2024-08-21, 22:45
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Bra att den "överkåta blatten" som #394 stolt profilerar sig som vart avstängd med omedelbar verkan.

Gud vet vad som hade hänt annars.

Överkåta blattar hör inte hemma i skolkorridorer...

2243 dagar på Kik, låt det smälta in.

Tänk också på att denna "överkåta blatte" har varit lärare i över _10_ år tid.

"Mitt dilemma är hur jag ska dölja kuken till toan förbi kollegan" så låter 10 års + yrkeserfarenhet inom läraryrket.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/wEn57M/tva-blir-till-ett-for-en-kvarts-miljon

Enligt Linkedin fortfarande lärare, bl.a. kommunikatör på skolan. Hans vilda förklaringsgrund till att han blivit hackad är ett strålande bevis på kommunikativ fallenhet.
Senast redigerad av Inthemove 2024-08-21 kl. 22:47.
Citera
2024-08-21, 22:53
Avslutad
#265 sockerpappan
Förnamn på facebook: PJ
Efternamn: Bolaget ägs sedan 2018 av det finska metallbearbetningsföretaget Kultakeskus.

Googla ovan för efternamn.

Den här jävla pedofilen lever fortsatt på sin egen utnämnda drömgård, tillsammans med sin pedofilkramande familj.
Han är intresserad av småskaligt jordbruk, får/lamm och gårdsliv. Bor i Rånäs när Norrtälje.

Han förtjänar inte den livsstil han lever.
Citera
2024-08-21, 22:57
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Hmm lite knepigt fall men tror ändå det är en gädda

Han ska ha lämnat tillbaks sin telefon till företaget Dialect och senare ska någon med denna Mobil utgett sig för att vara honom och tagit sexchattbilder mellan honom och frun.
Man kan grotta ner sig I detaljer men två besvärande detaljer.
Dumpen skickar ett vanligt sms till honom och då tar han bort barnet från snap efter nån minut.
Han kan enkelt skicka screenshots från sin sexchatt som bevis. Edit raderat bilderna av säkerhet skull, men säger han att han varit med dottern på sjukhus och då sexchattat?
En kommentar under publiceringen

Knepigt dock att det inte blev konfrontation I just detta fall, är väl inte många gäddor utan konfrontationer

Konstigt att han inte dykt upp I etc än
Här snackar han om advokater
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1640845

Just det, någon skulle kommit över hans nakenbilder eller kukbilder då han lämnat igen gamla tjänstetelefonen. Sen skulle någon använt bilderna för att låtsas vara honom i chattar med barn på Kik? Osannolikt att någon som vill skada just honom skulle komma över telefonens innehåll. Och sen precis när Sara sms:ar honom på hans egen telefon så försvinner "chattaren" från chatten med barnet. Tja, slumpen finns ju men låter osannolikt...

Plus då att han skaffade konto här på Flashback precis efter att Dumpen kontaktat honom, men han började inte skriva förrän vid publiceringen. Han är smart, men inte så smart som han tror. Undrar om det gick åt h-e med frugan?
Citera
2024-08-21, 23:03
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
/../ Undrar om det gick åt h-e med frugan?

Nej de bor ihop f.f. enligt Mrkoll.
Citera
2024-08-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Enligt Linkedin fortfarande lärare, bl.a. kommunikatör på skolan. Hans vilda förklaringsgrund till att han blivit hackad är ett strålande bevis på kommunikativ fallenhet.
Nope, han är väck. Bara inte ändrat sin sida.
Citera
2024-08-21, 23:24
Medlem
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

Denna stjärna då? Vem vet vem det är?
Citera
2024-08-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån här som vet hur det gick för fyllo pedofilen som skulle till Filippinerna?

Han kom aldrig iväg pga myndigheterna, men sexchattar dagligen med tjejen. Han ska ha skickat en halv miljon till familjen för kontakten med flickan (egen uppgift). Tror stenhårt på att de ska gifta sig här i Sverige när hon är 18 och han 65.

TikTok är hans främsta plattform, där har han flera konton, vilket är praktiskt, för då kan han kommentera "sexy" på sina egna klipp av sin barnflickvän. Han kallar sig för Einstein på TikTok, för att betona hur smart han är

Så det rullar på.
Citera
2024-08-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån här som vet hur det gick för fyllo pedofilen som skulle till Filippinerna?

Han lägger ut bilder och filmer på TikTok, insta och fb fortfarande
Citera
2024-08-22, 00:13
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruntruntmunnen
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

Denna stjärna då? Vem vet vem det är?

Han blev ID:ad snabbt, men hans Facebook försvann lika snabbt.

Förnamn: ... på luffen
Efternamn ...s Kakel
Citera
2024-08-22, 00:47
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vi kan konstatera att KTH inte verkar vidta några åtgärder mot sin doktorerande pedofil. Han finns fortfarande med i personalkatalogen och institutionen har inte förkunnat att man arbetar med ärendet. Elfsborg agerade direkt och hanterade sitt ärende föredömligt. På KTH däremot ser man det väl inte som en "stor grej" att en anställd forskare söker barn i sexuellt syfte. Beklagligt i så fall.

Under tiden jag var på "semester" härifrån fick jag ett svar från någon som kallade sig för Therese och som hade titeln informationsansvarig eller något liknande. Jag copy-paestar in svaret. "Hej xxx. Tack för att du hörde av dig. Vi är medvetna om vad som skett. Eftersom det bara rör sig om ett påhittat barn och han inte begått något brott i lagens mening, har vi inte valt att gå vidare med det rent juridiskt. Efter samtal med institutionen har vi dessutom bedömt att hans forskning är viktig för institutionen och därför har vi heller inte valt att inte vidta några ytterligare åtgärder. Jag önskar därmed frågan vara besvarad och avslutad. Vänligen/Therese.

Skickade därefter ytterligare ett mail, där jag frågade om jag ska se det som att KTH är en fristad för pedofiler men det har jag ännu inte fått svar på.
Citera
2024-08-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Varför denna besatthet vid att han ska bli av med levebrödet? Han lär inte ha kontakt med någon under 15 i sin roll. Men du är ju en av de vidrigaste postarna i tråden förstås.

Dessa äckel ska förföljas i evighet! Grannar, bekanta, arbetsgivare informeras löpande!
Citera
2024-08-22, 01:01
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Varför denna besatthet vid att han ska bli av med levebrödet? Han lär inte ha kontakt med någon under 15 i sin roll. Men du är ju en av de vidrigaste postarna i tråden förstås.

Tycke du att pedofiler ska få leva som andra?

Edit: Pederast är han såklart, förlåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in