, bl.a. kommunikatör på skolan. Hans vilda förklaringsgrund till att han blivit hackad är ett strålande bevis på kommunikativ fallenhet.
Nope, han är väck. Bara inte ändrat sin sida.
Citera
2024-08-21, 23:24
Medlem
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

Denna stjärna då? Vem vet vem det är?
Citera
2024-08-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån här som vet hur det gick för fyllo pedofilen som skulle till Filippinerna?

Han kom aldrig iväg pga myndigheterna, men sexchattar dagligen med tjejen. Han ska ha skickat en halv miljon till familjen för kontakten med flickan (egen uppgift). Tror stenhårt på att de ska gifta sig här i Sverige när hon är 18 och han 65.

TikTok är hans främsta plattform, där har han flera konton, vilket är praktiskt, för då kan han kommentera "sexy" på sina egna klipp av sin barnflickvän. Han kallar sig för Einstein på TikTok, för att betona hur smart han är

Så det rullar på.
Citera
2024-08-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån här som vet hur det gick för fyllo pedofilen som skulle till Filippinerna?

Han lägger ut bilder och filmer på TikTok, insta och fb fortfarande
Citera
2024-08-22, 00:13
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruntruntmunnen
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

Denna stjärna då? Vem vet vem det är?

Han blev ID:ad snabbt, men hans Facebook försvann lika snabbt.

Förnamn: ... på luffen
Efternamn ...s Kakel
Citera
2024-08-22, 00:47
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vi kan konstatera att KTH inte verkar vidta några åtgärder mot sin doktorerande pedofil. Han finns fortfarande med i personalkatalogen och institutionen har inte förkunnat att man arbetar med ärendet. Elfsborg agerade direkt och hanterade sitt ärende föredömligt. På KTH däremot ser man det väl inte som en "stor grej" att en anställd forskare söker barn i sexuellt syfte. Beklagligt i så fall.

Under tiden jag var på "semester" härifrån fick jag ett svar från någon som kallade sig för Therese och som hade titeln informationsansvarig eller något liknande. Jag copy-paestar in svaret. "Hej xxx. Tack för att du hörde av dig. Vi är medvetna om vad som skett. Eftersom det bara rör sig om ett påhittat barn och han inte begått något brott i lagens mening, har vi inte valt att gå vidare med det rent juridiskt. Efter samtal med institutionen har vi dessutom bedömt att hans forskning är viktig för institutionen och därför har vi heller inte valt att inte vidta några ytterligare åtgärder. Jag önskar därmed frågan vara besvarad och avslutad. Vänligen/Therese.

Skickade därefter ytterligare ett mail, där jag frågade om jag ska se det som att KTH är en fristad för pedofiler men det har jag ännu inte fått svar på.
Citera
2024-08-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Varför denna besatthet vid att han ska bli av med levebrödet? Han lär inte ha kontakt med någon under 15 i sin roll. Men du är ju en av de vidrigaste postarna i tråden förstås.

Dessa äckel ska förföljas i evighet! Grannar, bekanta, arbetsgivare informeras löpande!
Citera
2024-08-22, 01:01
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Varför denna besatthet vid att han ska bli av med levebrödet? Han lär inte ha kontakt med någon under 15 i sin roll. Men du är ju en av de vidrigaste postarna i tråden förstås.

Tycke du att pedofiler ska få leva som andra?

Edit: Pederast är han såklart, förlåt.
Citera
2024-08-22, 01:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Under tiden jag var på "semester" härifrån fick jag ett svar från någon som kallade sig för Therese och som hade titeln informationsansvarig eller något liknande. Jag copy-paestar in svaret. "Hej xxx. Tack för att du hörde av dig. Vi är medvetna om vad som skett. Eftersom det bara rör sig om ett påhittat barn och han inte begått något brott i lagens mening, har vi inte valt att gå vidare med det rent juridiskt. Efter samtal med institutionen har vi dessutom bedömt att hans forskning är viktig för institutionen och därför har vi heller inte valt att inte vidta några ytterligare åtgärder. Jag önskar därmed frågan vara besvarad och avslutad. Vänligen/Therese.

Skickade därefter ytterligare ett mail, där jag frågade om jag ska se det som att KTH är en fristad för pedofiler men det har jag ännu inte fått svar på.
Det var ett upprörande bedrövligt svar från institutionen. De menar alltså att det finns anställda vars forskning INTE är viktig för institutionen? Antingen det, eller att det helt enkelt är fritt fram för deras forskare att söka barn i sexuellt syfte. Det är enbart så man kan tolka det. Hon skriver indirekt att KTH accepterar beteendet. Så länge man "bara" råkar ut för Dumpen får man behålla jobbet och det oavsett hur många gånger man stöter på Dumpens fiktiva barn. Inte förrän det är ett riktigt barn som redan tagit stor skada kommer man att vidta åtgärder.

KTH gör alltså bedömningen att EN färsk doktorands nybörjarforskning är viktigare än ett potentiellt riktigt barns möjligheter att få ett normalt liv. Faktum är snarare att skulle det så bara rädda ett barn från att slippa bli våldtaget vore det helt klart värt att lägga ner hela högskolan.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-22 kl. 01:05.
Citera
2024-08-22, 01:12
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Vi får nog slå våra kloka (sic!) huvuden ihop här inne och komma på ett sätt att terra pederasten riktigt, samt ligga på KTH's ansvariga.
Det man framför allt undrar är hur övriga doktorander och andra kollegor ställer sig till det ställningstagande Therese uttrycker. Jag anar att det måste finnas någon på den institutionen som känner tillräcklig vämjelse för att faktiskt slå näven i bordet och säga ifrån här. Eller har vi att göra med ett helt apatiskt gäng insnöade ynkryggar livrädda för att äventyra sina karriärer? Det vilar på var och en av de anställdas axlar att acceptera en kollega som har sökt efter ett barn att våldta. Och inte bara på institutionen för elektronik, utan på hela skolan. Det här ärendet är en så akut moralisk prövosten att det angår precis var och en som skulle kunna göra sin röst hörd här och därmed lyckas gå vidare med hedern i behåll.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-22 kl. 01:16.
Citera
2024-08-22, 01:23
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Vilka kingar. Se och lär, arbetsgivare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in